quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
terugleesmiep, ik mag niet te veel met mannen flirten, dus doe ik het maar met jou.
Neem tevens afscheid, word zo afgevoerdopgehaald.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
a) ik kijk niet naar de uitzendingen
b) wat is er mis met bloemen
c) er is niets mis te leven met jouw Leopold tank-imitatie. Voel je welkom.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
^^
Je hebt 'm nog niet uit hoor ^^
Geloof me![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee. Ik moest alleen nog 2 (secret) aeons en 1 hunt. Ik heb het dus gesaved en was het een beetje zat en besloot naar Baramut te gaan. Wat een makkie die eind bazen. je hebt dus eigenlijk niet eens de sterkte wapens nodig?
Ik had wel de exacilbur, niet de speer. (foutje)
Maar ik kan dus wel verder om nog die 2 aeons. oops espers te doen en dan de laatste hunt.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Adrie is oke oleeeee, oleeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
ps. Heb je de weekendboodschappen al in huis ? en hoe staat het met de 5 uur show ?
Liefs Irene![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat raaskal je nou? Rot op met die wolk voor mijn zon.![]()
De Zodiac Spear is niet gelukt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee. Ik moest alleen nog 2 (secret) aeons en 1 hunt. Ik heb het dus gesaved en was het een beetje zat en besloot naar Baramut te gaan. Wat een makkie die eind bazen. je hebt dus eigenlijk niet eens de sterkte wapens nodig?
Ik had wel de exacilbur, niet de speer. (foutje)
Maar ik kan dus wel verder om nog die 2 aeons. oops espers te doen en dan de laatste hunt.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Zodiac Spear is niet gelukt?![]()
En ben je al in de Mines geweest voor je Giruvegan in gaat.
De Faywood zit die ingang geloof ik.
En Nabudis al gezien?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha Ik snap wat je bedoelt.![]()
Ik kan me daar ook zo pissed off over maken. Ik zit bij multikabel, duur maar ben erg tevreden over mijn verbinding. Steeds sneller. Enie probleem is hun financiele afdeling. Kon ik weer bellen omdat zij een fout maakten en dan zat ik me toch op te fokken dat ik dat dan nog moest betalen.
Heb wel eens overwogen om naar een goedkoper bedrijf over te stappen, tele 2 maar ik doe het toch niet. Een stabiele internet verbinding en snel is te belangrijk.
Jammer!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep ! Alles gedaan behalve die 2 espers. (Ultima geloof ik?) Kwam Chaos iets te vroeg tegen maar die heb ik toen ik bubble had ook makkelijk kunnen verslaan.![]()
Ja stom. Blijkbaar toch een schat te veel geopend. In Nabudis was er geen zodiac speer voor itsie![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jammer!![]()
Het zijn er maar 4 geloof ik, die je dicht moet laten.
Maar meestal laat ik alle kistjes in de specifieke gebieden gewoon dicht.
Gil boeit me niet zoveel (trek ik toch wel recht met Loot) en voor een Knot of Rust hoef je het ook niet echt te doen![]()
Ik heb dat de eerste keer ook meteen verpest maar ben nu al voor de derde () keer bezig en ga het nu wél halen
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:30 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb volgens mij vroeger ook nog bij Multikabel gezeten, alleen heette het toen nog anders, kan me zo niet meer herinneren hoe.
Was ook wel tevree.
Maar heb nu 24/7 gratis telefonie en adsl in 1 bij den concurrent voor een hele redelijke prijs.
En nog nooit geklooi gehad met rekeningen.
In anderhalf jaar 1x een uurtje geen verbinding gehad, telefoon dan, internet heeft altijd gewerkt.
Same here.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik ga het zeker nog een keer spelen en dan laat ik die kistjes wel. Ik barste van het gil. Deed ook nog mee aan Hunters Camp. Hoe heet dat. Had 16 rare trophies. redelijk toch?
Maar volgende keer wil ik dan ook echt alles hebben.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Sonera, en toen was het klote.Maar Multikabel is wel snel, en ik draai een server dus moet ook goede upload speed hebben.
welke concurrent?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Sonera zegt me niets, maar kan de andere fusiepartner zijn geweest (of ik haal gewoon allerlei dingen door elkaar).
Maar het was/is de kabelboer op het platteland in Noord - Holland zeg maar - niet UPC.
Maar ik zit nu bij Compuserve.
1ste jaar incl lijntje van de KPN 25 euro, daarna 35.
Dan kun je 24/7 gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland en heb je een 1Mb up en 4 Mb down.
Zie overigens dat je tegenwoordig ook 8 en 20 Mb hebt voor nagenoeg de zelfde prijs, moet de ledenservice maar eens contacten, alhoewel mijn verbinding snel zat is.
Ben van een 28 K modem naar 56 K gegaan en daarna van 256 Kb met sprongen naar wat ik nu heb.
http://www.compuserve.nl/adsl/
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Kun jij geen trainer van AJAX worden ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
[..]
quicknet natuurlijk. Ik weet het weer.![]()
Eerst sonera, toen werd het quicknet en toen multikabel.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben gevraagd
![]()
Maar hoezo ? Wat is er mis met Adrie![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Same here.
Eerste keer storyline uitgespeeld.
2e keer veel uitgebreider gezocht en sidequests gedaan enzo.
Maar bleek toch nogal wat vergeten te zijn.
Nu ga ik voor de volle 100%![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Haha, trainer Clavan..
Wat er mis is met Arie weet ik zo niet maar misschien hetzelfde als ten Caat: een suffe lul zonder enige uitstraling.
En als ik hem zie tijdens intervieuws dan denk ik dat ie meer interesse heeft in zijn goudvis als in voetbal (ten Caat dan)
quote:
En terecht.quote:Ik heb het denk ik voor 90 % uitgespeeld maar ik had ook het boek er bij. The Guide.
FF fanaat![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister..................... Adrie gaat ONS naar de overwinning helpen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:goeienavond
Sinds Ruud de Wild een andere betekenis heeft gegeven aan "knallen" (neuken) kan ik het helemaal niet meer horen..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:49 schreef ppi het volgende:
[..]
ONS doet helemaal niet mee in de eredivisie![]()
Ongeschiktheid van Adrie is hiermee ruim voldoende bewezen![]()
Zijn naam zegt het al, een leuke trainer voor A3![]()
QED
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kun je het neuken niet meer horen knallen
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:goeienavond
Sinds Ruud de Wild een andere betekenis heeft gegeven aan "knallen" (neuken) kan ik het helemaal niet meer horen..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neemeer van ik knal veilig of ik knal niet...
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb Ruud voor het laatst met BB gezien en gehoord, leeft die nog of heeft die zich doodgefeest ?
Was heel vroeger wel een beetje fan van zijn radioprogram![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in ons wonderschone Twenthe.
Heb zelf mogen ruiken aan het voetbal.
Was een jaar of 10 en stond voor het eerst (en het laatst) op het veld (te suffen).
Keek om mij heen naar van alles en nog wat en voordat ik het wist was er een bal uit het niets op mijn tere gezichtje neergedaald.
EXIT
![]()
Daarna maar gaan kanovaren, die rijnaakjes zie je tenminste van ver aankomen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar waarom veilig![]()
4 is een mooi getal![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij hebt echt 50 jaar onder een steen geslapen he ?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
En terwijl PPI thuis blijft en op jullie kan passen ga ik dus ff met een dinnetje de stad onveilig maken...
Laters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |