abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53740554
En Vast !

Alles rustig in het huis. Alléén de gebruikelijke zwevende dekens op de streams.

Lieke is vroeg opgestaan om te gaan sporten (spinning les geven?)

Hoe zal de dag gaan verlopen nu Jaap zich heeft aangesloten bij Huub en Lieke ?

Hoe zal Amanda gaan reageren ?

Zal ze Brian gaan volgen in zijn antipathie naar Dennis en zo Nadia meetrekken ?

Cap: Prospera

Hebben we op het eind van de dag een 7-1 situatie waarna Dennis huilend het hek overklimt ?

Cap: DB

Spanning genoeg in ieder geval op deze zonnige dag in DGK.....

Hier leveren we commentaar op de streams van De Gouden Kooi.

Alle andere zaken kun je kwijt in andere topics op forum.fok.nl....

Aub geen gezwaai en offtopic zaken. Zoals gezegd zijn daar genoeg andere topics voor.....

[ Bericht 50% gewijzigd door Nostalgist op 06-10-2007 12:32:08 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:23:59 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53740598
Brian is wakker.
Hij en Amanda hebben elkaar net geknuffeld en veel gefluisterd zonder zender, ze zullen zo wel weer verder slapen, tot 3 uur.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53740605
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:22 schreef Nostalgist het volgende:
Volgt

goeie openingszin.
pi_53740610
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx

Om hem nog maar even te posten..
pi_53740620
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:42 schreef Clank het volgende:
Dat Jaap en Huub een natuurlijke klik hebben is gisteren wel heel goed duidelijk geworden. Je zag ze beide helemaal opbloeien.
Voor Jaap geen saaie spelbesprekingen en voor Huub geen discussies om een scheet die dwars zit.. gewoon lachen en lol hebben.
Wel triest eigenlijk dat Jaap voor het verhaal zo'n lange tijd met Dennis zat opgescheept.
Blijft wel zo dat Jaap weinig betrouwbaar is gebleken gedurende de hele periode dat hij daar zit.. hoop dat Huub en Lieke dat wel in hun achterhoofd zullen houden.

Ik weet niet, hoor, wat nou echt is aan Jaap en wat niet.
Die lol en humor vannacht, misschien is dat ook een act.
pi_53740635
Ik vond het mooiste moment gisteravond dat Nadia het woord deed en Huub zei "Kijk, Dennis, nu sta je alweer achter iemand"
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:26:39 #7
130755 Kinga
versier hier
pi_53740654
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:18 schreef Clank het volgende:

[..]

Sylvia's opa was eerst overleden toch.. en later haar vader.

Ook leuk om te zien Dennis zijn testimonial.. 'Die hierarchie is veranderd.. eerst was het Huub nu is het Dennis'

Diep triest die gast. Heb het net ook ff terug gekeken. Die leeft echt in zijn eigen wereldje.
pi_53740736
en dat nada naar de bergmankliniek gaat voor d'r mislukte buik, zag ik ook net in een filmpje..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53740772
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:24 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik weet niet, hoor, wat nou echt is aan Jaap en wat niet.
Die lol en humor vannacht, misschien is dat ook een act.

*Gmiddag*
Ik denk ook een stukje opluchting. Van een stroeve samenwerking naar een soepele. Ze hebben een gezamelijke stijl ontdekt tijdens de eerdere samenwerking en dat werkt nou eenmaal erg prettig bij het nastreven van doelen. Er is sprake van gelijkwaardigheid. En dan versterk je elkaar en bereik je eerder je doel (belangrijk voor de man, de jager). Bij Jaap en Dennis was het Jaap die actiegericht was en Dennis die alleen maar vanuit theorie dacht. Dat zou kunnen werken in de verhouding masterbrein en uitvoerder maar dat is geen gelijkwaardigheid en dus geen geschikte samenwerkingsvorm voor Jaap.

[ Bericht 0% gewijzigd door Py op 06-10-2007 12:48:16 ]
pi_53740845

WTF
pi_53740878
Hebben ze allemaal al gekonijnd? Heb het alleen van Amanda en Brian meegekregen.
Goeie TT overigens
pi_53740879
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:36 schreef Py het volgende:
[afbeelding]

WTF

Een stagiaire die de rode knop uitprobeerde......?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_53740886
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:37 schreef Py het volgende:
Goeie TT overigens

Thanks,
pi_53740924
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:37 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Een stagiaire die de rode knop uitprobeerde......?

Test van de backup streamlock voor als het op de streamlock uit de hand loopt
pi_53740932
zal dit bij de buren geweest zijn??? daar zijn ze toch een paar keer samen geweest. En ze suggereerde gisteren ook al dat ze iets met Luc moest doen voor een behandeling bij de bergman klinkiek

† In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:41:34 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_53740954
Mooie OP Nostalgist, goeiemiddag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:43:01 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_53740981
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:30 schreef Lobasca het volgende:
en dat nada naar de bergmankliniek gaat voor d'r mislukte buik, zag ik ook net in een filmpje..

Linkje?
― Mark Twain
pi_53741000
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Nostalgist, goeiemiddag.

Thanks, U2 !

Geen zwevende dekens bij Dennis en Nadia trouwens...... Een voorbode ?
pi_53741027
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=46289&sess=664
in dit filmpje verteld nada oa aan kim dat ze voor haar buik, naar de bergmankliniek gaat

dat ik ooit BQ behulpzaam zou kunnen zijn...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53741031
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:40 schreef Zora01 het volgende:
zal dit bij de buren geweest zijn??? daar zijn ze toch een paar keer samen geweest. En ze suggereerde gisteren ook al dat ze iets met Luc moest doen voor een behandeling bij de bergman klinkiek

[afbeelding]

Ja dit is iets vaags hè. Niemand heeft dit meegekregen dus moet het offstream gebeurd zijn, is dan een logische conclusie. Vraag is dan is het ook zonder medeweten van de medebewoners gebeurd (achter?) of is het toevallig niet op de streams geweest. Ik vermoed het eerste omdat het totaal nog geen gespreksonderwerp in het huis is. Zijn de verhaallijnen dan zo belangrijk dat als het niet in de actuele situatie in het huis past, het buitenom opgenomen wordt? In dat geval vind ik dat er wederom een belangrijke grens is overtreden van reallife (spontane gebeurtenissen) naar soapserie.
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:47:16 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_53741058
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:44 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Thanks, U2 !

Geen zwevende dekens bij Dennis en Nadia trouwens...... Een voorbode ?

Vergis je niet, Naad geeft het niet zomaar op.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:47:53 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_53741071
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=46289&sess=664
in dit filmpje verteld nada oa aan kim dat ze voor haar buik, naar de bergmankliniek gaat

dat ik ooit BQ behulpzaam zou kunnen zijn...

Thanx
― Mark Twain
pi_53741105
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef Py het volgende:

[..]

Ja dit is iets vaags hè. Niemand heeft dit meegekregen dus moet het offstream gebeurd zijn, is dan een logische conclusie. Vraag is dan is het ook zonder medeweten van de medebewoners gebeurd (achter?) of is het toevallig niet op de streams geweest. Ik vermoed het eerste omdat het totaal nog geen gespreksonderwerp in het huis is. Zijn de verhaallijnen dan zo belangrijk dat als het niet in de actuele situatie in het huis past, het buitenom opgenomen wordt? In dat geval vind ik dat er wederom een belangrijke grens is overtreden van reallife (spontane gebeurtenissen) naar soapserie.
volgens mij is dit ook het gene, waar ze laatst zo vaag met Amanda in de gym over aan het praten was, waarvan ze dacht dat het niet uitgezonden zou worden, omdat ze het niet uit het niets ergens tussen in zouden kunnen plakken.

En dus tevens hetgeen waarover ze gezegd heeft, als ze dat laten zien, kan ik gelijk naar huis gaan.
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:49:45 #24
184769 crew  Deisyy
pi_53741109
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:40 schreef Zora01 het volgende:

[afbeelding]

Jammer dat we niet kunnen zien wat Nadia voor kleding aan heeft, anders hadden we nog een beetje kunnen uitvogelen welke dag het geweest zou kunnen zijn.

Luc had in ieder geval niet zijn walgelijke gouden letters-shirt aan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_53741116
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vergis je niet, Naad geeft het niet zomaar op.

Ik denk toch eerder dat ze Amanda´s raad zal volgen..... Het is het kiezen tussen één backup (Dennis) danwel twee (Amanda en Brian)

Sluwe Nadia zal Dennis laten vallen als Amanda Brian gaat volgen, vermoed ik.....

Brian geeft Amanda een ontbijt met een roos.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')