Mwah, echt vroeg zal het in mijn geval niet worden, ik heb flink doorgezakt in het weekend en een hele nacht slaap overgeslagen, en daar heb ik nu nog steeds last van. Morgen eerst maar eens een gat in de dag slapen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Prima.
Overigens, als je zo snel registreert, zit je bij alle die-hards die 's ochtends klaar zitten. Als je eind van de dag begint, zit je iets verder van het centrum (en dus de fanatieke farmers) vandaan en meer bij de noobs.
Dat is ook zo, maar we moeten wel even allemaal op het zelfde moment onze dorpen activeren, zodat we bij elkaar in de buurt zitten. Ik zal anders even mijn sitter vragen om op dat moment de boel even aan te zettenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:58 schreef Suijk het volgende:
Een ambassade hoeven we echt nog niet meteen te bouwen. Kost voor die persoon alleen maar onnodige grondstoffen. Na een week of 2 is het tijd genoeg hoor. Dan ben je allemaal wat sterker en begin je meteen goed.
Nog niet dus, ik heb al een paar keer gechecked vandaag. Even geduld nog maar dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:59 schreef mcintosh het volgende:
Dacht dat je al kon registreren?
Ik ben nu met de derde kolonist bezig, alleen in mijn geval word het pas dorp nummer 2, het gaat ontzettend traag allemaal omdat er bij mij in de buurt helemaal niks meer te farmen valt, de easy pickings zijn inmiddels allemaal al weg, en de rest kent me nu onderhand wel en hebben allemaal twee of drie schuilplaatsen, en zijn ook niet te beroerd om dat even te laten weten in een IGM.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Jump het volgende:
Hèhè, ik heb mijn drie kolonisten al maar ik kan de nacht van vrijdag op zaterdag pas mijn derde dorp stichten. Ik had verkeerd gekeken naar de datum. Er stond 27/10 en ik las 22/10Nouja, nog een beetje hopen dat tegen die de 15 croppers nog vrij is, anders wordt het een 9 cropper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |