Ik besloot jullie thuis ook ff te filmenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
[afbeelding]
D.Rose heeft ons gevonden
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Soort verkapping wat met Radio 538 gebeurt aka Juize FM.
Ik heb geen idee... Ik luister amper 3FM (jaar geleden wel half jaar langquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze moeten tussen ekstra weekend en nachtegiel gewoon Annemieke en Barbara neerzetten ipv die boze neger muziek. Dan gaat de gehele vrijdag avond op de zelfde toer en wordt niet onderbroken door die boze negers
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... Ik luister amper 3FM (jaar geleden wel half jaar langklote stage bedrijf
)
Ik luister nu omdat ik 90's tof vind. Ik luisterde MIDNR omdat ik Erik-Jan tof vind. Die is nu weg dus luister ik niet meer.
Sja.. 3FM muziek staat me niet aan behalve 1 week in het jaar
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Broekie het volgende:
Vraagje van iemand die voor het eerst gaat uploaden naar Youtube: heeft de Youtube uploader ook een edit functie, oftewel, kan ik dan nog een stukje uit de upload knippen?
quote:
3voor12 XL is geschrapt. Dat is ergens in december voor het laatstquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ze moeten tussen ekstra weekend en nachtegiel gewoon Annemieke en Barbara neerzetten ipv die boze neger muziek. Dan gaat de gehele vrijdag avond op de zelfde toer en wordt niet onderbroken door die boze negers
.
Niet echt nee...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Broekie het volgende:
Vraagje van iemand die voor het eerst gaat uploaden naar Youtube: heeft de Youtube uploader ook een edit functie, oftewel, kan ik dan nog een stukje uit de upload knippen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
MIDNR is idd tof, weet niet hoe het nu is zonder EJ want ik heb het alweer een tijdje niet geluisterd.
3FM is top, behalve dan de boze neger muziek tussen ekstra weekend en nachtegiel.
Download anders een trail van een programma als Sony Vegasquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het eerst knippen met Windows Movie Maker. Gaat helaas de audio niet ten goede ben ik bang...
Als hij dit ziet:quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
3voor12 XL is geschrapt. Dat is ergens in december voor het laatst
Kicken heb ik echt nooit geluisterdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:15 schreef Qunix het volgende:
Patrick Kicken vind ik een leuke format hebben voor in de ochtend (beter dan die tyfus Everts).
Ja dat ken ik dus alleen met EJquote:Giel vind ik orgineel met de geluiden.
Rick vind ik niet echt heel speciaal behalve het programma wat zeker door Erik Jan kwam.
quote:Paul Rabbering mijn muziek smaak tijdens 90's request HAKKUUHHHH!!!
Bezoekt Paul het Fok!forum eigenlijk?
Ik heb wat toffe jingles met de term hakkuhdag gemaakt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
Zit ik 3 dagen op klus ergens in fucking Apeldoorn waar ik moest slapen in een RADIOLOOS hotel, mis ik al die 3FM'ers in de 3FM studio
Gefeli Michiel met je 2 jaar en 2 dagen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen hier al 2 maanden, maar zolang het uitgezonden wordt blijf ik klagen
![]()
.
Njaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:19 schreef borisz het volgende:
stuur hem dan een mail ofzo. heb je meer aan. zovaak leest hij het forum niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
Ook best grappig, toen ik vandaag van het station naar m'n school liep (over het LUMC-terrein in Leiden dus) hoorde ik opeens 3FM in multi-stereo, namelijk op m'n mp3-speler en op de bouwradio van wat werkmannen die daar bezig waren.
En op de terugweg hoorde ik toevallig net de uuropener van de C&S show. Toch grappig om tegen te komen zo onderweg
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet, wist ik nog niet
ben benieuwd wat er in de plaats komt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Helaas was mijn geluid inhet begin f minder, maar heb 't nu gefixt. een of andere halve zeaul heef weer aan me menger zitten kutten. En op speaker viel 't niet op. Mja. Volgnede keer beter :p
Na 1000x dezelfde geluiden te hebben gehoord, is de originaliteit daar ook wel van af vind ik..quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb 97 caps gemaaktdus veel plezier met terug lezen
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het eerst knippen met Windows Movie Maker. Gaat helaas de audio niet ten goede ben ik bang...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, op WMV PAL HIGH setting klinkt het toch nog behoorlijk goed.
Upload in progress.
Hoezo? Neem aan dat jij niet wildequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ze al bekekenLeuke caps
En stelletje mazzel-FOK!kers!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef Marc63 het volgende:
Bij het zien van de 90s mashup clip bedacht ik mij... de EO-dj's doen niet mee en je hoort nooit andere dj's over de EO-dj's. Ik heb het idee dat het bij 3FM 1 groot vlokfeest is, maar dat de EO-dj's niet mee willen/mogen/kunnen doen.
Dat dan weer wel ja. Gelukkig luister ik niet zo veel naar Giel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Na 1000x dezelfde geluiden te hebben gehoord, is de originaliteit daar ook wel van af vind ik..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef Marc63 het volgende:
Bij het zien van de 90s mashup clip bedacht ik mij... de EO-dj's doen niet mee en je hoort nooit andere dj's over de EO-dj's. Ik heb het idee dat het bij 3FM 1 groot vlokfeest is, maar dat de EO-dj's niet mee willen/mogen/kunnen doen.
quote:
Dat is wel triest dan zeg...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef Marc63 het volgende:
Tja, kunnen. Als je echt wil kun je wel hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet iedereen die wilde kon ook daadwerkelijk he. Ik wilde namelijk ook heel graag
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De VPRO en LLiNK-mensen zie je er trouwens ook niet tussen. Terwijl Barbara er wel tussen zit (en de NCRV heeft maar een paar uur per week op 3FM, alleen maar BringItOn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |