quote:
Ik reed ooit met mijn moeder en een paar vrienden 's nachts bij ons door het dorp. Het was zo verlaten dat we een geintje uit wilde halen, namelijk de rotonde linksom nemen
![]()
Alleen reed er een auto achter me dus ik bedacht om die voor te laten gaan dus ik ging met mijn knipperlichten links op de busbaan staan. Bleek die auto achter me politie te zijn
![]()
Dus politiemevrouw komt naar ons toe en mijn moeder roept naar mij dat ik iets moet zeggen over een lampje. Politievrouw vraagt wat er aan de hand is dus ik: 'Ja er begon opeens een lampje te knipperen op het dashboard
![]()
Dat leek me niet goed dus ik ben maar gestopt.
![]()
' Zij: 'ja dat snap ik, morgen dan maar even naar de garage he?'
![]()
Ik heb me nog nooit zo makkelijk ergens uit weten te lullen. Alsof ik ook niet weet waar de lampjes op je dashboard voor staan
![]()
Andere keer was ik de weg kwijt in Rotterdam, ook midden in de nacht. Ik zat niet goed op te letten en reed door rood. Net op dat moment kwam er politie aan dus ik moest stoppen. Ik balen en zag de boete al aankomen, die volkomen terecht zou zijn. Vraagt die politieman of ik soms de weg kwijt ben. Dat was ook zo. Dus toen is ie voor me uit gereden naar de snelweg om me de weg te wijzen
![]()
Politie
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam