Slapen ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen![]()
Douchze Bravebart en sweet dreams Hengeleau![]()
Dan kan je mooi ff langskomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lieverd![]()
[..]
Dan kun je iedere dag uitslapen jeweetz![]()
Of je komt hier heenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan kan je mooi ff langskomen![]()
Is heel leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ok !!! ik ben nog nooit in Hengelo geweest he
quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:12 schreef Bravebart het volgende:
Hai
Ik was net in Utrecht Paul en het regendeFix dat
Jaquote:
Ik was er gister en het was mooi weerquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:12 schreef Bravebart het volgende:
Hai
Ik was net in Utrecht Paul en het regendeFix dat
Oei! Minderquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Bravebart het volgende:
Oja sorry, ik ben er al ja
Er lag een fiets op het spoor bij Almelo, trein vol in de remmen, dikke paniek"Ik heb net de fiets van het spoor gehaald, we gaan alsnog op weg naar Almelo"
Ik heb geen vakantie, ik mag lekker tentamens gaan leren
Whehe, ja dat gebeurt mij ook wel eensquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oei! Minder![]()
Gister stonden we in, ik dacht Amersfoort, en toen stonden we nogal lang stil, hoor je opeens "We hebben nog geen machinist, we gaan er nu eentje zoeken"![]()
Ik vind 't altijd best meevallen met vertragingen enzo bij de NS..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, ja dat gebeurt mij ook wel eensRare gasten
Joah, maar ik reis elke dag met de trein, dus dan maak je wel meer meequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd best meevallen met vertragingen enzo bij de NS..![]()
Of heb ik gewoon altijd geluk?![]()
True.. Ik reis eigenlijk alleen als ik naar Open Dagen van universiteiten ga.. En nu wat vaker want ik heb nu ook vrienden in A'dam en Utrecht wonen.. Maar daar ga ik eigenlijk ook alleen in vakanties even heen, of op verjaardagen een keerquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar ik reis elke dag met de trein, dus dan maak je wel meer mee
Ja pcies, dan heb je er relatief minder last vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
True.. Ik reis eigenlijk alleen als ik naar Open Dagen van universiteiten ga.. En nu wat vaker want ik heb nu ook vrienden in A'dam en Utrecht wonen.. Maar daar ga ik eigenlijk ook alleen in vakanties even heen, of op verjaardagen een keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |