quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:45 schreef baskabel4 het volgende:
een keer moest ik een meisje van 17 wassen in zo,n tehuis,maar haar mond stond scheef en ze kwijlde..
ik dacht dat ik verstond:bef me en neuk me daarna keihard....dus ik neem haar daar in die kamer(ging moeilijk,want ze was ook verlamd vanaf haar middel)
hahaha..later bleek dat ze alleen vroeg: ben je er morgen ook??
Sinds ik em aan de vrouw heb geholpenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
Sinds wanneer weet Herald hoe 't is om überhaupt seks te hebben?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
Sinds wanneer weet Herald hoe 't is om überhaupt seks te hebben?
onz is toch minder zonder dirkh. doe er wat aan dork.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds ik em aan de vrouw heb geholpen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
sommige items gaan in onzin te ver, zoals dit.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:34 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ik werk dus met mensen met het syndroom van down. Die mensen hebben ook behoefte aan aanraking, kusjes en soms ga ik daar dan te ver in door.... Je laat je gewoon meeslepen in hun spel...
Soms als ze aan het douchen zijn... Dan laat je je gaan... Ik bedoel je moet ze toch wassen...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vraag t zijn moeder zij was zijn eerste date
quote:
Dat was zijn zaad, vorige week. Dat vond ik dan het bestequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
het beste wat ooit uit WurM is gekomen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat was zijn zaad, vorige week. Dat vond ik dan het beste
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat was zijn zaad, vorige week. Dat vond ik dan het beste
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:45 schreef baskabel4 het volgende:
een keer moest ik een meisje van 17 wassen in zo,n tehuis,maar haar mond stond scheef en ze kwijlde..
ik dacht dat ik verstond:bef me en neuk me daarna keihard....dus ik neem haar daar in die kamer(ging moeilijk,want ze was ook verlamd vanaf haar middel)
hahaha..later bleek dat ze alleen vroeg: ben je er morgen ook??
Maar serieus, ik knuffel die gasten kei vaakquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zou me eigenlijk express als mongool moeten voordoen zodat Berenanus mij verwend![]()
Nouja, ze moeten onder het voorhuidje gewassen worden.. en dat gaat veel makkelijker met een stijve, dus daar zorg ik dan ook voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het eens met een spiegelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:22 schreef Herald het volgende:
Zin in seks hebben met iemand met het Down syndroom, heeft iemand dat weleens?
Ik wel
zo lekker tussen die oogjes spuiten, kijker ze nóg scheler![]()
Mag ik even serieus reageren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:17 schreef MrMars het volgende:
Iemand met het Down-syndroom wil ik absoluut niet neuken, want dat klinkt veel te negatief en sex is toch een uiterst positief gebeuren.![]()
Een mongool zou ik des te liever neuken.
Heerlijk, zo'n vrouw uit een ruig volk, lekker wilde sex.![]()
Mijn mongolen zijn niet intelligent, dat iig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef MrMars het volgende:
Beste Berenanus, ik bedoel het ook serieus, maar ik zeg hat alleen op een luchtige manier, want dit staat in het onzinforum.
Het enige wat ik bedoel isdat ze die mensen mongolen noemen, want velen zijn niet dom en ik vind downsyndroom gewoon belachelijk.
Laat die mensen toch gewoon zelf de beschrijving van hun aandoening noemen.
En intelligente zijn er heus wel.
Ik ken een schilder, die homosexueel is en een mongoloïde acteur.
Bijdeweg. Ik heb zes jaar op de st. Maartenskliniek gezeten en daar was ook een afdeling met mongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |