abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:06:27 #1
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53733392
Laatst had ik iets ingevuld waardoor ik een "gratis" ringtone kreeg. Ik vermoed dat ik de kleine lettertjes niet heb gelezen / over het hoofd heb gezien, want nu krijg ik om de dag steeds een ringtone, die ik met mijn mobiel niet eens kan ontvangen. Laatst las ik in de Metro dat je dan dus waarschijnlijk automatisch aan een ringtone/sms abonnement vastzit wat tot een torenhoge rekening kan leiden door die allereerste "gratis" ringtone. Iemand enig idee hoe je dat abonnement kan stopzetten?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53733407
49 is verderop...

[ Bericht 74% gewijzigd door Five_Horizons op 06-10-2007 00:12:00 ]
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:09:08 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53733453
0-my-gawd
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:09:40 #4
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53733469
Hou ook van jou.. en nu graag serieuze reacties graag.. of zal ik je vooroordeel bevestigen en SeRieUzE rEaCti3s schrijven? -_-
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:10:06 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53733485
Je moet dan bijv. STOP AAN naa 3636 sturen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:16:11 #6
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53733635
Dat van "stop aan" had ikzelf ook al bedacht. Maar wanneer ik bijvoorbeeld een ringtone binnen krijg, staat er volgens mij geen afzender vermeld, dus heb geen idee naar welk nummer en wat ik zou moeten sturen. Ik kan wel in het wilde weg gaan zitten smsen, maar dan ben ik morgen nog niet klaar en nog meer overbodige smsjes armer.
pi_53733643
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:06 schreef Shitonya het volgende:

Laatst had ik iets ingevuld waardoor ik een "gratis" ringtone kreeg. Ik vermoed dat ik de kleine lettertjes niet heb gelezen / over het hoofd heb gezien, want nu krijg ik om de dag steeds een ringtone, die ik met mijn mobiel niet eens kan ontvangen. Laatst las ik in de Metro dat je dan dus waarschijnlijk automatisch aan een ringtone/sms abonnement vastzit wat tot een torenhoge rekening kan leiden door die allereerste "gratis" ringtone. Iemand enig idee hoe je dat abonnement kan stopzetten?

Misschien even google laten zoeken op het nummer waar je die meuk van krijgt en de term stopzetten oid?
Sponsor mij voor de RoPaRun 2008
pi_53733661
Van waar krijg jij de berichten? Weet je nog welke site het is? Staat er informatie in die smsjes (naam oid)?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2007 23:18:35 ]
pi_53733729
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:16 schreef Shitonya het volgende:
Dat van "stop aan" had ikzelf ook al bedacht. Maar wanneer ik bijvoorbeeld een ringtone binnen krijg, staat er volgens mij geen afzender vermeld, dus heb geen idee naar welk nummer en wat ik zou moeten sturen. Ik kan wel in het wilde weg gaan zitten smsen, maar dan ben ik morgen nog niet klaar en nog meer overbodige smsjes armer.

Er staat allicht een nummer waar het vandaan komt of krijg je anonieme smsjes?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:21:42 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53733770
Ik heb het ook, omdat er stond dat je een Fok! ringtone kon bestellen..en bedankt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53733915
ff contact opnemen met MBlox, is een van de grootste aanbieders van netwerk waar dat soort bedrijven die sms-jes over sturen. Die kunnen als de afzender een klant van hun is uitzoeken wie die sms-jes stuurt en wellicht contactinfo leveren om het stop te zetten.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:29:10 #12
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53733951
Ik vraag me nog steeds serieus af wat de link is tussen een breezerslet en mij als uiterlijk/persoon. Misschien moet ik nog even de rest van mijn foto's afwachten, want die zullen voorspelbaar als maar mogelijk is, vast ook nog wel volgen.
Hoe dan ook, voordat het hier een puberale, kortzichtige off topic breezer ja/nee discussie wordt, zal ik nog even on topic gaan aangezien ik er nog steeds mee zit. Ik heb geen idee welke site het was. In een vlaag van moeheid en verveling had ik ooit eens mijn nummer ingevuld voor zo'n ringtone. Ik vermoed één of andere pop up. Afzender is moeilijk te traceren, want ik krijg enkel codes binnen waarmee ik de ringtones kan ophalen. Verder worden ze niet opgeslagen in mijn inbox van berichten.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:31:12 #13
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53734009
Bedankt, ik zal eens kijken
pi_53734080
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:29 schreef Shitonya het volgende:
Ik vraag me nog steeds serieus af wat de link is tussen een breezerslet en mij als uiterlijk/persoon.

Niks.

De vraag is hoe serieus je "admiraal anaal" moet nemen.

Zo nu en dan komen hier mensen die per ongeluk uit PUB of ONZ ontsnapt zijn of al heel lang in bed horen te liggen. Gratis advies: negeren.
quote:
codes binnen waarmee ik de ringtones kan ophalen. Verder worden ze niet opgeslagen in mijn inbox van berichten.

Waar kan je ze ophalen?

kijk ook 'es op smsafzeggen.nl. doet niks
pi_53734164
Staat er in het bericht een naam, website, nummer, adres, etc etc?

Plaats de inhoud van een bericht eens?
pi_53734179
nee, dit is geen breezer. Ze gaat wel alleen naar de bios
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:40:31 #17
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53734251
Hehe die voelde ik ook al aankomen Edwin..

Nee, er staat dus verder niets in. En de inhoud ervan kan ik dus ook niet plaatsen, aangezien ze niet worden opgeslagen in mijn mobiel. Meest recente kreeg ik ergens in de loop van de ochtend.
pi_53734318
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:40 schreef Shitonya het volgende:
Hehe die voelde ik ook al aankomen Edwin..

Nee, er staat dus verder niets in. En de inhoud ervan kan ik dus ook niet plaatsen, aangezien ze niet worden opgeslagen in mijn mobiel. Meest recente kreeg ik ergens in de loop van de ochtend.

het was ook maar een klein lief grapje
pi_53734339
Ik weet niet welke provider je heb, maar zoasl Vodafone als T-Homo hebben in hun bandje zn afmeld gedoe staan.. ga eens luisteren zou ik zeggen.

Telnummer: voor beide 1200
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_53734477
krijg ik deze reclame onderaan het topic

Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:51:26 #21
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53734524
hm nee daar heb ik niets aan Chin
pi_53734600
*Eerste game is gratis. Dit is een abonnementsdienst, kosten: ¤4.50 p. game (+ downloadksn)/ 3 p.w.. Stoppen: STOP naar 5028. Om aan te melden en gebruik te kunnen maken van deze dienst moet u 16 jaar of ouder zijn en/of toestemming hebben van (een van) de ouders en/of de betalingsgemachtigde. Als u zich aanmeldt en/of de dienst gebruikt onderkent en bevestigt u dat u de Algemene en Specifieke Voorwaarden heeft gelezen, dat u deze heeft geaccepteerd en dat u voldoet aan de voor uw situatie geldende voorwaarden als hierboven genoemd. 100%real werkt volgens de Nederlandse code of conduct voor SMS diensten.

Gezien?
pi_53734604
Wellicht een idee om terug naar de bron te gaan.

Weet je nog naar welk nummer je een sms hebt gestuurd voor die 'gratis' ringtone?

Via dat nummer en eventueel de tekst die je moest sturen kan je via google vast wel vinden om welk bedrijf het draait en de kans is nog groter dat er topics zijn op fora waarin mensen klagen en hulp krijgen om die bende te stoppen.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:05:19 #24
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53734785
Tonks..aan dat inwrijven heb ik niets. Iedereen maakt wel eens een foutje of kijkt wel eens niet goed, dus schei maar uit met dat bashen.
pi_53734814
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:05 schreef Shitonya het volgende:
Tonks..aan dat inwrijven heb ik niets. Iedereen maakt wel eens een foutje of kijkt wel eens niet goed, dus schei maar uit met dat bashen.

Volgens mij was het meer een vraag dan inwrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')