Als je 3 schuilplaatsen van niveau 10 hebt moet het wel gek lopen willen ze nog wat kunnen roven...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:31 schreef Hijacking het volgende:
ik word elke keer aangevallen waardoor mn grondstoffen schraal zijn en ik niet echt kan groeien heeft er iemand tips ?( verstop plek upgrade ik elke keer )
Ja dat snap ik, maar als je op dat niveau zit heb je al aardig wat verdediging staan, en zijn schuilplaatsen ook niet echt meer nodig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:59 schreef Jump het volgende:
Gek lopen? Als ik 's ochtends opsta heb ik van elk boven de 10000
Mensen die hun dorp geen 'echte' naam hebben gegeven krijgen bij mij ook voorrang, zijn denk ik beginnersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
Er zijn al gewoon allianties! Die moet je straks zeker aanvallen, want die hebben te veel grondstoffen uitgegeven voor een ambassade en dus nog geen legertje.
Tsja, maar wie heeft dat wel na een half uur spelen? Ik denk dat er momenteel nog helemaal niemand is die al in staat is een fatsoenlijke aanval te lanceren, sterker nog, er kan uberhaupt niet eens aangevallen worden, de beginnersprotectie duurt nog meer dan 2 dagen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:12 schreef Jump het volgende:
Veeeeeeeel te vroeg voor een NAVZe hebben waarschijnlijk gewoon gene leger om hen te verdedigen
Gewoon al je eerste grondstoffen in een legertje steken, zodra de beginnersbescherming er af is kan je je ganse buurt gaan farmen en ga je opeens sneller groeien dan hen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, maar wie heeft dat wel na een half uur spelen? Ik denk dat er momenteel nog helemaal niemand is die al in staat is een fatsoenlijke aanval te lanceren, sterker nog, er kan uberhaupt niet eens aangevallen worden, de beginnersprotectie duurt nog meer dan 2 dagen.
Dat doe ik ook, alleen de eerste twee dagen zul je toch enigzins moeten investeren in een beetje productie, je moet tenslotte ook je hoofdgebouw naar level 3 brengen, een verzamelplaats bouwen, en dan pas kun je aan een barak beginnen. De derde dag zal ik helemaal gebruiken om een legertje op de been te brengen, zodat ik op dag 4 al flink aan de gang kan. Zo heb ik het op een andere server ook aangepakt, en binnen twee weken al was ik de grootste speler in de regio, plus ook nog eens aangesloten bij een alliantie die een goeie kans maakt het eindspel te winnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Gewoon al je eerste grondstoffen in een legertje steken, zodra de beginnersbescherming er af is kan je je ganse buurt gaan farmen en ga je opeens sneller groeien dan hen.
Dorpsnaam | cultuur punten |
3 | Nog nodig 15 cultuur punten Uitbreiding beschikbaar vandaag om 23:37 |
Programmatje voor FF die overal bijhoudt hoelang je nog nodig hebt om updates etc uit te voeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |