quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Dennix : "Je moet voorlopig de hele week bij mij blijven"
Nadia : "ja, maar Amanda ....."
Dennix : "Dat is niet belangrijk, ze willen me op de proef stellen"
Nadia : "Maar Amanda ......"
is dit waar? help
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:04 schreef Varen het volgende:
Nadia flirt met Luc en viceversa. Wat vindt Dennis daar van...?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nix grapje of hooguit een Dennix grapje. Echt waar !
Zie je overigens, hij vlucht weg van 'de mannen' en kruit naar Amanda en Nadia, wat een lellie !
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nix grapje of hooguit een Dennix grapje. Echt waar !
Zie je overigens, hij vlucht weg van 'de mannen' en kruit naar Amanda en Nadia, wat een lellie !
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
WTF is een "lellie"?Brian roept dat al bijna een jaar over wie dan ook, maar ik weet nog altijd niet wat een "lellie" is, en mijnheer van Dalen weet het ook niet?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:07 schreef Varen het volgende:
Nadia zegt het weer, de aardbeien, frambozen coktail, ze had Dennis beloofd om dat niet meer te doen
sorry maar niks = NIXquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het niks![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia wil alleen het sapje van Dennis, met de bekende smaakjes....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:07 schreef Varen het volgende:
Nadia zegt het weer, de aardbeien, frambozen coktail, ze had Dennis beloofd om dat niet meer te doen
en zijn voetbal team heeft hem gemist, wat zullen die kerels blij zijn dat hij weer terug is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en iedereen ligt compleet gevouwen van het lachen.....wat zal Alphen blij zijn....hij is bijna thuis![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:02 schreef Varen het volgende:
Denns heeft gezien bij Huub en Lieke, toen ze het moeilijk hadden, dat ze pal achter elkaar bleven staan. Dit wil hij ook met Nadia, maar... ja Nadia heeft Amanda, tangen, tutten. Ze is een prinsesje, die veel aandacht nodig heeft, dus dat wordt moeilijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:11 schreef Scandalous het volgende:
VOlgens mij heeft Nadia er eigenlijk wel zin in, Dennis eruit en lekker ondeugend doen met Luc, met een knipoog![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Er zijn anders zat momenten geweest dat Huub en Lieke apart te grazen werden genomen. Geen van beide zijn ze ooit bang geweest om de confrontatie in hun uppie aan te gaan.
Dennis is een mega-pussy![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:10 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
en zijn voetbal team heeft hem gemist, wat zullen die kerels blij zijn dat hij weer terug is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:13 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het zo'n grappig beeld nu, Nadia en dan Dennis op de achtergrond, met hangende schouders en af en toe piept hij wat.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Mogen we een shot op de nagels lelelelelele
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennis wordt levenslang geroyeerd als lid en bedankt voor de bewezen diensten...
het lijkt mij heerlijk om tegen hem te voetballen....constant met een vingertje richting anus wijzen...![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
Me luv you long time.... Amanda is een thais hoertje geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |