quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:46 schreef popolon het volgende:
Cleveland.
Ik zal het niet snel zeggen als Michiganner maar nu wel: GO Indians!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:50 schreef maartena het volgende:
* maartena pakt een vel papier en schrijft op:
Maarten's Shitlist:
1) Manny Ramirez.
Vanavond dan maar hopen op de Cubs en Phillies.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:59 schreef Colplay het volgende:
Alle vier de series staan op 2-0, dus kan wel eens een korte eerste ronde worden. Hopelijk kunnen er nog wel wat ploegen thuis voor wat overwinningn zorgen, want anders zitten we straks weer een paar dagen zonder baseball
Phillies niet, die verloren hun 2 thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:48 schreef mitt het volgende:
Thuisvoordeel heeft wel goed gewerkt zeg, allemaal 2-0.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Phillies niet, die verloren hun 2 thuiswedstrijden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:27 schreef popolon het volgende:
Zolang de Yankees er maar uit vliegen vind ik alles best.
quote:HACKENSACK, N.J. -- Win or else! That was George Steinbrenner's message to Joe Torre before the New York Yankees played the Cleveland Indians on Sunday night.
With the Yankees trailing 2-0 in the best-of-five, first-round playoff series, Steinbrenner reverted to the blustering boss of old and said Torre likely wouldn't return as manager unless New York reaches the AL Championship Series for the first time in three years.
"His job is on the line," the owner was quoted in Sunday's editions of The Record of New Jersey. "I think we're paying him a lot of money. He's the highest-paid manager in baseball, so I don't think we'd take him back if we don't win this series."
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:50 schreef maartena het volgende:
* maartena pakt een vel papier en schrijft op:
Maarten's Shitlist:
1) Manny Ramirez.
1) Boston Red Sox
Van mij mag er nog eentje bijkomen hoor!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef Guard het volgende:
Bosox
Kort postseason met al die sweeps...
Ja klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:42 schreef Fir3fly het volgende:
Hee, is hier ook een topic voor. Ik kijk de laatste tijd vaak MLB op NASN, en ik vind het toch wel erg leuk. Ik snap alleen nog helemaal niets van al die leagues en world series en weet ik veel wat nog meer. Ik begrijp dat er nu een aantal teams met een best of five bezig zijn? Kan iemand dat een MLB-leek een beetje uitleggen
?
5-3 Yankees.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:38 schreef Dos37 het volgende:
3-2 voor de yankees nu in the 5th maar het moet wel beter.
Er zijn aardig wat figuren die de Bronx verlaten. En zich bijvoorbeeld in California zijn gaan vestigen. Ik kom hier ook wel eens een Yankee fan tegen, en ook veel Red Sox fans. Uiteraard staan deze in het niets tegenover de hordes met Angel en Dodger fansquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:23 schreef popolon het volgende:
Hoe kun je nou voor de Yankees zijn als je niet uit de Bronx komt?
Wat betreft de NL wel. Als de Rockies/D'backs in de finale komenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef mitt het volgende:
Seizoen eindigt in een grote teleurstelling.
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:49 schreef Dos37 het volgende:
Wat slecht van de Yankees.
De red Sox worden toch wel kampioen.
Red Sox stellen gewoon Beckett op tegen Carmona of C.C.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja.![]()
![]()
![]()
Hopelijk kunnen Sabathia en Carmona ieder twee keer voor een zege zorgen voor Cleveland.
ja verrassende keuze ja.quote:
Ja, heb ook niks met de Red Sox. Hopelijk halen de D-Backs hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
ja verrassende keuze ja.![]()
Van mij mag iedereen nou winnen behalve de RedSox
Echte angstgegner voor de Yankees is natuurlijk LA, daar hebben ze onder Torre geloof ik vaker van verloren dan gewonnen. Verder is de pitching gewoon niet goed genoeg. Als je startende werpers in twee thuiswedstrijden samen vier innings kunnen gooien wordt het moeilijk om te winnen. Zelfs tegen een matige pitcher als Byrd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:31 schreef popolon het volgende:
De Central Division in de AL blijft de Yankees angstgegner.Vorig jaar de Tigers, nu de Indians.
Ze kwamen nog goed terug in de 9e van 6-2 tot 6-4. Had echt zoets van 'oh neeeeee'.
Had aan het begin niet zo'n hoge pet op van de Indians.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:58 schreef popolon het volgende:
Je doet de Tribe echt tekort hoor. Die zie ik Boston ook wel verslaan.
Schema staat hier boven bij Fanneke. Tel er zes uur bij op en je weet hoe laat de wedstrijden in Nederland beginnen. Ze zullen voor een groot deel op NASN uitgezonden worden en anders via streams op internet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef thloreg het volgende:
Ai... ben in slaap gevallen gisteravond. Dus als ik het goed begrepen heb is het over en sluiten met de NYY
Goed,wanneer is de volgende live-uitzending want wil wel hoe dit zich gaat ontwikkelen..Iemand?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:58 schreef popolon het volgende:
Je doet de Tribe echt tekort hoor. Die zie ik Boston ook wel verslaan.
Indians zijn helemaal niet kansloos tegen de BoSox.Ze hebben in ieder geval niet zo'n hopeloze lineup als de Angels,waar echt alles van Guerrero moet komen.Beckett tegen Sabathia word een mooie matchup,de 2 favorieten van de AL Cy Young tegen elkaar.Ik ben benieuwd wie de BoSox als 4de pitcher gaan gebruiken of dat ze gaan gokken op die 3 werpers.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Red Sox stellen gewoon Beckett op tegen Carmona of C.C.Indians zijn overigens niet geheel kansloos tegen de Red Sox.
Daarom juist. Omdat het een arrogante poenclub is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef VinnieJones het volgende:
Goh, waarom begint iedereen altijd over de payroll van de yanks..
Dat ze nou wat rijker zijn, en meer geld investeren in spelers.. Lekker belangrijk..
Elke keer als ze verliezen wordt er gelijk gesrpoken over wat A-rod, Torre, Jeter wel niet verdienen..![]()
![]()
En iedereen heeft natuurlijk liever een club als de Tampa Bay Devil Rays die het geld dat ze verdienen vooral in de eigen zak steken en vooral niet in het team. Die het hebben van een profclub vooral zien als een manier om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daarom juist. Omdat het een arrogante poenclub is.
Geweldig dat ze nu al voor het 7e jaar 'droog' staan.
Goh, dat is het enige alternatief?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
En iedereen heeft natuurlijk liever een club als de Tampa Bay Devil Rays die het geld dat ze verdienen vooral in de eigen zak steken en vooral niet in het team. Die het hebben van een profclub vooral zien als een manier om geld te verdienen.
Omdat ze veel geld uitgeven aan spelers als Giambi,Mussina,Clemens....Spelers die hun beste jaren al 'n tijdje achter zich hebben.Geld uitgeven aan goede relief pitchers,ho maar!Haal Cano en Cabrera uit de lineup en wat hou je over:een veteranenelftal....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef VinnieJones het volgende:
Goh, waarom begint iedereen altijd over de payroll van de yanks..
Dat ze nou wat rijker zijn, en meer geld investeren in spelers.. Lekker belangrijk..
Elke keer als ze verliezen wordt er gelijk gesrpoken over wat A-rod, Torre, Jeter wel niet verdienen..![]()
![]()
Arizona vind ik nog steeds een flopteam.. Rockies ownen wel, en Cleveland vind ik niet meer tegenvallen.. @ Popolon![]()
Zeg niet dat dit het enige alternatief is, maar als clubs te weinig uitgeven dan is er commentaar en als ze te veel uitgeven dan is het ook niet goed. Als iedereen in de MLB vindt dat de Yankees te veel uitgeven aan salarissen moeten ze een salarycap instellen net als in andere sporten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:37 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Goh, dat is het enige alternatief?
Die zijn ten slotte veel minder poenerig en arrogantquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
Angels mogen danwel verloren hebben van de Red Sox, maar ik gun de Red Sox eerder een World Series dan dat ik de Yankees dat gun.
Ik had eerst nooit wat tegen de Yanks.Ook niet toen ze steeds de World Series wonnen.Maar toen hadden ze ook spelers als Paul O'Neill,Bernie Williams,Tino Martinez....Dat waren normale spelers,no big ego's.Sindsdien kwamen ze met grote namen als Mussina,Giambi,A-Rod,Damon,Abreu en ik weet niet hoeveel verschillende starting pitchers.En uitgerekend toen alle "grote namen" kwamen hebben ze niks meer gewonnen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
Angels mogen danwel verloren hebben van de Red Sox, maar ik gun de Red Sox eerder een World Series dan dat ik de Yankees dat gun.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:32 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Indians zijn helemaal niet kansloos tegen de BoSox.Ze hebben in ieder geval niet zo'n hopeloze lineup als de Angels,waar echt alles van Guerrero moet komen.Beckett tegen Sabathia word een mooie matchup,de 2 favorieten van de AL Cy Young tegen elkaar.Ik ben benieuwd wie de BoSox als 4de pitcher gaan gebruiken of dat ze gaan gokken op die 3 werpers.....
't Is eerder dat andere niet te weinig uitgeven maar de Yankees te veel omdat ze een rijke eigenaar hebben. Er is alleen geen salary cap wat er in veel andere sporten wel is. 't Is heel jammer dat er in de MLB geen softcap, of nog beter, hardcap is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:55 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zeg niet dat dit het enige alternatief is, maar als clubs te weinig uitgeven dan is er commentaar en als ze te veel uitgeven dan is het ook niet goed. Als iedereen in de MLB vindt dat de Yankees te veel uitgeven aan salarissen moeten ze een salarycap instellen net als in andere sporten.
Maar de meeste clubs vinden het wel goed omdat de Yankees per jaar meer dan 100 miljoen dollar uitgeven wat naar de andere teams gaat.
als ploegen in de AL er voor kiezen om game 4 op 3 dagen rust te gooien, dan kunnen de twee ace's in vijf van de zeven wedstrijden starten, waaronder dus vier op normal rest. Denk dat ik zeker als ploeg die 2-1 achter staat na drie wedstrijden voor zal kiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch![]()
![]()
. Als de Red Sox met three-days rest schema gaan werken voor de pitchers dan verliezen ze sowieso. Dat werkt niet en dat gaat nooit werken, jongste voorbeeld is Wang gisteren en zo zijn er nog een heleboel.
162quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoeveel wedstrijden speelt één team eigenlijk in het normale seizoen?
En als je pech hebt, zoals de Diamondbacks en de Padres..... dan speel je een 163e wedstrijd om te beslissen wie er door magquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef fanneke het volgende:
162
Ja, ze zijn allebei om 19:00 PST (04:00 NL tijd), dus het word kiezen welke ik ga kijken...... Ik denk toch Red Sox - Indians, lijkt me toch de meer interessante van de tweequote:
Redsox starten om 1.00 en Arizona om 4.00 dus als je zin hebt, kan je ze beide kijken..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allebei om 19:00 PST (04:00 NL tijd), dus het word kiezen welke ik ga kijken...... Ik denk toch Red Sox - Indians, lijkt me toch de meer interessante van de twee
De American League (Boston of Cleveland dus).quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:48 schreef Leatherface het volgende:
Wie heeft bij welke finale homecourt advantage?
Okay, dank je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
De American League (Boston of Cleveland dus).
Het is toch niet te gelovenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:23 schreef Colplay het volgende:
Eric Gagne gaat gewoon door waar hij al hele tijd mee bezig is
De Red Sox hebben toch helemaal geen vertrouwen meer in hem nu?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven![]()
Houdt de ALCS wel spannend.
Het gemor begon al na de eerste wedstrijden die hij verknalde. Nu heeft hij het natuurlijk helemaal verbruid.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
De Red Sox hebben toch helemaal geen vertrouwen meer in hem nu?
In game 1 lieten ze zelfs Papelbon opwarmen met een voorsprong van 7 runs omdat Gagne op de heuvel stond. Na de blamage van gisteren komt hij echt alleen nog maar in actie als hij geen invloed op het resultaat kan hebben lijkt mij zo.
Gaat vanavond nog niet lukken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:53 schreef VinnieJones het volgende:
Vannacht mag Colorado het afmaken..
uh oke, nu wil ik nog meer op COlorado inzetten eigenlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gaat vanavond nog niet lukken.
Championship Series (en World Series) zijn Best-Of-Seven.
De Rockies speelden dit jaar 'n series in Boston en wonnen 2 uit 3.Ze versloegen zowel Beckett als Schilling......quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:59 schreef VinnieJones het volgende:
Ik zie deze pauper Arizona team echt niet van de Rockies winnen..
Boston or Cleveland kan het ze wel lastig maken..![]()
Zeker belangrijk voor de Red Sox. Opvallend dat ze voor Wakefield gaan, die heeft al sinds 29 sep. niet meer gegooid. Ben benieuwd, Byrd was verrassend goed tegen de Yankees.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:08 schreef Playmaker het volgende:
Pfff,die gasten blijven maar winnen......In 7 games naar de World Series,toe maar!
![]()
De Rockies kunnen nu lekker genieten van de Indians-BoSox series en hopen dat die nog 'n tijdje duurt.Indians staan met 2-1 voor en zoals ik had voorspeld had Dice-K het niet makkelijk.Vanavond Byrd vs Wakefield.Als de BoSox vananvond weer verliezen dan word het toch wel héél erg lastig.....
Kan ook best een nadeel zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:53 schreef maartena het volgende:
Rockies hebben nu wel 8 dagen rust.... dus ze kunnen zich uitgebreid voorbereiden op de World Series.
Nu nog even afwachten wie de ALCS wint.
Dat is vaker een nadeel dan een voordeel. Momentum ....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:53 schreef maartena het volgende:
Rockies hebben nu wel 8 dagen rust.... dus ze kunnen zich uitgebreid voorbereiden op de World Series.
Nu nog even afwachten wie de ALCS wint.
Hoeft niet hoor, laatste twee wedstrijden waren prima.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef VinnieJones het volgende:
Hopelijk leven de Red Sox batters vannacht weer.. Die slaan Byrd zo uit stadion..![]()
Dat zouden de Yanks ook.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef VinnieJones het volgende:
Hopelijk leven de Red Sox batters vannacht weer.. Die slaan Byrd zo uit stadion..![]()
Rot is op met je wedden hier Vinniequote:Op woensdag 17 oktober 2007 04:33 schreef VinnieJones het volgende:
en Ramirez homert er ook een.. 3 HOMERS achter elkaar nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3-7 OVERRRRRRRR VAMOSSSSSS
Waarschijnlijk vinden ze Wakefield uitgerust beter dan Beckett op drie dagen rust. En gaan ze er van uit dat ze met Beckett, Schilling en Dice-K de laatste drie wedstrijden kunnen winnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:23 schreef LeChiffre04 het volgende:
wat ik nou echt niet kan begrijpen is waarom boston in z'on belangrijk duel niet een beter pitcher laat gooien. beckett bijvoorbeeld
Dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:05 schreef popolon het volgende:
Voor de Rockies is het te hopen dat de Indians vanavond winnen, niet eens omdat het de BoSox zijn maar omdat ze dan anders te lang niet spelen.
Een paar dagen, of erger, een week of meer, rust na zo'n gweldige win streak is dodelijk.
Heck yeah.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
De World series beginnen op 24 oktober. Of de beslissing nu vanavond valt of pas in het weekend heeft daarop geen invloed.
