quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:40 schreef Shayndel het volgende:
Wat vreet die nix toch als een varken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En gisteren noemden ze "kleine Frankie" in verband met het groene hokje en dat deze er niet meer werkt. Heb je daar vaker over gehoord?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En gisteren noemden ze "kleine Frankie" in verband met het groene hokje en dat deze er niet meer werkt. Heb je daar vaker over gehoord?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Ik kan me niet voorstellen dat Huub en Lieke Jaap weg zullen stemmen.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"kleine Frankie" is een geweldige website. Ze kunnen niet meer naar die site omdat ze geen internet meer hebben. Internet is verboden door "het groene hokje".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tattoo shop waar Amanda haar tattoo's heeft laten zetten
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ah oké, het kwartje valt geloof ik. Kleine Frankie werkt niet meer... Thanx, je kan ook met elke vraag bij jou terecht hè?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen ie vannacht bij de poort stond dacht ik het meteen. Het Jaap gaat naar huis script is begonnen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen ie vannacht bij de poort stond dacht ik het meteen. Het Jaap gaat naar huis script is begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |