quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:58 schreef Katewalker het volgende:
oeps..ik wilde net naar bed..had ik nou maar niet nog ff gekeken..![]()
Dus Jaap komt eindelijk over de brug..
Ik zie Dennis alleen maar lachen..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Dennis heeft nog geen 1 woord gezegd.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia zegt ik wist t al. Was dit t dan? Je krijgt ons niet weg
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap Brian weer eens niet
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel! Hij zei,' is cool, pik' en hij knipoogde.
Ja ja ja..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal me inderdaad benieuwen wat nu stap 2 wordt. Want N & D gaan elkaar natuurlijk niet wegstemmen. En al te heftige terror mag ook niet meer, van RTL.
nee een lafbek...........for ever.......................!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:03 schreef APK het volgende:
Dus vrijwel iedereen is het er nu inmiddels over eens dat Jaap in opdracht van de redactie zich bij de anderen moest aansluiten?
Iedereen heeft gezien dat Jaap wekenlang streamlocks heeft veroorzaakt omdat hij het er niet mee eens was?
Is Jaap nu een held?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:03 schreef APK het volgende:
Dus vrijwel iedereen is het er nu inmiddels over eens dat Jaap in opdracht van de redactie zich bij de anderen moest aansluiten?
Iedereen heeft gezien dat Jaap wekenlang streamlocks heeft veroorzaakt omdat hij het er niet mee eens was?
Is Jaap nu een held?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Echt? Misschien denkt ie dat Jaap 'n spelletje speeltDat zou echt fantastisch zijn, als ie straks als Jaap alleen is (of met Huub en Lieke, dat ie denkt dat 4-3 nog bestaat) naar hem/hun toe komt en trots zegt:
"zo, nu had ik 'm goed door he??"![]()
Is Jaap nu een held?
de FEBO heeft weer eens ingegrepen! Brainless moet uit de wind! maar dat weten we al HEEL lang!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ik nu wel, alleen jammer dat hij weer uit de wind gehouden wordt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:05 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
nee een lafbek...........for ever.......................!
Is Jaap nu een held?
ze moeten allemaal slikken of stikken dit is de Redactie SHOW....i know!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is Huub dan, als hij zich neerlegt bij de verhaallijn die de redactie voor hem klaarlegt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ws wel, jaap sluit zich aan bij en huub en is meteen een gouwe gozer waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
Met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig. Ik denk niet dat de streamlocks komen doordat hij graag met Huub wilde samenwerken. Denk je dat echt?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is Huub dan, als hij zich neerlegt bij de verhaallijn die de redactie voor hem klaarlegt
Dat ligt er aan of die verhaallijn hem goed uitkomt. Als dat niet zo is dan is hij ook laf en anders gewoon handig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ws wel, jaap sluit zich aan bij en huub en is meteen een gouwe gozer waarschijnlijk
Als vrouwen liegen of iets van je nodig hebben gaan ze vaakquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:10 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Nadia een hoog stemmetje
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wedden dat het volgende week weer 5-2 is..... weer met H en L ja... I know for sure want het zit zo vast, ze zijn zo gewend om H & L af te kraken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Geen held, maar wel de enige die ik het winnen van dit spel gun.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Doe je ding schatje, doe je ding schatje.
Wat een trut![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
Dat ligt er aan of die verhaallijn hem goed uitkomt. Als dat niet zo is dan is hij ook laf en anders gewoon handig.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Als je een betere verklaring hebt hoor ik die graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |