quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:[..]
Zoiets had ik in het begin toen ook, ik wist niet wat me overkwam. Wij hoefden overigens niet direct een paper te schrijven, dat was volgens mij pas in de tweede periode. Ik vind het op zich wel een goede ontwikkeling, zo kun je meteen zelf iets kiezen dat je leuk lijkt. Mocht dit zwaar tegenvallen, dan weet je in elk geval welke kant je niet op wil
![]()
. Het is wel in het diepe, maar ook zeer leerzaam.
![]()
.
[..]
Ja, het zegt wel veel over de opleiding idd
![]()
quote:
Ik zit meestal in het Spinozagebouw, da's het hoofdgebouw van de Faculteit Sociale Wetenschappen. Daar valt pedagogiek dus ook onder
![]()
. Zit af en toe wel in N2 omdat er in SP te weinig collegezalen zijn. CC1 hebben wij amper colleges aangezien de groep enigszins uitgedund is. CC1 is een dure zaal die gericht is op de massagroepen. Eerste- en tweedejaars colleges van ons zitten daar af en toe, maar verder niet. Maar van rechten en bedrijfswetenschappen (eerste twee jaren sowieso wel denk ik) zitten ze daar inderdaad regelmatig...
![]()
. Maar heb je mensen van pedagogiek leren kennen dan, of in 't algemeen mensen van de intro van een andere studie dan BW?
Ik heb een paar mensen leren 'kennen' van pedagogiek (bv vriendin van groepsgenoot, die kende jou trouwens ook
![]()
), maar neit dat het vrienden zijn ofzo.
En ik heb ook al 1 college gehad in Spinoza. Helemaal in de kelder, waar de verf van de muren bladderde. 1x maar, gelukkig
![]()
Volgende periode heb ik daar eens per week, dacht ik (heb al zitten kijken of ik het dan rustiger zou hebben
![]()
)