Indians winnen vanavond en ze winnen de World Seriesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef VinnieJones het volgende:
No way becket will lose today..
Hopelijk raken Drew, Lowell en Varitek ook eens een keer wat..alleen Youkils, Ortiz en Ramirez kunnen geen wedstrijd winnen..
Coco Crisp verwacht ik helemaal niks van. Oh my god, wat is dat een lozer. heeft hij uberhaubt ooit een bal geraakt ?Het is maar dat ie beetje defence kan spelen
![]()
LOL alleen al om de celebrations in Ohio te zien zou ik dit scenario ondersteunen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Indians winnen vanavond en ze winnen de World Series.
quote:NEW YORK (AP) -- Joe Torre is out as manager of the New York Yankees, rejecting a substantial pay cut after the team failed to make it past the first round of the playoffs for the third straight year.
Torre turned down a $5 million, one-year contract Thursday that still would have made him the highest paid manager in baseball.
Script Ohio.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:26 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL alleen al om de celebrations in Ohio te zien zou ik dit scenario ondersteunen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:26 schreef popolon het volgende:
Eerste pitch is meteen een HR.
BoSox op 1-0
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 06:12 schreef pfaf het volgende:
En gedaan, overmorgen zijn we weer in Cleveland..
Als je eerst 7,5 miljoen krijgt en nu maar een contract voor een jaar dan kan ik me daar wel in vinden ja. Dit offer van de Yankees was gemaakt voor Torre om nee te zeggen. Net goed genoeg om te kunnen zeggen, we hebben het geprobeerd, maar eigenlijk al weten dat hij weg gaat. Ze hadden gewoon niet het lef om te zeggen, Joe na twaalf jaar is het mooi geweest, we gaan het op een andere manier proberen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:04 schreef popolon het volgende:
RYE, N.Y. -- Joe Torre told his side of the story Friday, saying the pay cut and performance incentives in the New York Yankees' one-year contract offer were an "insult."
Ja tuurlijk, 5 miljoen voor 1 seizoen is echt een belediging.
Posada weg, Rivera weg, A-Rod weg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:04 schreef popolon het volgende:
Dan nog treed je niet zo naar buiten in de media. Maar goed, 't blijkt maar weer eens wat een enge organisatie de Yankees is.
't Zou me niet verbazen.quote:
Had van jou verwacht dat je wel beter zou weten hoe t werkt in de MLB. De Yankees zwaaien van de winter gewoon weer met een zak met geld naar de spelers en die tekenen gewoon bij hoor, hoe goed ze Torre ook vonden.quote:
Niet als ze die runs niet binnentikkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:43 schreef Colplay het volgende:
En we zijn van start gegaan. Carmona vult de honken al met nog 0 uit in de eerste inning. Dit kan weer snel beslist zijn.
Ik ben ook benieuwd naar het weer in Colorado. Het heeft daar gisteren al aardig gesneeuwt dus dat kan nog wat worden. Baseball in de sneeuwquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:03 schreef Guard het volgende:
Red Sox
Jammer voor de Indians, maar misschien dat Ohio State een championship (non-professional, weliswaar) kan verzorgen voor Ohio.
Benieuwd hoe de Rockies beginnen na die lange rustperiode
Daarin ga ik met je mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:09 schreef popolon het volgende:
Ik voorspel een sweep voor Boston of een 4-1 overwinning.
Dat vrees ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:09 schreef popolon het volgende:
Nou daar gaan we dan zo.
Ik voorspel een sweep voor Boston of een 4-1 overwinning.
http://www.channelsurfing.net/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef Hennnn het volgende:
Is er een mogelijkheid om via internet te kijken? desperate baseball fangeen digitale tv en dergelijke
Geloof je het zelf.. Boston is zo op dreef, dat ze alles kapot slaan wat hun kant op kmt..quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:09 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat het nog spannend wordt
Eigenlijk zouden ze er 1 moeten verliezen vandaag, en dan de win mee naar Boston nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef popolon het volgende:
Missschien 4-1.
Dat is eigenlijk wat ik ook verwacht dat ze gaan doen, want wat is er nou mooier dan in je eigen stad voor je eigen publiek te winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef maartena het volgende:
Eigenlijk zouden ze er 1 moeten verliezen vandaag, en dan de win mee naar Boston nemen.
Nee!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Waar zou Alex Rodriguez nu heen gaan?
Zou wel humor zijn als ie Yankee Stadium inruilt voor Fenway Park.
Van Lowell is het afwachten of hij volgend jaar niet voor de Yanks speelt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:51 schreef mooiboy15 het volgende:
[..]
Nee!
we moeten bij boston niet iemand die al voor de yanks heeft gespeeld![]()
(lowell zijn ene jaartje telt niet
)
quote:NEW YORK -- Major League Baseball had this message for Alex Rodriguez and agent Scott Boras: shame on you.
Boras announced during Game 4 of the World Series on Sunday night that A-Rod was opting out of the final three seasons of his contract with the New York Yankees. The timing left baseball officials livid, and Boras apologized Monday evening.
"We were very disappointed that Scott Boras would try to upstage our premier baseball event of the season with his announcement," Bob DuPuy, baseball's chief operating officer, said Monday in an e-mail to The Associated Press.
"There was no reason to make an announcement last night other than to try to put his selfish interests and that of one individual player above the overall good of the game," DuPuy said. "Last night and today belong to the Boston Red Sox, who should be celebrated for their achievement, and to the Colorado Rockies, who made such an unbelievable run to the World Series."
Eerlijk gezegd vind ik die Yankees-afkeer van veel Boston-fans een beetje overdreven, alhoewel ik natuurlijk wel begrijp dat jouw opmerking sarcastisch was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:51 schreef mooiboy15 het volgende:
[..]
Nee!
we moeten bij boston niet iemand die al voor de yanks heeft gespeeld![]()
(lowell zijn ene jaartje telt niet
)
Terechte kampioen dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:46 schreef mitt het volgende:
Boston heeft over het hele jaar laten zien de beste te zijn,
http://www.youtube.com/watch?v=HbsZxJ7XHz0quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:18 schreef Leatherface het volgende:
Jonathan Papelbon vind ik trouwens een grappige kerel.
Kleurrijk figuur, daar hou ik wel van.
Ik ben benieuwd waar A-Rod gaat eindigen.Meneer wilde blijkbaar een $350 million deal van de Yanks.Tja.....quote:Op zondag 4 november 2007 10:16 schreef Almighty het volgende:
Torre naar de Dodgers, ben benieuwd of ie daar wat moois kan opbouwen.
A-Rod is toch die gast die altijd in de anonimiteit verdwijnt als de play-offs beginnenquote:Op zondag 4 november 2007 12:38 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar A-Rod gaat eindigen.Meneer wilde blijkbaar een $350 million deal van de Yanks.Tja.....![]()
Tja, ik denk dat hij gewoon klaar was met de Yankees.quote:Op zondag 4 november 2007 12:38 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar A-Rod gaat eindigen.Meneer wilde blijkbaar een $350 million deal van de Yanks.Tja.....![]()
Volgens mij uit college football.Op de NFL forum is men erachter gekomen uit welke game die play is,maar ik kan er even niet opkomen...quote:Op zondag 4 november 2007 12:56 schreef Almighty het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat hij gewoon klaar was met de Yankees.
Btw welke play zie ik in jouw avatar? ziet er cool uit!
Ik volg de MLB niet van heel nabij, maar dit soort mogelijke transfercarroussels vind ik om te smullen.quote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Er staan toch wel wat aardige namen op de free agent list:Hunter,A.Jones,Posada,Rivera,Schilling,Bonds,Glavine,Rowand,Eckstein...
Ben ook benieuwd waar Andruw gaat eindigen.Maar de Braves hebben alweer een nieuwe jongen uit Curacao,die jonge pitcher van de Tigers(uit de Rentaria trade).En dan zullen er wel weer een aantal jongens uit Japan de oversteek maken naar de US....quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Almighty het volgende:
A-Rod moet flink kunnen cashen. Hij is sowieso rete-constant in zijn productie, maar daarnaast ook een van de weinige positiespelers in de FA dit jaar. Verder zijn het vnl OF's en SP' (en dan nog oude ook).
Hoop dat Andruw naar een mooi team kan.
Die gaat ook bij mijn favorieten. Ik ben gek op geruchten. Wel grappig trouwens, een gerucht zoals dezequote:Op zondag 4 november 2007 13:34 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik kijk vaak op mlbtraderumours.com en daar word je helemaal gek van de rumours!![]()
quote:The Indians are looking for a power bat for left field. Haven't seen them mentioned with Barry Bonds at all, could that work?
Een erg vermakelijke site die al een tijdje bij Mijn Favorieten staat.Vandaag staat er een Top 50 van free agents op en de teams waar men denkt dat ze volgend jaar zullen spelen.Ik ben benieuwd hoeveel ze juist hebben...quote:Op zondag 4 november 2007 14:29 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die gaat ook bij mijn favorieten. Ik ben gek op geruchten. Wel grappig trouwens, een gerucht zoals deze
[..]
![]()
Kweenie, maar die site wijst bij mij naar een domain-for-sale achtige pagina.quote:Op zondag 4 november 2007 13:34 schreef Playmaker het volgende:
Ik kijk vaak op mlbtraderumours.com en daar word je helemaal gek van de rumours!![]()
http://www.mlbtraderumors.com/quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Kweenie, maar die site wijst bij mij naar een domain-for-sale achtige pagina.
Dus meneer Selig:schorsen die gozer en het record teruggeven aan Hank Aaron!!!quote:Former San Francisco Giants slugger Barry Bonds has been indicted by a federal grand jury seated in San Francisco on four counts of perjury and one count of obstruction of justice for allegedly lying when he said he did not use performance-enhancing drugs in testimony given before another grand jury nearly four years ago.
The indictments were unsealed on Thursday against Bonds, who holds Major League Baseball's all-time record with 762 home runs, and is another tentacle of the case brought against employees and the founder of the Bay Area Laboratory Co-Operative.
Bonds has been ordered to appear in court on Dec. 7, the U.S. Justice Dept. announced.
In the most damaging evidence presented in the indictment, the government said it based its findings, in part, on the fact that "during the criminal investigation, evidence was obtained, including positive tests for the presence of anabolic steroids and other performance-enhancing substances, for Bonds and other professional athletes."
Dat vindt ik ook afdoen de hij hoeft voor mij niet 30 jaar in een cel zitten, terugnemen record afdoende, en alternatieve straf(werken met mensen met eeen drugverslaving)quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef Playmaker het volgende:
Al is de leugen nog zo snel,.......![]()
[..]
Dus meneer Selig:schorsen die gozer en het record teruggeven aan Hank Aaron!!!![]()
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat hij met al die show dat record überhaupt heeft mogen pakken terwijl iedereen wist hoe het zat. Cel hoeft voor mij niet, record afnemen en met pek en veren van het honkbaltoneel afvoeren vind ik afdoendequote:Op vrijdag 16 november 2007 07:45 schreef Playmaker het volgende:
Al is de leugen nog zo snel,.......![]()
[..]
Dus meneer Selig:schorsen die gozer en het record teruggeven aan Hank Aaron!!!![]()
Het waren altijd geruchten rond zijn dopinggebruik.Men heeft hem lange tijd nooit erop kunnen betrappen.Blijkbaar hebben ze nu dus wel bewijs van dopinggebruik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat hij met al die show dat record überhaupt heeft mogen pakken terwijl iedereen wist hoe het zat. Cel hoeft voor mij niet, record afnemen en met pek en veren van het honkbaltoneel afvoeren vind ik afdoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |