het is maar een snel getekende lijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Goed idee
Gewoon een aantal van de drukste lijnen niet opnemen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:05 schreef formule1 het volgende:
[..]
het is maar een snel getekende lijn
ik heb gewoon geprobeert alle provincies aantesluiten op het hsl netwerk
En Nederlands.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een keer aadrijkskunde les aanvragen bij groep 8.
ja ik weet dat ik zeeland vergeten benquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een keer aadrijkskunde les aanvragen bij groep 8.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:09 schreef formule1 het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik zeeland vergeten ben
maar volgens mij is het nogal moeilijk om daar een hsl lijn te bouwen gezien alle eilanden en nogal duur
quote:
uiteraard word er rekening gehouden met natuur en bebouwingquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:16 schreef TNA het volgende:
Er stond laatst een oplossing voor het fileprobleem in de krant!
4000 kilometer snelweg erbij en het hele groente hart asfalteren.
Heb je ook al rekening gehouden met de financiën? Als je het onderwijs afschaft heb je over 10 jaar genoeg geld om een kwart van je plan uit te voeren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:17 schreef formule1 het volgende:
[..]
uiteraard word er rekening gehouden met natuur en bebouwing
overal waar nu al gebouwdt is of natuur ligt kommen tunnels
mompelt iets over de eu waar we gebruik van moeten makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je ook al rekening gehouden met de financiën? Als je het onderwijs afschaft heb je over 10 jaar genoeg geld om een kwart van je plan uit te voeren.
het zelfde plan kan ook met utrechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:21 schreef Roquefort het volgende:
Briljant, goed uitgewerkt, ik denk dat het Ministerie van Verkeer en Waterstaat en de NS buitengewoon geinteresseerd zullen zijn.
Kunnen we meteen een bom op Utrecht gooien, die hele plaats is overbodig in dit nieuwe plan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:17 schreef formule1 het volgende:
[..]
uiteraard word er rekening gehouden met natuur en bebouwing
overal waar nu al gebouwdt is of natuur ligt kommen tunnels
de hsl stopt alleen in grote steden en hoofdsteden en het liefst geen tussenstopsquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Een HSL van Sint Jacobiparochie naar Gieterveen! Dat nooit eerder iemand daar op is gekomen!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Dus als ik van Groningen naar Amsterdam wil dan moet ik ongeveer langs Nijmegen, Breda, Rotterdam en dan naar Amsterdam.
Ja, is volstrekt logisch. Ik stem voor.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, tof wij willen hetzelfde traject rijden. Rijd maar met mij mee in de auto, is vlugger
alle lijnen sluiten op alle lijnen aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Dus als ik van Groningen naar Amsterdam wil dan moet ik ongeveer langs Nijmegen, Breda, Rotterdam en dan naar Amsterdam.
Ja, is volstrekt logisch. Ik stem voor.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:28 schreef formule1 het volgende:
[..]
het zelfde plan kan ook met utrecht
maar utrecht is al zo vol en heeft plaatsgebrek
daarnaast is het idee utrecht is het centrale nederlandse punt maar een oud idee niks meer waard de prullenbak in
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:44 schreef formule1 het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img21/1191680094-720.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:44 schreef formule1 het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img21/1191680094-720.jpg]afbeelding][/url]
alleen op de eindopunten word gestoptquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:52 schreef Steve-O het volgende:
Word dat een Stop Hsl want dat zou betekenen dat ik met 2 minuten in amsterdam zou zijn?
als je het beter kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Verder mis ik, ook in je nieuwe plan:
- een directe route vanaf Rotterdam naar het zuiden (België en verder Europa in) en het oosten (Duitsland en de rest van Europa) of úberhaupt aansluiting op internationale treinroutes.
- is de Eemshaven niet aangesloten op je netwerk terwijl dat na Rotterdam de grootste haven is die we hebben
- is er geen verbinding met Duitsland vanuit het Noord-Oosten van het land
- maak je geen gebruik van de afsluitdijk die daar maar een beetje mooi ligt te wezen en geld ligt op te slurpen terwijl het zo'n mooie verbinding is tussen Friesland en Groningen en Noord-Holland
- een verbinding tussen het Noorden en het Oosten
Hoe ga jij Hsl en stoptreinen over 1 spoor want plek voor spooruitbreiding is er in veel gevallen nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:58 schreef formule1 het volgende:
[..]
alleen op de eindopunten word gestopt
alles word gereden met Shinkansentreinen 500 serie
lekker goedkoop
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:04 schreef Remzz het volgende:
Tja opzich is het niet slecht zoals het nu is, alleen was er ooit het plan voor Groningen - Drachten - Lelystad, dat zou echt een perfecte toevoeging zijn
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
True.
Met als toevoeging ook een lijn van Meppel (daar komen zowel de intercity naar Groningen als die naar Leeuwarden langs) naar Hengelo (aansluiting naar Enschede, Zutphen, en Duitsland).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:55 schreef Remzz het volgende:
Ik zou ermee naar het ministerie gaan
Vooral de HSL lijn Winterswijk - Buitenpost(via Ommen) lijkt me erg winstgevend.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:44 schreef formule1 het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img21/1191680094-720.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:41 schreef sander89 het volgende:
Ik denk dat ze alleen nog eigenlijk toch nog HSL spoor moeten aanleggen naar Duitsland van Utrecht naar Arnhem en dan sluit goed aan op hele ICE netwerk in Duitsland.
kijk dit bedoel ik nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:36 schreef Charango het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img21/1191700917-780.jpg]afbeelding][/url]
Misschien een wat beter idee....
In orde van belangrijkheid:
1. Amsterdam - Rotterdam - Brussel (-Parijs) en (-London) In de zomer mogeljk vakantietreinen zoals die nu naar Marseille rijden
2. Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Frankfurt (-Zürich), (-München) en eventueel (-Wenen)
3. Amsterdam - Almere/Lelystad - Groningen (-eventueel Bremen - Hamburg - Kopenhagen, maar dit lijkt me al te omslachtig)
4. Den Haag - Utrecht - Twente Centraal (huidig Hengelo) - Berlijn (evt. Warschau en Moskou, maar dan is het vliegtuig waarschijnlijk alweer concurrerender. Deze verbinding zou gecombineerd kunnen worden met een soort goederenlijn (dus 2 rails voor HSL met vrachtlijn ernaast), aangezien het transport tussen Nederland en Polen/ Rest v. Oost-Europa aan het toenemen is)
Zorg daarnaast dat er voldoende intercities rijden naar de HSL stations. Dus Maastricht-Liege en Zwolle - Twente Centraal.
Ik moet benadrukken dat dit soort plannen echt alleen maar mogelijk zijn als de overheid een schip met geld krijgt. Anders blijven dit mooie fantasiën
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:50 schreef formule1 het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik nu
prachtig zulke inzet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar waarom gun je brabant/limburg geen lijntje eventueel aangesloten op luik
Maar dit is dan alleen mbt de internationale treinen mag ik hopen? (aangezien de lijn Amsterdam Utrecht Eindhoven Maastricht de drukste lijn van Nederland is geloof ik)quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:36 schreef Charango het volgende:
[ link | afbeelding ]
Misschien een wat beter idee....
In orde van belangrijkheid:
1. Amsterdam - Rotterdam - Brussel (-Parijs) en (-London) In de zomer mogeljk vakantietreinen zoals die nu naar Marseille rijden
2. Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Frankfurt (-Zürich), (-München) en eventueel (-Wenen)
3. Amsterdam - Almere/Lelystad - Groningen (-eventueel Bremen - Hamburg - Kopenhagen, maar dit lijkt me al te omslachtig)
4. Den Haag - Utrecht - Twente Centraal (huidig Hengelo) - Berlijn (evt. Warschau en Moskou, maar dan is het vliegtuig waarschijnlijk alweer concurrerender. Deze verbinding zou gecombineerd kunnen worden met een soort goederenlijn (dus 2 rails voor HSL met vrachtlijn ernaast), aangezien het transport tussen Nederland en Polen/ Rest v. Oost-Europa aan het toenemen is)
Zorg daarnaast dat er voldoende intercities rijden naar de HSL stations. Dus Maastricht-Liege en Zwolle - Twente Centraal.
Ik moet benadrukken dat dit soort plannen echt alleen maar mogelijk zijn als de overheid een schip met geld krijgt. Anders blijven dit mooie fantasiën
Ah, ik mag voortaan vanuit Breda via Utrecht/Amersfoort naar Tilburg. Meteen doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |