quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef ROG het volgende:
Ik kan je 200 graan sturen, laat je locatie maar weten?
Vanuit mijn eerste dorp constant grondstoffen sturenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe doe je dat zo snel?
Als je op een verlaten vallei klikt op de kaart?quote:Landverdeling
4 Houthakkers
5 Klei-afgravingen
3 IJzermijnen
6 Graanvelden
Is alles wat ik tevoorschijn kan toveren.quote:Eenheden:
33 Ratten
21 Spinnen
14 Everzwijnen
Nog eentje.quote:Verlaten Vallei (122|88)
Eenheden:
26 Ratten
17 Spinnen
10 Everzwijnen
Ik heb zelf alleen nog wel graan over, maar iron kan ik je niet aan helpen. Wat zijn je coördinaten ook al weer? (Ja ik ben te lui om het op te zoeken)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Dank u dank u voor de Aid
Iemand nog ergens 150Iron liggen waar hij niets mee doet?
Kan ik barakken maken en eens even lekker een Vallei gaan claimen.
Denk dat jij het nog maar eens moet gaan lezen dan...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef MoreMark het volgende:
Eh? Een vallei claimen? Lees nog even een handleiding ofzo ;-)
(125|85) Je mag alles sturen hoor. Ben overal blij mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef BMF het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen nog wel graan over, maar iron kan ik je niet aan helpen. Wat zijn je coördinaten ook al weer? (Ja ik ben te lui om het op te zoeken)
Bummer dude, is idd niet zo slim om met een klein leger te doen lees anders ook even dit: http://help.travian.com/index.php?type=faq&mod=556&s=500quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef ROG het volgende:
Hmm, zo'n Vallei aanvallen is niet echt top..
[ afbeelding ]
Oooeeehh, dat is wel heel ver weg, sorry maar dan ben ik mijn handelaar te lang kwijt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Denk dat jij het nog maar eens moet gaan lezen dan...
[..]
(125|85) Je mag alles sturen hoor. Ben overal blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |