Truth or Dare deel CLXXIII (173)
Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CLXXII (172)
UPDATE!!
Als er een Dare is uitgevoerd waarbij een plaatje wordt gepost, verdient het de voorkeur om de link naar dat plaatje niet op te nemen in een eventuele reply. Zo is het makkelijker om plaatjes, en link daar naartoe, weg te halen, of tijdelijk te laten zien.
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Compromis op het Golfer Decreet.:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemeen
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
TorD wachtkamer
Code voor TorD header
Romeinse Getalnotering.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 2.58 28-01-2002
quote:heb je wel eens voor je vriend gemasturbeerd?
Op dinsdag 19 februari 2002 11:35 schreef Bits het volgende:[..]
ben ik weer aan de beurt?
quote:jawel hoor en hij voor mij
Op dinsdag 19 februari 2002 11:43 schreef youriw het volgende:[..]
heb je wel eens voor je vriend gemasturbeerd?
quote:Haha wat denk je zelf?!
Op dinsdag 19 februari 2002 11:51 schreef youriw het volgende:
was dat spannend?
quote:ok, GG, T voor mij maar weer
Op dinsdag 19 februari 2002 12:03 schreef Bits het volgende:[..]
Haha wat denk je zelf?!
quote:welke niet gangbare voorwerpen heb je wel eens bij sex met jezelf of je vriendin gebruikt?
Op dinsdag 19 februari 2002 12:13 schreef youriw het volgende:[..]
ok, GG, T voor mij maar weer
quote:een keer ... het flesje massageolie was op en heb ik bij haar gebruikt, verder niks eigenlijk
Op dinsdag 19 februari 2002 12:18 schreef Bits het volgende:[..]
welke niet gangbare voorwerpen heb je wel eens bij sex met jezelf of je vriendin gebruikt?
quote:goedemiddag ... mag ik jou top drie van Fok! vrouwen ...
Op dinsdag 19 februari 2002 12:25 schreef mvdlubbe het volgende:
* De Immer VriendelijkeMarinus van der Lubbe komt binnen en brult hard door zijn megafoon: GOEDENMIDDAG.
quote:op zich GG
Op dinsdag 19 februari 2002 12:27 schreef youriw het volgende:[..]
een keer ... het flesje massageolie was op en heb ik bij haar gebruikt, verder niks eigenlijk
maar... hoe gebruikt?
quote:achja, doe maar een truth idd...
Op dinsdag 19 februari 2002 12:28 schreef youriw het volgende:[..]
goedemiddag ... mag ik jou top drie van Fok! vrouwen ...
Nou ben ik drie maanden weggeweest van fok.. hou dat in gedachten. ik ben dus niet op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied.
Uiteraard zet ik Yvonne op 1. dat lijkt me duidelijk.
vervolgens dan batje op 2.
en als derde dan iemand, die mij een felicitatie verstuurde op mijn verjaardag. (nog bedankt). Juss.
Dus het lijstje (ter samenvatting)
1. Yvonne
2. batje
3. juss
zo.
quote:vaginaal ingebracht ... het was zo'n 4 cm doorsnede denk ik, dus dat paste prima, en door al de olie die aan de buitenkant was blijven zitten was het heeeel snel ingebracht
Op dinsdag 19 februari 2002 12:29 schreef Bits het volgende:[..]
op zich GG
maar... hoe gebruikt?
quote:ok, en nu een top 3 puur gebaseerd op uiterlijk?
Op dinsdag 19 februari 2002 12:31 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
achja, doe maar een truth idd...
Nou ben ik drie maanden weggeweest van fok.. hou dat in gedachten. ik ben dus niet op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied.
Uiteraard zet ik Yvonne op 1. dat lijkt me duidelijk.
vervolgens dan batje op 2.
en als derde dan iemand, die mij een felicitatie verstuurde op mijn verjaardag. (nog bedankt). Juss.Dus het lijstje (ter samenvatting)
1. Yvonne
2. batje
3. jusszo.
quote:ja.h
Op dinsdag 19 februari 2002 12:34 schreef youriw het volgende:[..]
ok, en nu een top 3 puur gebaseerd op uiterlijk?
ik vermoedde wel dat u dat bedoelde.
moment, ik zal even het fotoboek doorzoeken.
quote:hehe, doe dat dan ook meteen
Op dinsdag 19 februari 2002 12:36 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
ja.h
ik vermoedde wel dat u dat bedoelde.
moment, ik zal even het fotoboek doorzoeken.
quote:wel...
Op dinsdag 19 februari 2002 12:39 schreef youriw het volgende:[..]
hehe, doe dat dan ook meteen
het aanbod is verre van beperkt.
1. Batje. Ik ga dan echter niet (alleen) uit van de foto in het fotoboek.
2. Jerney
3. naughtyGirlie
Het heeft even geduurd, maar dit is dan het lijstje. Al zou ik waarschijnlijk, met meer studie, een ander lijstje kunnen samenstellen...
Is mijn gedeeltelijk GG T van net er inmiddels al volledig GG????
quote:Wat is het meest extreme, volgens jou, dat je zou doen wanneer een wildvreemde aantrekkelijke persoon dat aan je voorstelt?
Op dinsdag 19 februari 2002 12:51 schreef DaBeetle het volgende:
Zooo... heb weer even wat tijd om wat Ttjes te ontvangen of uit te delen :-)Is mijn gedeeltelijk GG T van net er inmiddels al volledig GG????
quote:Hmmmm, zolang het niet slecht is voor mijn algemene gezondheid, wil ik heel ver gaan denk ik. Ben altijd wel in voor wat nieuws, en heb n beetje t motto dat als je t niet geprobeerd hebt je nooit zal weten of t bevallen is of niet. Maar goed, tot dusverre weinig echt gekke/extreme voorstellen gehad.
Op dinsdag 19 februari 2002 12:54 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Wat is het meest extreme, volgens jou, dat je zou doen wanneer een wildvreemde aantrekkelijke persoon dat aan je voorstelt?
maar om maar even de T te beantwoorden: Een flinke afranseling van een ervaren SM-Meesteres...mwoah... denk dat ik t wel zou doen als t me voorgesteld wordt....
quote:overweldig mij met een T!
Op dinsdag 19 februari 2002 15:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
*hier nog mensje is*
quote:hoeveel geld zou je minimaal moeten krijgen om in een blootblad te poseren?
Op dinsdag 19 februari 2002 15:02 schreef youriw het volgende:
overweldig mij met een T!
quote:IK? In eerste instantie zeg ik dat ik dat nooit zou doen, maar ja, alles heeft zijn prijs, dus als ze met wat tonnen gaan smijten ... dan ga ik twijfelen. 500.000 euro misschien?
Op dinsdag 19 februari 2002 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
hoeveel geld zou je minimaal moeten krijgen om in een blootblad te poseren?
quote:GG!
Op dinsdag 19 februari 2002 15:11 schreef youriw het volgende:
IK? In eerste instantie zeg ik dat ik dat nooit zou doen, maar ja, alles heeft zijn prijs, dus als ze met wat tonnen gaan smijten ... dan ga ik twijfelen. 500.000 euro misschien?
quote:Heb jij een lerares waar je wel eens ongelooflijk graag bij zou willen 'nablijven' en zo ja, beschrijf haar.
Op dinsdag 19 februari 2002 15:18 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
GG!
WEer een T voor mij?
quote:Hahaha, nee. Bij ons op school zitten
Op dinsdag 19 februari 2002 15:22 schreef DaBeetle het volgende:
Heb jij een lerares waar je wel eens ongelooflijk graag bij zou willen 'nablijven' en zo ja, beschrijf haar.
En bij geen van allen wil ik nablijven
Heb jij wel eens betaald voor sex, en zo ja, hoe was dat?
quote:Aukje van Ginneken. Ik heb een zwak voor haar
Op dinsdag 19 februari 2002 15:23 schreef youriw het volgende:
T voor DaBeetle en Tom,Door wie zou je wel eens betrapt willen worden bij het masturbreren?
quote:duidelijk ja.... GG (had ik toch wat beter uitzicht zo in mijn schooltijd denk ik, de gemiddelde leeftijd van de docentes lag onder de 30 in elk geval toen bij mij)
Op dinsdag 19 februari 2002 15:26 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hahaha, nee. Bij ons op school zitten
1. oude wijven
2. alcohol/drugs/sigaretten verslaafden (ook onder 1.)
3. Lelijke dertigersEn bij geen van allen wil ik nablijven
quote:Hmmmm ... foto?
Op dinsdag 19 februari 2002 15:26 schreef DaBeetle het volgende:
Door een leuke dame die dan mijn rechterarm wel zou willen ontlasten... Maar ik kn zo 1-2-3 geen dames noemen waarvan ik verwacht dat ze dat dan ook zouden doen in plaats van te schrikken en me vies aan te kijken.... Alhoewel, toch wel... een goede vriendin van me zou mn handje misschien nog wel aflossen denk ik....
GG!
quote:Nee, gelukkig niet hoeven doen, ik red mijzelf gelukkig wel.
Op dinsdag 19 februari 2002 15:26 schreef DaBeetle het volgende:
T voor YouriWHeb jij wel eens betaald voor sex, en zo ja, hoe was dat?
quote:GG, maar omschrijf die zwakte eens ...
Op dinsdag 19 februari 2002 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Aukje van Ginneken. Ik heb een zwak voor haar
quote:Haar ogen
Op dinsdag 19 februari 2002 15:51 schreef youriw het volgende:
GG, maar omschrijf die zwakte eens ...
Duidelijk ?
quote:hahaha... kzal vanavond ff kijken als ik thuis ben....
Op dinsdag 19 februari 2002 15:45 schreef youriw het volgende:[..]
Hmmmm ... foto?
GG!
quote:GG
Op dinsdag 19 februari 2002 15:51 schreef youriw het volgende:[..]
Nee, gelukkig niet hoeven doen, ik red mijzelf gelukkig wel.
T tje voor mij???
quote:Jawel ...
Op dinsdag 19 februari 2002 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Haar ogen
Haar stem
Haar borsten
Haar uitstralingDuidelijk
?
quote:Wat is de lekkerste sex die je je nu nog kan herinneren? Details graag ...
Op dinsdag 19 februari 2002 15:59 schreef DaBeetle het volgende:[..]
GG
T tje voor mij???
quote:De meest verse herinnering van echt lekkere sex was afgelopen zomer in Frankrijk.... Had haar via n vriend in NL leren kennen en ben op t eind van mn vakantie nog bij haar langs geweest... Zo eindigden we savonds op n heuvel met n pracht uitzicht over Clermont Ferrand alwaar we vrij snel in n heftig liefdesspel verzeild raakten...
Op dinsdag 19 februari 2002 16:01 schreef youriw het volgende:[..]
Wat is de lekkerste sex die je je nu nog kan herinneren? Details graag ...
quote:ok ... ik wacht af ...
Op dinsdag 19 februari 2002 16:20 schreef DaBeetle het volgende:[..]
De meest verse herinnering van echt lekkere sex was afgelopen zomer in Frankrijk.... Had haar via n vriend in NL leren kennen en ben op t eind van mn vakantie nog bij haar langs geweest... Zo eindigden we savonds op n heuvel met n pracht uitzicht over Clermont Ferrand alwaar we vrij snel in n heftig liefdesspel verzeild raakten...
(de details volgden vanavond... wordt op mn werk iets teveel over mn schouders meegekeken)
quote:even geduld nog... probeer t rond achten nog eens zou ik zeggen...
Op dinsdag 19 februari 2002 16:25 schreef youriw het volgende:[..]
ok ... ik wacht af ...
quote:kijk, dat moeten we hebben ...
Op dinsdag 19 februari 2002 16:55 schreef DaBeetle het volgende:[..]
even geduld nog... probeer t rond achten nog eens zou ik zeggen...
(nog steeds
trouwens als ik er aan terugdenk!)
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 17:03 schreef MissHobje het volgende:olaaaaaaaa lieve T or D-ertjes
quote:T please
Op dinsdag 19 februari 2002 17:08 schreef DaBeetle het volgende:[..]
Olaaaaa MissHobje... Waar kunnen we jou deze middag van voorzien? Een Ttje of Dtje?
quote:Hmmm dankzij een hardnekkige file op de A4 duurde t even maar goed n T.... ns ff denken...
Op dinsdag 19 februari 2002 17:29 schreef MissHobje het volgende:[..]
T please
Ik zie dat je een motorrijdster bent... Ik kan mij nog wel eens dood ergeren aan motoren die me op de snelweg aan alle kanten voorbij jagen (Vooral bij afremmend verkeer) Maar goed, wat is de ergste overtreding/meest asociale actie die je op de motor hebt uitgehaald?
quote:Waar waren we... Oh ja, Clermont Ferrand, een park op een heuvel met een pracht uitzicht over de stad. twas een uurtje of 12 en we hadden de hele avond eigenlijk al klef lopen doen in t centrum... Ik had r al eerder ontmoet zoals ik zei in Nederland een paar dagen, en toen was de vonk al lichtelijk overgesprongen... Maar dat t zo'n heftige avond zou gaan worden daar had ik in mn stoutste dromen niet verwacht.....
Op dinsdag 19 februari 2002 17:02 schreef youriw het volgende:[..]
kijk, dat moeten we hebben ...
We gingen in het gras zitten. t was een lekker zwoele zomeravond en ik ging achter haar zitten... zoende haar in dr nek, terwijl mn handen haar hele lichaam aftastten... we raakten weer aan de zoen en ik begon haar blouseje los te knopen... Ze droeg geen BH, dus mn handen vonden gelijk haar ietwat kleine A cupjes en begonnen met r tepels te spelen..... Ze draaide zich om, duwde me op mn rug en kwam bovenop me zitten... zo trok mn Tshirt uit en ik voelde haar handen over mijn borst en buik kriebelen.... Ondertussen bewoog ze opwindend met r kruis over mn inmiddels keiharde geval in mn broek... Ik draaide me om en liet haar zachtjes naast me in het gras neerkomen... Onder het zoenen gleed mijn hand haar broek in en voelde dat ze drijfnat was... ik duwde haar slip opzij en gleed met n vinger bij haar naar binnen... ze begon me heftiger te zoenen wat voor mij een teken was rustig door te gaan... ondertussen had ze mijn broek ook open en mij paal al in dr hand.. langzaam begon ze me af te trekken... haar zoenen verplaatsten zich naar mijn borst en naar mn buik en verder naar beneden... Een rilling ging door me heen toen ze met t puntje van dr tong langs mn eikel ging en m langzaam in dr mond nam.... Ik wist gelijk waarom ze dat 'op zn Frans' noemen... Wat was ze goed! ik trok voorzichtg haar middel naar mijn hoofd en begon n spel met mn vingers en mn tong. Ik kon het niet laten even haar reacties te testen als ik langzaam met mn wijsvinger haar kontgaatje streelde... Geen reactie... Ik maakte mn vinger nat met t vocht uit dr poesje en zette wat meer druk... Nu wel n reacties want ze begon me heftiger te pijpen en kneep even in mn bovenbeen... Ik duwde door en langzaam gleed mn vinger dr kontgaatje in... Met mn tong ging ik nog heftiger tekeer en ook zij begon me steeds heftiger te pijpen... ik had ondertussen ook twee vingers weer dr poesje in en mn tong bewerkte haar klitje... Ik voelde iets op komen borrelen en waarschuwde haar, maar ze ging gewoon door... Ook bij haar voelde ik iets gebeuren.... Kreunend kwam ze klaar, mijn pik nog steeds sabbelend... Ik kon t ook niet meer houden en spoot mezelf leeg in haar mond.... ze sabbelde nog even door en spuugde mijn goedje daarna in het gras.... ik verminderde ook en haalde mijn vingers weer uit dr... ze draaide zich om en vroeg of ik condooms bij me had.....
DAMN! niet dus,
die zaten in mn tas en die lag in het hotel, waar mijn reisgenoot al lag te slapen... Ik had echt niet erop gerekend dat t zo zou lopen.. We gingen maar naar haar huis n gelukkig had ze nog voldoende op voorraad... Ik heb die nacht alle hoeken van haar bed wel gezien denk ik, ook anale sex was ze niet vies van... en de pleerolhouder was heel geschikt om r in beide gaatjes gelijk te verwennen... we hebben meerdere condoompjes verbruikt... Maar die avond, daar op de heuvel zal ik denk ik nooit vergeten.......
quote:hahah goedemorgen..
Op woensdag 20 februari 2002 09:55 schreef DaBeetle het volgende:
* DaBeetle verbreekt de stilte maar even
volgens mij waren ze allemaal stil gevallen door je verhaal
Doet u mij maar een T dan
quote:Hahahahaha.... lijkt er wel op ja..... (jammer dat dat soort avontuurtjes zo weinig voorkomen bij mij helaas)
Op woensdag 20 februari 2002 10:04 schreef BotXXX het volgende:[..]
hahah goedemorgen..
volgens mij waren ze allemaal stil gevallen door je verhaal
Doet u mij maar een T dan
Maar goed, we beginnen maar even met een simpele op deze vroege morgen:
Hoe ziet jou ideale vakantie eruit?
quote:ik kan niet anders dan heel erg GG, toch?
Op dinsdag 19 februari 2002 19:59 schreef DaBeetle het volgende:[..]
Waar waren we... Oh ja, Clermont Ferrand, een park op een heuvel met een pracht uitzicht over de stad. ...
prima!
quote:haha.... thx!
Op woensdag 20 februari 2002 10:19 schreef youriw het volgende:[..]
ik kan niet anders dan heel erg GG, toch?
prima!
quote:Nou de ideale vakantie is denk ik toch wel een rustige omgeving niet volledig dicht geslibt met touristen. Met natuurlijk vriendin aan de arm
Op woensdag 20 februari 2002 10:07 schreef DaBeetle het volgende:
Hoe ziet jou ideale vakantie eruit?
Water in de buurt, eventueel bootje erbij. Oude stad met terrasen om door heen te wandelen, of 'actief' zeilen of kanoen of iets dergelijks..
Wat is de ergeste overtreding die je begaan hebt en daarbij betrapt werd?
quote:ttsssskkk
Op woensdag 20 februari 2002 10:57 schreef youriw het volgende:
[sorry ... werk, ben er niet, lurk wel mee]
Je Fok!en onderbreken voor je werk? waar gaat het toch heen
quote:Hmmm... nu even iets intikken voor ik op invoeren druk...
Op woensdag 20 februari 2002 10:56 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou de ideale vakantie is denk ik toch wel een rustige omgeving niet volledig dicht geslibt met touristen. Met natuurlijk vriendin aan de arm
zonnetje genieten. Lekker weer. hapjes en drankjes. Gezellige kroeg/dancing. Aardige bevolking.. mm.. ja.. zo wel de ideale vakantie denk ik zo.
Water in de buurt, eventueel bootje erbij. Oude stad met terrasen om door heen te wandelen, of 'actief' zeilen of kanoen of iets dergelijks..
Wilde m gewoon GG-en... Heb je m al geboekt?
quote:Nee nog niet
Op woensdag 20 februari 2002 11:06 schreef DaBeetle het volgende:Wilde m gewoon GG-en... Heb je m al geboekt?
Ga eerst in mei nog naar roemenië en dan van de zomer naar roermond voor twee weekjes..
Eind van het jaar misschien op vakantie naar haar.. maar tja.. geld
quote:Hmmmm... buiten de vele verkeersovertredingen (flitsers, en een keer van de weg geplukt met 43 te hard op de A20) ben ik 1 keer opgepakt... Was met een aantal vrienden aan het basketballen op n pleintje, maar dat waren nogal klote baskets... Toen ontdekten we een openstaand raampje waar de sluiting al kapot van was
Op woensdag 20 februari 2002 10:58 schreef BotXXX het volgende:
Maar een T voor DaBeetleWat is de ergeste overtreding die je begaan hebt en daarbij betrapt werd?
quote:GG een echte jeudige delinquent dus.. nou voor een klein stukje dan
Op woensdag 20 februari 2002 11:35 schreef DaBeetle het volgende:
<verhaaltje>
quote:potverdorrie was dat toevallig bij het montesorri en dalton lyceum in Amsterdam zuid apollolaan? Daar was ik bij.
Op woensdag 20 februari 2002 11:35 schreef DaBeetle het volgende:[..]
Hmmmm... buiten de vele verkeersovertredingen (flitsers, en een keer van de weg geplukt met 43 te hard op de A20) ben ik 1 keer opgepakt... Was met een aantal vrienden aan het basketballen op n pleintje, maar dat waren nogal klote baskets... Toen ontdekten we een openstaand raampje waar de sluiting al kapot van was
Lekker binnen gebald, trampoline erbij enzo... Tot we weggestuurd werden... Wij buiten weer verder bleek de politie ook onderweg te zijn. 2 uur vastgezeten en allen volgehouden dat t raampje al kapot was... Met n waarschuwing weggestuurd
quote:Nope, dit was in Groningen, bij de sportzaaltjes van t Zernike college(onderbouw) En inmiddels al bijna 10 jaar geleden (koninginnedag, dat weet ik nog wel)
Op woensdag 20 februari 2002 12:22 schreef BadMotherfucker het volgende:[..]
potverdorrie was dat toevallig bij het montesorri en dalton lyceum in Amsterdam zuid apollolaan? Daar was ik bij.
quote:post hier een plaatje van een leuk sexspeeltje dat je graag ees zou uitproberen
Op woensdag 20 februari 2002 17:05 schreef BotXXX het volgende:
Doet u mij dan nog maar een D
quote:oww..
Op woensdag 20 februari 2002 17:06 schreef Bits het volgende:post hier een plaatje van een leuk sexspeeltje dat je graag ees zou uitproberen
snel
Maar misschien deze ?
Beschrijving:
Schuif de zachte jelly schacht over je (half) erecte penis. Door de klemmende werking krijg je onmiddellijk een "KEIHARDE" en wordt je sexdrive gestimuleerd! Penetreer nu je vrouwelijke partner. De gekmakende clitoris-stimulator gaat recht op z'n doel af en maakt elke vrouw wild van verlangen! Voer tijdens het vrijen de vibraties langzaam op. Ontelbare trillingen per minuut stimuleren zowel je penis als haar vagina intens en bezorgen jullie beiden MEERDERE ORGASMES!!
quote:Scheer je weg! het gaat hier over sex hoor!
Op woensdag 20 februari 2002 17:15 schreef Gboy27 het volgende:
Een nep-penis over je penis schuiven... het moet niet gekker worden!
Die nep penis staat er om te tonen hoe het zit
[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 20-02-2002 17:19]
quote:O dat maakt een hoop duidelijk! blijft een gek ding...
Op woensdag 20 februari 2002 17:18 schreef BotXXX het volgende:
Het is dus alleen het blauwe dingetje dus..Die nep penis staat er om te tonen
quote:Jah eigenlijk wel.. tis eigenlijk gewoon een cock ring met een viborator er in.. toch zo ongeveer
Op woensdag 20 februari 2002 17:18 schreef Bits het volgende:[..]
O dat maakt een hoop duidelijk! blijft een gek ding...
quote:zou je wel willen! ik ben eerst aan de beurt!
Op woensdag 20 februari 2002 17:23 schreef BotXXX het volgende:
Doet u mij dan nog maar een T
quote:Hahaha ok..
Op woensdag 20 februari 2002 17:25 schreef Bits het volgende:[..]
zou je wel willen! ik ben eerst aan de beurt!
Een T dan voor je
Op welke manier zou je nog wel eens klaar willen komen?
quote:met een pik in elk gaatje
Op woensdag 20 februari 2002 17:26 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hahaha ok..
Een T dan
voor je
Op welke manier zou je nog wel eens klaar willen komen?
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 17:40 schreef Bits het volgende:met een pik in elk gaatje
elk gaatje? of elk gaatje wat groot genoeg is
gg trouwens hoor
quote:dat laatste dan maar
Op woensdag 20 februari 2002 17:45 schreef BotXXX het volgende:[..]
elk gaatje? of elk gaatje wat groot genoeg is
gg trouwens hoor
quote:hehehe dacht ik ook
Op woensdag 20 februari 2002 17:45 schreef Bits het volgende:[..]
dat laatste dan maar
[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 20-02-2002 17:53]
quote:Nee dat niet.. Schamen is zo'n groot woord. En eigenlijk is een fantasie wat je heel graag wilt en eigenlijk zijn het meer gedachtes die je wel eens hebt en nieuwschierig bent. Maar of het nou gelijk een fantasie is
Op woensdag 20 februari 2002 17:46 schreef Bits het volgende:
T voor jou, heb je fantasien waarvoor je je eigenlijk schaamt?
Maar ik denk wel over dingen na die als 'apart' kunnen worden beschreven denk ik zo..
quote:sommige fantasien kunnen maar beter fantasie blijven en zijn dingen die alleen leuk zijn zo lang ze niet echt gebeuren. Welke aparte dingen zijn dat dan?
Op woensdag 20 februari 2002 17:48 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nee dat niet.. Schamen is zo'n groot woord. En eigenlijk is een fantasie wat je heel graag wilt en eigenlijk zijn het meer gedachtes die je wel eens hebt en nieuwschierig bent. Maar of het nou gelijk een fantasie is
Maar ik denk wel over dingen na die als 'apart' kunnen worden beschreven denk ik zo..
quote:o zijn we je vergeten? sorrie!!
Op woensdag 20 februari 2002 18:21 schreef Chayenn het volgende:
nou ik vraag nog eens om een Ddan niet hoor
![]()
plaats een foto die je opwindend vindt
quote:ik vind foto's niet zo snel opwindend, en de opwindende foto's die ik had heb ik niet meer omdat ik pas een virus had
Op woensdag 20 februari 2002 18:26 schreef Bits het volgende:[..]
o zijn we je vergeten? sorrie!!
plaats een foto die je opwindend vindt
quote:helaas
Op woensdag 20 februari 2002 18:31 schreef Chayenn het volgende:[..]
ik vind foto's niet zo snel opwindend, en de opwindende foto's die ik had heb ik niet meer omdat ik pas een virus had
plaats dan iets anders dan een foto wat je opwindend vindt...
quote:een bad met douch
Op woensdag 20 februari 2002 18:33 schreef Bits het volgende:[..]
helaas
plaats dan iets anders dan een foto wat je opwindend vindt...
quote:Nou bv hmm tja.. Hoe een man zou zijn in bed,ik zou het niet willen uit vinden, maar wel benieuwd wat het is. Maar ook andere dingen. Kom je wel weer op een morbide pad terecht dus voor de lezertjes hier misschien niet het beste idee om het zo maar te lezen
Op woensdag 20 februari 2002 18:19 schreef Bits het volgende:
sommige fantasien kunnen maar beter fantasie blijven en zijn dingen die alleen leuk zijn zo lang ze niet echt gebeuren. Welke aparte dingen zijn dat dan?
quote:Mmmm.. wat houdt je tegen voor een nieuwe foto sessie
Op woensdag 20 februari 2002 18:31 schreef Chayenn het volgende:ik vind foto's niet zo snel opwindend, en de opwindende foto's die ik had heb ik niet meer omdat ik pas een virus had..
quote:Welke kleuren heb jij zoal in je haar gehad?
Op woensdag 20 februari 2002 21:01 schreef bladiebla het volgende:
heeeeeeeeeeey iedereen.....mag ik van iemand een T?
En ik wil ook wle ene T
quote:euhhhh.....
Op woensdag 20 februari 2002 21:02 schreef WheeleE het volgende:[..]
Welke kleuren heb jij zoal in je haar gehad?
En ik wil ook wle ene T
maar euhhh voor jou een T.
wat doe jij altijd als je gek ben op ene meisje (of wat heb je wel een gedaan) (daar bedoel ik mee: kaart sturen, ofzo....:P)
quote:Niet? Hmm..raar...volgens mn zusje hadden ze t bij de Chill Out in de Bijenkorf (vraag me niet naar verdere info
Op woensdag 20 februari 2002 21:05 schreef bladiebla het volgende:[..]
euhhhh.....
knalrood, hele vaak paars en voor de rest van dat carnavalspul (oranje, groen, blauw, enz.)
hey ik ben trouwens bij de bijenkorf in breda geweest, maar daar hadden ze het niet wat jij zei.......maar euhhh voor jou een T.
wat doe jij altijd als je gek ben op ene meisje (of wat heb je wel een gedaan) (daar bedoel ik mee: kaart sturen, ofzo....:P)
Ik heb nog niet vaak aktie ondernomen voor een meisje...helaas..maar ik zou dr mee uit nemen enzo, en lieve kaartjes sturen....kweenie eigenlijk..komt vanzelf wel denk ik
quote:Ook hallo
Op woensdag 20 februari 2002 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey. Doe mij maar weer een T.
Hoe zou jouw heftigste vrijpartij met aukje van ginneken eruit zien? (aangezien je dr aardig kent willen we natuurlijk wle details! )
quote:Hahahaha. Nou. Ik zou eerst naar de bios gaan, dan uit eten, en dan naar huis. Een lekker muziekje opzetten en dan wat zoenen. En dan langzaam kleren uitdoen en dan het bed induiken!!!!!!
Op woensdag 20 februari 2002 21:15 schreef WheeleE het volgende:
Ook halloHoe zou jouw heftigste vrijpartij met aukje van ginneken eruit zien? (aangezien je dr aardig kent willen we natuurlijk wle details!
)
quote:Matig antwoord..maar vooruit
Op woensdag 20 februari 2002 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hahahaha. Nou. Ik zou eerst naar de bios gaan, dan uit eten, en dan naar huis. Een lekker muziekje opzetten en dan wat zoenen. En dan langzaam kleren uitdoen en dan het bed induiken!!!!!!
Ik ben er vandoor!
quote:Nou ja zeg!
Op woensdag 20 februari 2002 21:22 schreef WheeleE het volgende:
Matig antwoord..maar vooruitGG..
quote:Tot Foks
Ik ben er vandoor!
T'tje?
quote:het plaatje van dotxxx blijkt nep te zijn. Biecht eens op!
Op donderdag 21 februari 2002 09:24 schreef BotXXX het volgende:
Goedemorgen allemaal...
T'tje?
quote:Hoe zo is die nep? tis der echt hoor ..
Op donderdag 21 februari 2002 14:32 schreef Bits het volgende:het plaatje van dotxxx blijkt nep te zijn. Biecht eens op!
maar ok, je moet het zelf weten. Als zij het op 12 feb er op zet en iemand kopieert het op 15 Feb naar zijn eigen plekje en iemand ziet die foto eerst bij die ander tja dan is de eerste dus een neppert
[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 21-02-2002 14:58]
quote:Goeiemorge
Op vrijdag 22 februari 2002 09:40 schreef BotXXX het volgende:
Goedemorgen iedereen
quote:Gefeliciteerd!
Op vrijdag 22 februari 2002 09:59 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
Goeiemorge
ik vermeld even: IK BEN JARIG
en voor mijn fjaartag wil ik graag euhhhmmm.......3 T's
quote:Een tweede T dan alvast
Op vrijdag 22 februari 2002 09:59 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
Goeiemorge
ik vermeld even: IK BEN JARIG
en voor mijn fjaartag wil ik graag euhhhmmm.......3 T's
Wat hoop je deze dag te krijgen als cadeau en waarom?
En de derde dan ook maar
Wat zou je het liefste gaan doen op je verjaardag
ok wel weer T's op verjaardag gebied
quote:hmm...vandaag of ooit?
Op vrijdag 22 februari 2002 10:04 schreef DaBeetle het volgende:
Wat is het meest afschuwelijke verjaardagskado dat je hebt gekregen?
quote:Ik bedoelde eigenlijk ooit... Maar als er vandaag ook iets bijzat dat het vermelden waard is mag dat natuurlijk altijd he!
Op vrijdag 22 februari 2002 10:13 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
hmm...vandaag of ooit?
quote:Ik heb alles gehad dat ik wil hebben, behalve 1 ding: Ik omhels je met 1000 armen van Ronald Giphart, die wil ik nog krijgen...en ik heb btw drumles gekregen van Jamie van Di-rect
Op vrijdag 22 februari 2002 10:13 schreef BotXXX het volgende:[..]
Wat hoop je deze dag te krijgen als cadeau en waarom?
Wat zou je het liefste gaan doen op je verjaardag
ik zou het liefste hmm..ik denk uit eten gaan met 4 vrienden ofzo in de fietsenfabriek, of een film kijken
enneuh..veel kadootjes krijgen vandaag ga ik nit veel doen want ik vier t nit vandaag..voor familie < al gevierd, voor vrienden en kennissen < bijna
maarreuh..nog T??
quote:volgens mij krijg ik eigenlijk nooit iets afschuwelijks (ik krijg nmlijk bijna altijd wat ik vraag..aangezien dat meestal Geld is ofzo is dat niet zo moeilijk) owya 1 keer een bouwbon, maar toen kreeg mn vader een cdbon
Op vrijdag 22 februari 2002 10:18 schreef DaBeetle het volgende:[..]
Ik bedoelde eigenlijk ooit... Maar als er vandaag ook iets bijzat dat het vermelden waard is mag dat natuurlijk altijd he!
quote:Zozo goed uitgepakt dus
Op vrijdag 22 februari 2002 10:21 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
Ik heb alles gehad dat ik wil hebben, behalve 1 ding: Ik omhels je met 1000 armen van Ronald Giphart, die wil ik nog krijgen...en ik heb btw drumles gekregen van Jamie van Di-rect< Bjoems is fan..enneuh....Ten Liefde (nieuwste van ronald giphart) < bjoems is ook fan
enneuh een camera + footoorolletjes (3) en nog wat dingetjes
quote:fietsenfabriek
ik zou het liefste hmm..ik denk uit eten gaan met 4 vrienden ofzo in de fietsenfabriek, of een film kijken
enneuh..veel kadootjes krijgenvandaag ga ik nit veel doen want ik vier t nit vandaag..voor familie < al gevierd, voor vrienden en kennissen < bijna
Maar nog een T.
Wat zijn je favorite sokken en waarom?
quote:Fietznfabriek, in Haarlem. Hardstikke gezellig, t eten is er niet dat je zegt van: wooooh heerlijk (de patat wel
Op vrijdag 22 februari 2002 10:33 schreef BotXXX het volgende:fietsenfabriek
Maar nog een T.
Wat zijn je favorite sokken en waarom?
mn Favoriete sokken zijn mn Rugrats (ratjetoe) sokken, ze zijn ontzettend liev + ze zitten heel lekker, mn voetbalsokken zijn mn favo kniekousen en een panty is ook altijd goed
Op vrijdag 22 februari 2002 10:37 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:mn Favoriete sokken zijn mn Rugrats (ratjetoe) sokken, ze zijn ontzettend liev + ze zitten heel lekker, mn voetbalsokken zijn mn favo kniekousen en een panty is ook altijd goed
Tja.. hmm.. ik ben verder met mijn werk dus ik ben der eventjes niet
quote:owkeej...hav fun op je werk
Op vrijdag 22 februari 2002 10:44 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Tja.. hmm.. ik ben verder met mijn werk
dus ik ben der eventjes niet
quote:Algemene dare...
Op vrijdag 22 februari 2002 10:39 schreef Faithy het volgende:
Algemene Dare voor mij op deze vroege ochtend....
Hmmm.. Weet niet of dit ene leuke is
Maar ga naar http://eurotracker.multimania.com/ en registeer je daar en voer al je euro biljetten in eventueel bij gebrek aan eigen biljetten de biljetten van iemand in het huis
Mij dan nog maar een D
quote:Jah zeker stilletjes
Op vrijdag 22 februari 2002 13:34 schreef Bits het volgende:
stil hier de laatste dagenen ik weet geen leuke D voor je
Maar ok.. jammer van die D.. tja.. dan maar door werken
quote:Open in B&H een topic 'Fok! userkutjes' onder het motto 'hé, wie niet waagt ...'
Op vrijdag 22 februari 2002 12:43 schreef BotXXX het volgende:
Hmmmmmmm......Mij dan nog maar een D
quote:hahaha
Op vrijdag 22 februari 2002 15:03 schreef youriw het volgende:
Open in B&H een topic 'Fok! userkutjes' onder het motto 'hé, wie niet waagt ...'
tskkk waar je toch al zo niet aan denkt
Maar als je blieft, verwacht wel dat deze of gewoon leeg blijft, of snel wordt gesloten hoor
quote:GG! Ben benieuwd ...
Op vrijdag 22 februari 2002 15:15 schreef BotXXX het volgende:[..]
hahaha
tskkk waar je toch al zo niet aan denkt
Maar als je blieft, verwacht wel dat deze of gewoon leeg blijft, of snel wordt gesloten hoor
quote:hehe ... je zat er op te wachten tot ik hier zou verschijnen, of niet
Op vrijdag 22 februari 2002 15:16 schreef Bits het volgende:
T voor youriw, wat heb je vandaag precies aan?
zwarte schoenen
grijze sokken
blauwe spijkerbroek
wit t-shirt
creme kleurige trui
quote:hoezo?
Op vrijdag 22 februari 2002 15:31 schreef youriw het volgende:[..]
hehe ... je zat er op te wachten tot ik hier zou verschijnen, of niet
zwarte schoenen
grijze sokken
blauwe spijkerbroek
wit t-shirt
creme kleurige trui
maar je bent vergeten te vertellen wat voor ondergoed...
quote:jij vroeg me wat ik vandaag precies aan heb ... niet wat ik niet aan heb
Op vrijdag 22 februari 2002 15:36 schreef Bits het volgende:[..]
hoezo?
maar je bent vergeten te vertellen wat voor ondergoed...
quote:Wauw!
Op vrijdag 22 februari 2002 15:37 schreef youriw het volgende:[..]
jij vroeg me wat ik vandaag precies aan heb ... niet wat ik niet aan heb
quote:is vandaag ook voor het eerst ... is best lekker. Heb je het zelf wel eens gedaan?
Op vrijdag 22 februari 2002 15:39 schreef Bits het volgende:[..]
Wauw!
quote:zeker..
Op vrijdag 22 februari 2002 15:42 schreef youriw het volgende:[..]
is vandaag ook voor het eerst ... is best lekker. Heb je het zelf wel eens gedaan?
quote:goede ervaringen mee? is het opwindend voor je?
Op vrijdag 22 februari 2002 15:44 schreef Bits het volgende:[..]
zeker..
quote:mja dat kan het zijn ja
Op vrijdag 22 februari 2002 15:47 schreef youriw het volgende:[..]
goede ervaringen mee? is het opwindend voor je?
quote:issie GG?
Op vrijdag 22 februari 2002 15:51 schreef Bits het volgende:[..]
mja dat kan het zijn ja
quote:nog een T voor mij of wil jij er eentje?
Op vrijdag 22 februari 2002 15:55 schreef Bits het volgende:[..]
ja hoor
quote:wanneer was je laatste anale orgasme?
Op vrijdag 22 februari 2002 16:04 schreef Bits het volgende:
doe er mij maar eentje
quote:hallo he!
Op vrijdag 22 februari 2002 16:08 schreef youriw het volgende:[..]
wanneer was je laatste anale orgasme?
eh.. paar dagen geleden
quote:cijfer?
Op vrijdag 22 februari 2002 16:12 schreef Bits het volgende:[..]
hallo he!
eh.. paar dagen geleden
GG wel ... T voor mij?
quote:8
Op vrijdag 22 februari 2002 16:23 schreef youriw het volgende:[..]
cijfer?
GG wel ... T voor mij?
OK krijg je ook een flinke T terug, wanneer en hoe heb je voor het laatst je eigen sperma geproefd?
quote:ok, die had ik kunnen zien aankomen ...
Op vrijdag 22 februari 2002 16:31 schreef Bits het volgende:[..]
8
OK krijg je ook een flinke T terug, wanneer en hoe heb je voor het laatst je eigen sperma geproefd?
gisteren nog, nadat ik was klaargekomen in haar mond heb zoenden we elkaar
Op vrijdag 22 februari 2002 16:40 schreef youriw het volgende:[..]
ok, die had ik kunnen zien aankomen ...
gisteren nog, nadat ik was klaargekomen in haar mond heb zoenden we elkaar
quote:Hoi hoi..
Op zaterdag 23 februari 2002 22:57 schreef FrankR het volgende:
Truth plz
Een T.
Wat heb je gisteren avond allemaal gedaan/uitgespookt?
quote:GG..
Op zondag 24 februari 2002 00:01 schreef FrankR het volgende:
Ik heb gisteravond de hele tijd tv gekeken, en één sigaret gerookt
Zelf een lekker nactje gehad hoor... Drinken en geniten van het vrouwekijk schoon`....
quote:Nice
Op zondag 24 februari 2002 04:29 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG..
Zelf een lekker nactje gehad hoor... Drinken en geniten van het vrouwekijk schoon`....
* DaBeetle wil de week wel starten met n T tje
quote:Nou ok verveelings D...
Op maandag 25 februari 2002 14:34 schreef BotXXX het volgende:
Doet u mij dan nog maar een D deze middag
Scan je fiets/auto sleutel in en plaats hem hier...
quote:Ok alsjeblieft..
Op maandag 25 februari 2002 17:20 schreef BotXXX het volgende:Nou ok verveelings D...
Scan je fiets/auto sleutel in en plaats hem hier...
Op maandag 25 februari 2002 17:23 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ok alsjeblieft..
T voor mij ?
quote:Ok een T voor jouw.. Is het daar nu echt zo saai bij jouw?
Op maandag 25 februari 2002 17:24 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG..
T voor mij ?
quote:Verdomd saai eigenlijk.. niks meer te doen voor vandaag wat leuk is.. Dus tja...
Op maandag 25 februari 2002 17:25 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ok een T voor jouw.. Is het daar nu echt zo saai bij jouw?
Op maandag 25 februari 2002 17:25 schreef BotXXX het volgende:[..]
Verdomd saai eigenlijk.. niks meer te doen voor vandaag wat leuk is.. Dus tja...
D voor jouw.. houdt je mond dicht tot er iemand anders heeft gepost
quote:LOL.... GG inmiddels denk ik he...
Op maandag 25 februari 2002 17:26 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG..
D voor jouw.. houdt je mond dicht tot er iemand anders heeft gepost
quote:GG zekerz..
Op dinsdag 26 februari 2002 09:13 schreef DaBeetle het volgende:LOL.... GG inmiddels denk ik he...
T'tje?
quote:Nou, eigenlijk een algemene T.... Where the F*** is iedereen??????
Op dinsdag 26 februari 2002 09:42 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG zekerz..
T'tje?
quote:En ook nog 1 speciaal voor jou dan....
Op dinsdag 26 februari 2002 09:42 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG zekerz..
T'tje?
Wat is de meest beschamende sexuele ervaring die je gehad hebt....????
quote:Slapen.. Of waarschijnlijk niet meer getrokken door het TorD.. Tis gewoon eventjes stilletjes denk ik zo..
Op dinsdag 26 februari 2002 09:48 schreef DaBeetle het volgende:
Nou, eigenlijk een algemene T.... Where the F*** is iedereen??????
quote:Yay speciaal voor mij
Op dinsdag 26 februari 2002 09:48 schreef DaBeetle het volgende:
En ook nog 1 speciaal voor jou dan....Wat is de meest beschamende sexuele ervaring die je gehad hebt....????
quote:Hahaha... valt mee dus... GG hoor!
Op dinsdag 26 februari 2002 09:53 schreef BotXXX het volgende:[..]
Slapen.. Of waarschijnlijk niet meer getrokken door het TorD.. Tis gewoon eventjes stilletjes denk ik zo..
[..]Ja... kmerk het..... Alhowel er wel heel veel geslapen wordt dan hoor
Yay speciaal voor mij
Hmm beschamend.. nou denk toch dat dat de eerste keer dat je met een condoom staat te klungelen daar goed bij past. Eerst verkeerd om zodat ie niet afroltnou tja.. dat is het wel denk ik
Ttje voor mij?
quote:Hmmm.. Wat is het strafbaarste wat je hebt gedaan tot nu toe (strafbaar als in de ogen van de politie)
Op dinsdag 26 februari 2002 09:59 schreef DaBeetle het volgende:
Ttje voor mij?
quote:Ach, valt mee eigenlijk... denk dat dat vooral op verkeersovertredingen uit komt... Plankje gas over de A4 sochtends vroeg doet t wel heel goed in elk geval :-)
Op dinsdag 26 februari 2002 10:08 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hmmm.. Wat is het strafbaarste wat je hebt gedaan tot nu toe (strafbaar als in de ogen van de politie)
quote:Hahahaha.. jah.. ken het.. nou jah.. nog niks gezien en wil nog steeds een keer een foto aanvragen
Op dinsdag 26 februari 2002 10:53 schreef DaBeetle het volgende:
Ach, valt mee eigenlijk... denk dat dat vooral op verkeersovertredingen uit komt... Plankje gas over de A4 sochtends vroeg doet t wel heel goed in elk geval :-)
quote:Nou, dit zijn meer snelheden waar ik toch liever niet mee gepakt wordt eigenlijk.....
Op dinsdag 26 februari 2002 11:00 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hahahaha.. jah.. ken het.. nou jah.. nog niks gezien en wil nog steeds een keer een foto aanvragen
quote:* herkent het gevoel
Op dinsdag 26 februari 2002 11:14 schreef DaBeetle het volgende:[..]
Nou, dit zijn meer snelheden waar ik toch liever niet mee gepakt wordt eigenlijk.....
Al zijn mijn snelheden niet echt extreem volgens mij...
quote:Ach, ik houd me dan altijd netjes aan de maximum snelheid hoor.... (van mn auto dan... Maar wat wil je, 5 rijstroken en geen bal te doen op de weg zo rond 6 uur...
Op dinsdag 26 februari 2002 13:49 schreef BotXXX het volgende:[..]
* herkent het gevoel
Al zijn mijn snelheden niet echt extreem volgens mij...
quote:T voor jouw dan.. welke auto en is die van jezelf of geleased
Op dinsdag 26 februari 2002 16:46 schreef DaBeetle het volgende:[..]
Ach, ik houd me dan altijd netjes aan de maximum snelheid hoor.... (van mn auto dan... Maar wat wil je, 5 rijstroken en geen bal te doen op de weg zo rond 6 uur...
)
quote:Welk icoontje vind je mooier, die van mij of die van Bits? (
Op dinsdag 26 februari 2002 17:05 schreef BotXXX het volgende:
Doe mij dan ook maar een T of eventueel een D
quote:Hahaha.. nou die van jouw is wat kleuriger.. dus moet toch wel voor de jouwe gaan
Op dinsdag 26 februari 2002 17:07 schreef 2TiTs het volgende:[..]
Welk icoontje vind je mooier, die van mij of die van Bits? (
)
slijm slijm
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 17:16 schreef BotXXX het volgende:Hahaha.. nou die van jouw is wat kleuriger.. dus moet toch wel voor de jouwe gaan
slijm slijm
quote:Yay...
Op dinsdag 26 februari 2002 17:18 schreef 2TiTs het volgende:
Mag ik ook een Truth-je?
Nou best wel een makkelijke dan..
T voor jouw.. Je escort werk, waarom heb je daarvoor gekozen 'makkelijk' geld of puur alleen plezier
of iets anders
quote:Wat is het doel van een ander kopieren? Wordt je er geil van?
Op dinsdag 26 februari 2002 17:18 schreef 2TiTs het volgende:[..]
Mag ik ook een Truth-je?
quote:Makkelijk geld en ik hou van seks
Op dinsdag 26 februari 2002 17:22 schreef BotXXX het volgende:Yay...
Nou best wel een makkelijke dan..
T voor jouw.. Je escort werk, waarom heb je daarvoor gekozen'makkelijk' geld of puur alleen plezier
of iets anders
Op dinsdag 26 februari 2002 17:31 schreef 2TiTs het volgende:
Makkelijk geld en ik hou van seks
een t dan maar voor mijn?
quote:Het is niet kopiëren... nou oke, een beetje dan
Op dinsdag 26 februari 2002 17:25 schreef youriw het volgende:Wat is het doel van een ander kopieren? Wordt je er geil van?
quote:Waarom doe je mee aan TorD, wat geeft het je? Is het de kick om anderen uit te horen over hun seksleven?
Op dinsdag 26 februari 2002 17:31 schreef BotXXX het volgende:GG
een t dan maar voor mijn?
quote:Is het een beetje kopieren of is het een beetje geil?
Op dinsdag 26 februari 2002 17:32 schreef 2TiTs het volgende:[..]
Het is niet kopiëren... nou oke, een beetje dan
Persoonlijk vind ik het erg lame en getuigen van weinig originaliteit en lef.
quote:ahhumm..
Op dinsdag 26 februari 2002 17:35 schreef youriw het volgende:[..]
Is het een beetje kopieren of is het een beetje geil?
orginaliteit in je icon
quote:Vooral om de tijd te verdrijven als je aan het werk bent. Daarnaast is het natuurlijk altijd leuk om dingen over mensen te weten te komen.
Op dinsdag 26 februari 2002 17:34 schreef 2TiTs het volgende:[..]
Waarom doe je mee aan TorD, wat geeft het je? Is het de kick om anderen uit te horen over hun seksleven?
quote:En sommige mensen zoeken er ook té veel achter!
Op dinsdag 26 februari 2002 17:35 schreef youriw het volgende:Is het een beetje kopieren of is het een beetje geil?
quote:GG!
Op dinsdag 26 februari 2002 17:39 schreef BotXXX het volgende:Vooral om de tijd te verdrijven als je aan het werk bent. Daarnaast is het natuurlijk altijd leuk om dingen over mensen te weten te komen.
quote:niet alleen op basis van zijn icon, maar een profiel kopieren is wel heel erg slap, vind je niet?
Op dinsdag 26 februari 2002 17:39 schreef BotXXX het volgende:[..]
ahhumm..
orginaliteit in je icon
quote:Ik bedoelde ook meer jouw icoon.. Iedereen lijkt wel of ze van die idioote figuurtjes inhun icoon hebben.. sowwy.. maar ik irriteer me daar mateloos aan..
Op dinsdag 26 februari 2002 17:42 schreef youriw het volgende:[..]
niet alleen op basis van zijn icon, maar een profiel kopieren is wel heel erg slap, vind je niet?
Maar tja..
T'tje voor mij dan nog?
quote:hmmm.. nog steeds die DotXXX fuzzy wuzzy
Op dinsdag 26 februari 2002 17:54 schreef Bits het volgende:
hoe kun je dit nou nog een beetje serieus nemen als de spelers hier BotXXX en 2Tits zijn? de ene heeft zich ongeloofwaardig gemaakt met die fotos van DotXXX en de ander is een na aper van mij. Daar zul je dan zeker zelf wel eerlijk tegen zijn?
Ach.. ok.. nou ik ben naar huis.. lekker thuis werken en dingetjes doen.. toedelz
quote:Misschien ben ik wel een reactie op jou...
hoe kun je dit nou nog een beetje serieus nemen als de spelers hier BotXXX en 2Tits zijn? de ene heeft zich ongeloofwaardig gemaakt met die fotos van DotXXX en de ander is een na aper van mij. Daar zul je dan zeker zelf wel eerlijk tegen zijn?
quote:je hebt helemaal gelijk ... maar eens even een tijdje op afstand bekijken wat mij betreft, wat jij?
quote:Dan kunnen oud TorD-ers misschien weer terugkomen... De laatsten 15 topics of zo gingen door oa. jou toedoen alleen maar over seks, dus jij hebt net zo goed mensen weggejaagd
Op dinsdag 26 februari 2002 18:00 schreef youriw het volgende:je hebt helemaal gelijk ... maar eens even een tijdje op afstand bekijken wat mij betreft, wat jij?
quote:dus je volgt het al langer dan vanaf de 24 februari 2002 waarop je geregistreerd bent ...
Op Tuesday 26 February 2002 18:07 schreef 2TiTs het volgende:[..]
Dan kunnen oud TorD-ers misschien weer terugkomen... De laatsten 15 topics of zo gingen door oa. jou toedoen alleen maar over seks, dus jij hebt net zo goed mensen weggejaagd
maareh, ik kan het best over andere dingen dan sex hebben, maar de andere TorD'ers die er waren vonden sex ook leuk, en daar gaat het dan meestal over, toch?
quote:Leasebakkie dus.....
Op Tuesday 26 February 2002 16:56 schreef BotXXX het volgende:[..]
T voor jouw dan.. welke auto en is die van jezelf of geleased
Goeiemorgen trouwens :-)
quote:dat is wel een hele doorzichtige opmerking Gboy27...!
Op Tuesday 26 February 2002 18:07 schreef 2TiTs het volgende:[..]
Dan kunnen oud TorD-ers misschien weer terugkomen... De laatsten 15 topics of zo gingen door oa. jou toedoen alleen maar over seks, dus jij hebt net zo goed mensen weggejaagd
quote:Ga jij eens heel gauw je mond spoelen!
Op zondag 03 maart 2002 22:27 schreef mvdlubbe het volgende:
is natuurlijk erg leuk al die rode teksten maar het * NEEMT NATUURLIJK NIET WEG DAT ER GODDOMME NOOIT IEMAND IS.
Ook hallo long time no see..
quote:ja hallo. ik dacht dat ik tegen de muur stond te praten, vandaar. een goede avond.
Op zondag 03 maart 2002 22:33 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ga jij eens heel gauw je mond spoelen!
Ook hallo
long time no see..
quote:Een T om te beginnen: waar hebt gij al die tijd uitgehangen?
Op zondag 03 maart 2002 22:34 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
ja hallo. ik dacht dat ik tegen de muur stond te praten, vandaar. een goede avond.
quote:Ja. veel thuis enzo. ik weet het niet meer allemaal. Ik weet niet waar ik allemaal geweest ben zeg maar. Goed.
Op zondag 03 maart 2002 22:36 schreef WheeleE het volgende:[..]
Een T om te beginnen: waar hebt gij al die tijd uitgehangen?
quote:Hier...en daar..en op nog veel meer plaatsen..
Op zondag 03 maart 2002 22:44 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Ja. veel thuis enzo. ik weet het niet meer allemaal. Ik weet niet waar ik allemaal geweest ben zeg maar. Goed.
T: en u?
Voornamelijk school...en thuis..niet zoveel meer in dit topic..eigenlijk..zeg maar...dus...
En om heel ongezellig te doen; ik ga er ook maar weer vandoor. T is morgen weer vroeg dag..en dr moet nog het een en ander gedaan worden hier. Tot een volgende keer dus maar weer .
quote:ok.
Op zondag 03 maart 2002 22:46 schreef WheeleE het volgende:[..]
Hier...en daar..en op nog veel meer plaatsen..
Voornamelijk school...en thuis..niet zoveel meer in dit topic..eigenlijk..zeg maar...dus...
En om heel ongezellig te doen; ik ga er ook maar weer vandoor. T is morgen weer vroeg dag..en dr moet nog het een en ander gedaan worden hier. Tot een volgende keer dus maar weer.
......
quote:Oeh ya! Kom maar op Batje!
Op zaterdag 23 maart 2002 10:59 schreef batje het volgende:
mond op mond beademing voor degene die zich NU meldt en meespeelt..
goed zo?
quote:Hey lekker ding..
Op zaterdag 23 maart 2002 11:08 schreef Gboy27 het volgende:
Ik wil wel een T-tje!
Hoi Calvobbes en Batje
Wat heb jij allemaal uitgespookt de laatste tijd?
quote:niet echt
Op zaterdag 23 maart 2002 11:07 schreef batje het volgende:
* batje pakt calvobbes' wang, opent zijn mond en blaast met regelmatige tussenpozen een fris briesje zijn longen in.goed zo?
quote:Is dat een T
Op zaterdag 23 maart 2002 11:09 schreef batje het volgende:Hey lekker ding..
Wat heb jij allemaal uitgespookt de laatste tijd?
Ik ben een oriëntatiecursus aan het volgen (om te bepalen welke opleiding ik het beste kan gaan doen) Verder op FOK! hebben we na TorD "Het Centrale Homo-Topic" gehad (9 delen) en in Babes & Hunks hebben we het FOK! mannenbillen en lullen topic gehad...
quote:Ik heb weer een hoop gemist hoor ik al
Op zaterdag 23 maart 2002 11:16 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Is dat een T
Ik ben een oriëntatiecursus aan het volgen (om te bepalen welke opleiding ik het beste kan gaan doen) Verder op FOK! hebben we na TorD "Het Centrale Homo-Topic" gehad (9 delen) en in Babes & Hunks hebben we het FOK! mannenbillen en lullen topic gehad...
Ben je er al een beetje uit welke opleiding het wordt?
En nee, dat was niet echt een T.. maar ik ben er ook wel een beetje uit.. goed excuus?
quote:Hoe vaak heb jij nog afgepsproken met (JD)morpheus en wat heb je toen allemaal gedaan
Op zaterdag 23 maart 2002 11:15 schreef batje het volgende:
T.Uiteraard...
quote:en een flinke kegel?
Op zaterdag 23 maart 2002 11:17 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe brult ook goedemorgen met doorrookte stem.
quote:Het is bij die ene keer gebleven aangezien ik het nu mega druk heb met links en rechts (niet) bevallende paarden
Op zaterdag 23 maart 2002 11:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hoe vaak heb jij nog afgepsproken met (JD)morpheus en wat heb je toen allemaal gedaan
![]()
quote:Ook goeiemorgen
quote:
quote:Truth alstublieft, geachte Gboy!
Op zaterdag 23 maart 2002 11:21 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Truth or Dare mijn beste mvdlubbe
quote:http://forum.fok.nl/search.php?on=topicstarter&search=dave&offset=0
Op zaterdag 23 maart 2002 11:20 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe wil graag opmerken dat dit voelt als een kleine reunie... Waar is Dave?.
quote:GG danmaar
Op zaterdag 23 maart 2002 11:19 schreef batje het volgende:Het is bij die ene keer gebleven aangezien ik het nu mega druk heb met links en rechts (niet) bevallende paarden
quote:T voor jou: wat moet ik doen om eens een vrolijke smiley van je los te peuteren vandaag?
Op zaterdag 23 maart 2002 11:22 schreef calvobbes het volgende:[..]
GG danmaar
quote:Je meest uitdagende sexy foto plaatsen
Op zaterdag 23 maart 2002 11:23 schreef batje het volgende:T voor jou: wat moet ik doen om eens een vrolijke smiley van je los te peuteren vandaag?
quote:Oei, ik ga mijn best doen, maar beloof niets.. * batje gaat braaf op zoek..
Op zaterdag 23 maart 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Je meest uitdagende sexy foto plaatsen
quote:Iets in/met computers (MBO-niveau)
Op zaterdag 23 maart 2002 11:17 schreef batje het volgende:Ik heb weer een hoop gemist hoor ik al
Ben je er al een beetje uit welke opleiding het wordt?
En nee, dat was niet echt een T.. maar ik ben er ook wel een beetje uit..goed excuus?
quote:Leuk! Weet je al wanneer je gaat beginnen?
Op zaterdag 23 maart 2002 11:27 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Iets in/met computers (MBO-niveau)
ja, was een goed excuus
Das fijn
quote:Welk liedje omschrijft op het ogenblik (de laatste paar weken) het beste je gevoelens?
Op zaterdag 23 maart 2002 11:22 schreef mvdlubbe het volgende:Truth alstublieft, geachte Gboy!
quote:Helaas. niet gevonden
Op zaterdag 23 maart 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Je meest uitdagende sexy foto plaatsen
quote:Jij had toch een webcam
Op zaterdag 23 maart 2002 11:31 schreef batje het volgende:Helaas. niet gevonden
quote:Nee hoor, nooit gehad..
Op zaterdag 23 maart 2002 11:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jij had toch een webcam
quote:Ik ben al bezig... (Oriëntatie cursus, die nog 2 maanden duurt) Dus na de zomer de echte opleiding...
Op zaterdag 23 maart 2002 11:28 schreef batje het volgende:Leuk! Weet je al wanneer je gaat beginnen?
Das fijn
quote:Bob Dylan - Don't think twice, it's allright
Op zaterdag 23 maart 2002 11:31 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Welk liedje omschrijft op het ogenblik (de laatste paar weken) het beste je gevoelens?
quote:Owh... dan haal ik jou in de war met iemand anders
Op zaterdag 23 maart 2002 11:34 schreef batje het volgende:Nee hoor, nooit gehad..
quote:En dan vraag ik me af:
Op zaterdag 23 maart 2002 11:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Owh... dan haal ik jou in de war met iemand anders
quote:en dat is dus deze...
Op zaterdag 23 maart 2002 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Bob Dylan - Don't think twice, it's allright
It ain't no use to sit and wonder why, babe
It don't matter, anyhow
An' it ain't no use to sit and wonder why, babe
If you don't know by now
When your rooster crows at the break of dawn
Look out your window and I'll be gone
You're the reason I'm trav'lin' on
Don't think twice, it's all right
It ain't no use in turnin' on your light, babe
That light I never knowed
An' it ain't no use in turnin' on your light, babe
I'm on the dark side of the road
Still I wish there was somethin' you would do or say
To try and make me change my mind and stay
We never did too much talkin' anyway
So don't think twice, it's all right
It ain't no use in callin' out my name, gal
Like you never did before
It ain't no use in callin' out my name, gal
I can't hear you any more
I'm a-thinkin' and a-wond'rin' all the way down the road
I once loved a woman, a child I'm told
I give her my heart but she wanted my soul
But don't think twice, it's all right
I'm walkin' down that long, lonesome road, babe
Where I'm bound, I can't tell
But goodbye's too good a word, gal
So I'll just say fare thee well
I ain't sayin' you treated me unkind
You could have done better but I don't mind
You just kinda wasted my precious time
But don't think twice, it's all right
quote:Nope. Alleen een scanner....
Op zaterdag 23 maart 2002 11:40 schreef batje het volgende:En dan vraag ik me af:
Heb jij een webcam?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |