quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:46 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
inspector clouseau slaat toe?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
Zoveel 'medelijden' ik met Huub en Lieke had zo weinig hebg ik dat met nix. Vind het geen mooie stylo met z'n allen tegen 1.... maar nix heeft alles gedaan om dat 5 tegen 2 in stand te houden. Zelfs nadat de febo meerdere keren had aangegeven dat deze stijl niet echt door de kijkers gewaardeerd werd. Game on....
a rum en stoffffffffzugerrrrrrrquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Do you have a ruum?
Ja, voor Dennis in De Witte Bergen.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En als ik toch bijna medelijden krijg ga ik even snel naar dat date-promo-filmpje van hem kijken, dat zal vast helpen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig, Huub staat Jaap te helpen met zijn haar goed te doen voor zijn tv-momentje.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
Zoveel 'medelijden' ik met Huub en Lieke had zo weinig hebg ik dat met nix. Vind het geen mooie stylo met z'n allen tegen 1.... maar nix heeft alles gedaan om dat 5 tegen 2 in stand te houden. Zelfs nadat de febo meerdere keren had aangegeven dat deze stijl niet echt door de kijkers gewaardeerd werd. Game on....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Voor de snelheid.
[COS#2596] Alle ballen op Dennix.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Voor de snelheid.
[COS#2596] Alle ballen op Dennix.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:51 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. wij zijn zo gemeen.
Huub. dan hebben de streamers ook weer lol
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van..met z'n allen tegen 1 (tegen wie ook)..maar dat gebeurt nu ook niet..Dennis heeft Nadia..Nadia heeft Amanda en Amanda heeft Brian..dus never nooit dat dit net zo iets is als de 5 (6) tegen 2..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |