Je mag blij zijn dat er nog eentje teruggekeerd isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef ROG het volgende:
Hmm, zo'n Vallei aanvallen is niet echt top..
[ afbeelding ]
22 paladijnen... Dat is is nog behoorlijk buiten het straatje van ROGquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat er nog eentje teruggekeerd is
Dit zijn de "betere" aanvallen als je nog een klein legertje hebt:
[ afbeelding ]
Denk het nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Denk dat jij het nog maar eens moet gaan lezen dan...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:35 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Denk het nietEen vallei kan je alleen innemen met kolonisten. Deze kan je maken in residentie lvl 10 danwel 20 en paleis lvl 10,15 en 20. Een oase kan je innemen met een heldenhof lvl 10,15 of 20. Hier heb je (logischerwijs) ook een held nodig.
Een barak is dus leuk voor het ondersteunende leger, meer niet. Het is niet zo dat als je een barak hebt je meteen een vallei kan claimen.
Meteen rechts van je hoofdgebouw IN je dorp. Dan zie je 2 of 3 mannetjes staan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Hijacking het volgende:
ik speel het nu ook af en toe en ik maar vloeken de hele tijd dat ik geen verzamelplaats kan bouwen en zag ook niks rechts van het dorp staan
Hmm je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]Jij had het over het claimen van een vallei, dat dat niet kon.
Nu niet in een keer met een ander verhaal aan komen he.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:00 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijkBedoelde dus meer dat dat niet gaat doormiddel van een barak. Anyway... Om even mieren te neuken: je kan een vallei ook niet claimen. Dat heet koloniseren
![]()
![]()
Je hebt gelijk
gewoon vriendelijk blijven is meestal de beste optie en geen kwade berichten sturen. Als ze mij een bericht sturen van "stop met farmen jij klootviool" ga ik er speciaal nog tien keer langs.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:57 schreef mcintosh het volgende:
Op server 6 wordt ik aangevallen terwijl mijn troepen nét ergens anders zijn.:
[ afbeelding ]
Ik stuur die kerel een kwaad bericht dat dit de enige en laatste keer moest zijn en dat hij geluk had dat mijn troepen er niet waren... wel gelezen, geen reactie.
Volgende dag:
[ afbeelding ]
Is ie alles kwijt de mongool, plus ik weer stevige verliezen. Zo'n hekel aan!
Maar hopelijk niet als ze 100 pop. groter zijn dan jij... anyway je hebt wel een beetje gelijk, maar al die verloren grondstoffen... toen ging de diplomatie het raam uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Jump het volgende:
[..]
gewoon vriendelijk blijven is meestal de beste optie en geen kwade berichten sturen. Als ze mij een bericht sturen van "stop met farmen jij klootviool" ga ik er speciaal nog tien keer langs.
Is het zogenaamde ''Farmen'' niets anders dan een verbastering van het Harvesten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Jump het volgende:
[..]
gewoon vriendelijk blijven is meestal de beste optie en geen kwade berichten sturen. Als ze mij een bericht sturen van "stop met farmen jij klootviool" ga ik er speciaal nog tien keer langs.
Jep, maar per legereenheid heb je maar een bepaalde hoeveelheid wat er kan worden meegenomen uit een dorp.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:08 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik heb nu barakken gebouwd, en ik vraag me iets af.
Kan ik hele kleine onontwikkelde dorpjes aanvallen met bevoorbeeld slechts een paar legionairs (zeg 4 a 5)? En vervolgens alle gronstoffen uit zo'n dorp ook meenemen?
dankje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:33 schreef ROG het volgende:
Jep, maar per legereenheid heb je maar een bepaalde hoeveelheid wat er kan worden meegenomen uit een dorp.
http://help.travian.nl is your guide.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:50 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
dankje.
Kan je ergens zien hoeveel grondstoffen precies?Ik heb er namelijk wel zin in de onderontwikkelde dorpjes te plunderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |