quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:42 schreef Clank het volgende:
Dat Jaap en Huub een natuurlijke klik hebben is gisteren wel heel goed duidelijk geworden. Je zag ze beide helemaal opbloeien.
Voor Jaap geen saaie spelbesprekingen en voor Huub geen discussies om een scheet die dwars zit.. gewoon lachen en lol hebben.
Wel triest eigenlijk dat Jaap voor het verhaal zo'n lange tijd met Dennis zat opgescheept.
Blijft wel zo dat Jaap weinig betrouwbaar is gebleken gedurende de hele periode dat hij daar zit.. hoop dat Huub en Lieke dat wel in hun achterhoofd zullen houden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia's opa was eerst overleden toch.. en later haar vader.
Ook leuk om te zien Dennis zijn testimonial.. 'Die hierarchie is veranderd.. eerst was het Huub nu is het Dennis'![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoor, wat nou echt is aan Jaap en wat niet.
Die lol en humor vannacht, misschien is dat ook een act.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een stagiaire die de rode knop uitprobeerde......?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:30 schreef Lobasca het volgende:
en dat nada naar de bergmankliniek gaat voor d'r mislukte buik, zag ik ook net in een filmpje..
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:40 schreef Zora01 het volgende:
zal dit bij de buren geweest zijn??? daar zijn ze toch een paar keer samen geweest. En ze suggereerde gisteren ook al dat ze iets met Luc moest doen voor een behandeling bij de bergman klinkiek
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, U2 !![]()
Geen zwevende dekens bij Dennis en Nadia trouwens...... Een voorbode ?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=46289&sess=664
in dit filmpje verteld nada oa aan kim dat ze voor haar buik, naar de bergmankliniek gaat
dat ik ooit BQ behulpzaam zou kunnen zijn...
volgens mij is dit ook het gene, waar ze laatst zo vaag met Amanda in de gym over aan het praten was, waarvan ze dacht dat het niet uitgezonden zou worden, omdat ze het niet uit het niets ergens tussen in zouden kunnen plakken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef Py het volgende:
[..]
Ja dit is iets vaags hè. Niemand heeft dit meegekregen dus moet het offstream gebeurd zijn, is dan een logische conclusie. Vraag is dan is het ook zonder medeweten van de medebewoners gebeurd (achter?) of is het toevallig niet op de streams geweest. Ik vermoed het eerste omdat het totaal nog geen gespreksonderwerp in het huis is. Zijn de verhaallijnen dan zo belangrijk dat als het niet in de actuele situatie in het huis past, het buitenom opgenomen wordt? In dat geval vind ik dat er wederom een belangrijke grens is overtreden van reallife (spontane gebeurtenissen) naar soapserie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:40 schreef Zora01 het volgende:
zal dit bij de buren geweest zijn??? daar zijn ze toch een paar keer samen geweest. En ze suggereerde gisteren ook al dat ze iets met Luc moest doen voor een behandeling bij de bergman klinkiek
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Naad geeft het niet zomaar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |