het is maar een snel getekende lijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Goed idee
Gewoon een aantal van de drukste lijnen niet opnemen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:05 schreef formule1 het volgende:
[..]
het is maar een snel getekende lijn
ik heb gewoon geprobeert alle provincies aantesluiten op het hsl netwerk
En Nederlands.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een keer aadrijkskunde les aanvragen bij groep 8.
ja ik weet dat ik zeeland vergeten benquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een keer aadrijkskunde les aanvragen bij groep 8.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:09 schreef formule1 het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik zeeland vergeten ben
maar volgens mij is het nogal moeilijk om daar een hsl lijn te bouwen gezien alle eilanden en nogal duur
quote:
uiteraard word er rekening gehouden met natuur en bebouwingquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:16 schreef TNA het volgende:
Er stond laatst een oplossing voor het fileprobleem in de krant!
4000 kilometer snelweg erbij en het hele groente hart asfalteren.
Heb je ook al rekening gehouden met de financiën? Als je het onderwijs afschaft heb je over 10 jaar genoeg geld om een kwart van je plan uit te voeren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:17 schreef formule1 het volgende:
[..]
uiteraard word er rekening gehouden met natuur en bebouwing
overal waar nu al gebouwdt is of natuur ligt kommen tunnels
mompelt iets over de eu waar we gebruik van moeten makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je ook al rekening gehouden met de financiën? Als je het onderwijs afschaft heb je over 10 jaar genoeg geld om een kwart van je plan uit te voeren.
het zelfde plan kan ook met utrechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:21 schreef Roquefort het volgende:
Briljant, goed uitgewerkt, ik denk dat het Ministerie van Verkeer en Waterstaat en de NS buitengewoon geinteresseerd zullen zijn.
Kunnen we meteen een bom op Utrecht gooien, die hele plaats is overbodig in dit nieuwe plan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:17 schreef formule1 het volgende:
[..]
uiteraard word er rekening gehouden met natuur en bebouwing
overal waar nu al gebouwdt is of natuur ligt kommen tunnels
de hsl stopt alleen in grote steden en hoofdsteden en het liefst geen tussenstopsquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Een HSL van Sint Jacobiparochie naar Gieterveen! Dat nooit eerder iemand daar op is gekomen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |