quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:46 schreef popolon het volgende:
Cleveland.
Ik zal het niet snel zeggen als Michiganner maar nu wel: GO Indians!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:50 schreef maartena het volgende:
* maartena pakt een vel papier en schrijft op:
Maarten's Shitlist:
1) Manny Ramirez.
Vanavond dan maar hopen op de Cubs en Phillies.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:59 schreef Colplay het volgende:
Alle vier de series staan op 2-0, dus kan wel eens een korte eerste ronde worden. Hopelijk kunnen er nog wel wat ploegen thuis voor wat overwinningn zorgen, want anders zitten we straks weer een paar dagen zonder baseball
Phillies niet, die verloren hun 2 thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:48 schreef mitt het volgende:
Thuisvoordeel heeft wel goed gewerkt zeg, allemaal 2-0.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Phillies niet, die verloren hun 2 thuiswedstrijden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:27 schreef popolon het volgende:
Zolang de Yankees er maar uit vliegen vind ik alles best.
quote:HACKENSACK, N.J. -- Win or else! That was George Steinbrenner's message to Joe Torre before the New York Yankees played the Cleveland Indians on Sunday night.
With the Yankees trailing 2-0 in the best-of-five, first-round playoff series, Steinbrenner reverted to the blustering boss of old and said Torre likely wouldn't return as manager unless New York reaches the AL Championship Series for the first time in three years.
"His job is on the line," the owner was quoted in Sunday's editions of The Record of New Jersey. "I think we're paying him a lot of money. He's the highest-paid manager in baseball, so I don't think we'd take him back if we don't win this series."
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:50 schreef maartena het volgende:
* maartena pakt een vel papier en schrijft op:
Maarten's Shitlist:
1) Manny Ramirez.
1) Boston Red Sox
Van mij mag er nog eentje bijkomen hoor!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef Guard het volgende:
Bosox
Kort postseason met al die sweeps...
Ja klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:42 schreef Fir3fly het volgende:
Hee, is hier ook een topic voor. Ik kijk de laatste tijd vaak MLB op NASN, en ik vind het toch wel erg leuk. Ik snap alleen nog helemaal niets van al die leagues en world series en weet ik veel wat nog meer. Ik begrijp dat er nu een aantal teams met een best of five bezig zijn? Kan iemand dat een MLB-leek een beetje uitleggen
?
5-3 Yankees.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:38 schreef Dos37 het volgende:
3-2 voor de yankees nu in the 5th maar het moet wel beter.
Er zijn aardig wat figuren die de Bronx verlaten. En zich bijvoorbeeld in California zijn gaan vestigen. Ik kom hier ook wel eens een Yankee fan tegen, en ook veel Red Sox fans. Uiteraard staan deze in het niets tegenover de hordes met Angel en Dodger fansquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:23 schreef popolon het volgende:
Hoe kun je nou voor de Yankees zijn als je niet uit de Bronx komt?
Wat betreft de NL wel. Als de Rockies/D'backs in de finale komenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef mitt het volgende:
Seizoen eindigt in een grote teleurstelling.
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:49 schreef Dos37 het volgende:
Wat slecht van de Yankees.
De red Sox worden toch wel kampioen.
Red Sox stellen gewoon Beckett op tegen Carmona of C.C.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja.![]()
![]()
![]()
Hopelijk kunnen Sabathia en Carmona ieder twee keer voor een zege zorgen voor Cleveland.
ja verrassende keuze ja.quote:
Ja, heb ook niks met de Red Sox. Hopelijk halen de D-Backs hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
ja verrassende keuze ja.![]()
Van mij mag iedereen nou winnen behalve de RedSox
Echte angstgegner voor de Yankees is natuurlijk LA, daar hebben ze onder Torre geloof ik vaker van verloren dan gewonnen. Verder is de pitching gewoon niet goed genoeg. Als je startende werpers in twee thuiswedstrijden samen vier innings kunnen gooien wordt het moeilijk om te winnen. Zelfs tegen een matige pitcher als Byrd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:31 schreef popolon het volgende:
De Central Division in de AL blijft de Yankees angstgegner.Vorig jaar de Tigers, nu de Indians.
Ze kwamen nog goed terug in de 9e van 6-2 tot 6-4. Had echt zoets van 'oh neeeeee'.
Had aan het begin niet zo'n hoge pet op van de Indians.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:58 schreef popolon het volgende:
Je doet de Tribe echt tekort hoor. Die zie ik Boston ook wel verslaan.
Schema staat hier boven bij Fanneke. Tel er zes uur bij op en je weet hoe laat de wedstrijden in Nederland beginnen. Ze zullen voor een groot deel op NASN uitgezonden worden en anders via streams op internet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef thloreg het volgende:
Ai... ben in slaap gevallen gisteravond. Dus als ik het goed begrepen heb is het over en sluiten met de NYY
Goed,wanneer is de volgende live-uitzending want wil wel hoe dit zich gaat ontwikkelen..Iemand?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:58 schreef popolon het volgende:
Je doet de Tribe echt tekort hoor. Die zie ik Boston ook wel verslaan.
Indians zijn helemaal niet kansloos tegen de BoSox.Ze hebben in ieder geval niet zo'n hopeloze lineup als de Angels,waar echt alles van Guerrero moet komen.Beckett tegen Sabathia word een mooie matchup,de 2 favorieten van de AL Cy Young tegen elkaar.Ik ben benieuwd wie de BoSox als 4de pitcher gaan gebruiken of dat ze gaan gokken op die 3 werpers.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Red Sox stellen gewoon Beckett op tegen Carmona of C.C.Indians zijn overigens niet geheel kansloos tegen de Red Sox.
Daarom juist. Omdat het een arrogante poenclub is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef VinnieJones het volgende:
Goh, waarom begint iedereen altijd over de payroll van de yanks..
Dat ze nou wat rijker zijn, en meer geld investeren in spelers.. Lekker belangrijk..
Elke keer als ze verliezen wordt er gelijk gesrpoken over wat A-rod, Torre, Jeter wel niet verdienen..![]()
![]()
En iedereen heeft natuurlijk liever een club als de Tampa Bay Devil Rays die het geld dat ze verdienen vooral in de eigen zak steken en vooral niet in het team. Die het hebben van een profclub vooral zien als een manier om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daarom juist. Omdat het een arrogante poenclub is.
Geweldig dat ze nu al voor het 7e jaar 'droog' staan.
Goh, dat is het enige alternatief?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
En iedereen heeft natuurlijk liever een club als de Tampa Bay Devil Rays die het geld dat ze verdienen vooral in de eigen zak steken en vooral niet in het team. Die het hebben van een profclub vooral zien als een manier om geld te verdienen.
Omdat ze veel geld uitgeven aan spelers als Giambi,Mussina,Clemens....Spelers die hun beste jaren al 'n tijdje achter zich hebben.Geld uitgeven aan goede relief pitchers,ho maar!Haal Cano en Cabrera uit de lineup en wat hou je over:een veteranenelftal....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef VinnieJones het volgende:
Goh, waarom begint iedereen altijd over de payroll van de yanks..
Dat ze nou wat rijker zijn, en meer geld investeren in spelers.. Lekker belangrijk..
Elke keer als ze verliezen wordt er gelijk gesrpoken over wat A-rod, Torre, Jeter wel niet verdienen..![]()
![]()
Arizona vind ik nog steeds een flopteam.. Rockies ownen wel, en Cleveland vind ik niet meer tegenvallen.. @ Popolon![]()
Zeg niet dat dit het enige alternatief is, maar als clubs te weinig uitgeven dan is er commentaar en als ze te veel uitgeven dan is het ook niet goed. Als iedereen in de MLB vindt dat de Yankees te veel uitgeven aan salarissen moeten ze een salarycap instellen net als in andere sporten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:37 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Goh, dat is het enige alternatief?
Die zijn ten slotte veel minder poenerig en arrogantquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
Angels mogen danwel verloren hebben van de Red Sox, maar ik gun de Red Sox eerder een World Series dan dat ik de Yankees dat gun.
Ik had eerst nooit wat tegen de Yanks.Ook niet toen ze steeds de World Series wonnen.Maar toen hadden ze ook spelers als Paul O'Neill,Bernie Williams,Tino Martinez....Dat waren normale spelers,no big ego's.Sindsdien kwamen ze met grote namen als Mussina,Giambi,A-Rod,Damon,Abreu en ik weet niet hoeveel verschillende starting pitchers.En uitgerekend toen alle "grote namen" kwamen hebben ze niks meer gewonnen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
Angels mogen danwel verloren hebben van de Red Sox, maar ik gun de Red Sox eerder een World Series dan dat ik de Yankees dat gun.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:32 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Indians zijn helemaal niet kansloos tegen de BoSox.Ze hebben in ieder geval niet zo'n hopeloze lineup als de Angels,waar echt alles van Guerrero moet komen.Beckett tegen Sabathia word een mooie matchup,de 2 favorieten van de AL Cy Young tegen elkaar.Ik ben benieuwd wie de BoSox als 4de pitcher gaan gebruiken of dat ze gaan gokken op die 3 werpers.....
't Is eerder dat andere niet te weinig uitgeven maar de Yankees te veel omdat ze een rijke eigenaar hebben. Er is alleen geen salary cap wat er in veel andere sporten wel is. 't Is heel jammer dat er in de MLB geen softcap, of nog beter, hardcap is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:55 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zeg niet dat dit het enige alternatief is, maar als clubs te weinig uitgeven dan is er commentaar en als ze te veel uitgeven dan is het ook niet goed. Als iedereen in de MLB vindt dat de Yankees te veel uitgeven aan salarissen moeten ze een salarycap instellen net als in andere sporten.
Maar de meeste clubs vinden het wel goed omdat de Yankees per jaar meer dan 100 miljoen dollar uitgeven wat naar de andere teams gaat.
als ploegen in de AL er voor kiezen om game 4 op 3 dagen rust te gooien, dan kunnen de twee ace's in vijf van de zeven wedstrijden starten, waaronder dus vier op normal rest. Denk dat ik zeker als ploeg die 2-1 achter staat na drie wedstrijden voor zal kiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch![]()
![]()
. Als de Red Sox met three-days rest schema gaan werken voor de pitchers dan verliezen ze sowieso. Dat werkt niet en dat gaat nooit werken, jongste voorbeeld is Wang gisteren en zo zijn er nog een heleboel.
162quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoeveel wedstrijden speelt één team eigenlijk in het normale seizoen?
En als je pech hebt, zoals de Diamondbacks en de Padres..... dan speel je een 163e wedstrijd om te beslissen wie er door magquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef fanneke het volgende:
162
Ja, ze zijn allebei om 19:00 PST (04:00 NL tijd), dus het word kiezen welke ik ga kijken...... Ik denk toch Red Sox - Indians, lijkt me toch de meer interessante van de tweequote:
Redsox starten om 1.00 en Arizona om 4.00 dus als je zin hebt, kan je ze beide kijken..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allebei om 19:00 PST (04:00 NL tijd), dus het word kiezen welke ik ga kijken...... Ik denk toch Red Sox - Indians, lijkt me toch de meer interessante van de twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |