quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:46 schreef Desii het volgende:
volgt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Gevonden. Die avond gaat Dimitri dus ook mee.
Ik zag niks meer als eerder op de streams. Misschien maandag maar ik verwacht er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
kon je wel zien dat de beker op Lieke der hoofd terecht kwam??
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:58 schreef Dreamboy het volgende:
In de tv uitzending zag je Lieke met haar hand op haar hoofd en Natasia die boven zei ik heb een beker gegooit
Dit was alles
troste blik..?.... meer een blik van een ASO..en dan hou ik het heel netjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk niks te zien in de TV uitzending alleen het gooien van de beker en een troste blik van zdngmw.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:50 schreef Taurus het volgende:
Wat maken zij zich druk om dat verstoppen van 't boek zegMijn god, aan iedereen vertellen.. Ik zou het gewoon nóg een keer doen als ik Kim was. Krijg je ze lekker over de zeik zo te zien
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
Gaat Dennis proberen te lijmen? Sukkel!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:00 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda wil nu gewoon Dennis er weer bij hebben...
Ze denkt ook Jaap gaat naar Huub.
Waar halen ze die uitspraak toch vandaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Naad en Brian over de nagelcursus van Amanda, Amanda en Dennix over Huub en Lieke.![]()
The main word is beige.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk niks te zien in de TV uitzending alleen het gooien van de beker en een troste blik van zdngmw.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:59 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
troste blik..?.... meer een blik van een ASO..en dan hou ik het heel netjes.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt misleiding van ze: gisteren lieten ze zien hoe Natasia Huub leek te slaan, en kondigden ze het aan voor vandaag. Maar nu zit die klap ook niet meer in de aankondiging voor maandag.
zeker snap ik je..maar ik kon het niet laten even te zeggen dat het een ASO is..TRASHquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je snapt me wel, het hoofd achterover gooien op een manier van....kijk mij eens.
Je hoeft mij niet te vertellen dat het trailer trash is.
Dan zal Jaap betekent maken datie Dennis dumpt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:07 schreef lorence1 het volgende:
ehm wat is er om kwart over 8?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:07 schreef lorence1 het volgende:
ehm wat is er om kwart over 8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |