quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht nu al weer terug...
het begon best leuk, leuke club enzo (club 8 voor de insiders), we waren vroeg, maar de zaal was leuk en er was glow in the dark tafeltennis dus lachen. Maar toen bleek dat je er alleen binnenkwam met ID (wij waren gewoon binnengekomen, maar ook oud genoeg) terwijl praktisch iedereen oud genoeg was (De gastheer had wel een paar vierdeklassers uitgenodigd, maar die mogen van mij ook wegblijven
Maar de idioot had het niet verteld van de ID's) Anyway, de helft van de potentiele gasten kwam er niet in, vet zuur, dus bleef het de hele tijd half leeg... De muziek was wel heel leuk, maar de hele avond met zo weinig mensen is het ook niet helemaal
Zelfs zijn beste vriend kwam er niet in en er was veel gedoe met mensen die het lieten faxen, maar de meesten bleven in de kou staan... Ergens ook wel lullig voor de gastheer, ookal was het zijn schuld
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Feest>Gastheer vergeten te zeggen dat ID verplicht was>Helft van de gasten komt er niet in>stom:(
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie samenvatting. Maar das kut ja.
Volgende keer beter dan maar he.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je al een callcenter baan gevonden in Leeuwarden dan?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ook goed
Al geluncht, Markie? Zoja, wat?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tuurlijk
broodje grillworst, een broodje filet american en een cracker met kaas/mosterd salade
jij al ontbeten?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ontbeten èn gelunchy. ben er al helemaal uitgeweest joh, fysiotherapie
Ontbij: boterhammetje met hagelslag maar er was niet genoeg dus ook vlokken
lunch: nog niet echt, stukje van de taart die mn beste vriendinnetje voor me heeft gebakken omdat ik de kaartjes gewonnen heb
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook taart![]()
Ik ga de olieindustriesponsoring uitstellen, ik mag met m'n vader aan de auto van mn schoonzusje, ik ben te goed voor deze wereld![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de auto van m'n schoonzusje weer goed in elkaar zetten, ze heeft gister een ongelukje op de snelweg gehad namelijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezenKan jij dan auto's repareren?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een nieuwe bumper en een niewe koplampunit dat ga ik wel redden ja :p
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:17 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wat politie betreft: alleen maar goede ervaringen meeOoit echt het beste/bizarste meegemaakt waar ik zo fout zat maar me er toch uit heb weten te lullen
Maar dat vertel ik morgen wel, ben nu te gaar en ga
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Brr, ik verveel me een beetje en kwam via het TRU-forum (wat ik lekker lezen vind) op
deze site en ben daar verhaaltjes gaan lezen. Best interessant, maar dus neit doen als je alleen bent of het donker is
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:47 schreef MaJo het volgende:
Wat is het rustig hierIk ben nu druk bezig met optutten voor het filmgala vanavond
Proberen indruk te maken op lekkere acteurs natuurlijk
Ik zit alleen nu te twijfelen of ik een echte gala jurk aandoe (strapless en heeeel mooi
) of eentje die wel erg leuk is maar minder gala (maar wel laag decolleté
). Straks loop ik er namelijk meer gala bij dan de actrices
die harde schijf gaat volgende maand vervangen worden, en ik wil er ws ook een nieuwe videokaart in maar dat komt nog welquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
Goed bezig etcie! Ga je 'm upgraden al binnenkort, of red je het hier wel even mee?
maar dan noem je ook een kutprogrammaquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
Ik was Het Beste idee van Nederland aan het kijken en heb een paar ideeën gemist omdat ik in slaap was gedonderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |