abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53725281
Vandaag was weer een trieste teringzooi, als je de krantenkoppen erbij pakt
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:46:08 #102
138438 crew  Pizzakoppo
pi_53725289
Alsof Aisatti ooit maar dan ook ooit bij Ajax komt, ik zie nog eerder Ronaldinho een ballad met Michael Jackson opnemen!
pi_53725318
Ogararu ,
De beste rechtsback die we hebben
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53725326
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:45 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag was weer een trieste teringzooi, als je de krantenkoppen erbij pakt
Ik heb al een bagger humeur toen ik m'n bed uitkwam vanmorgen, en dat is nu nog het geval

Schijt Ajax.
pi_53725334
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:41 schreef TornadoDK het volgende:

Wel een naaistreek van psv. in de voorbereiding en in het begin van de competitie alles laten spelen en na de transferdeadline zit hij opeens wee op de bank.
Hij is geblesseerd geweest...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53725340
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof Aisatti ooit maar dan ook ooit bij Ajax komt, ik zie nog eerder Ronaldinho een ballad met Michael Jackson opnemen!
www.download.com/r-dinhojacksonballad.mp3

Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53725408
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij is geblesseerd geweest...
is dat zo? wanner dan? ik kan me helemaal niet herrineren dat ik daar iets over gelezen heb.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:52:40 #108
138438 crew  Pizzakoppo
pi_53725446
Ten Cate blijft dus
AFC AJAX
pi_53725468
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:53 schreef BonJovi het volgende:
Ten Cate blijft dus
Idd, the horror.
pi_53725489
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[afbeelding]
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:57:36 #112
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_53725518
Oprotten met Ten Cate, ik ben zijn vriendjespolitiek en europese wanprestaties meer dan zat.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_53725530
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ogararu ,
De beste rechtsback die we hebben
Zeker weten. En een ontzettend aardige gozer.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:04:22 #114
138438 crew  Pizzakoppo
pi_53725646
geinig dat iedereen Ogararu nu ineens waardeert
pi_53725654
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zeker weten. En een ontzettend aardige gozer.

Hij komt inderdaad erg sympathiek over
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53725668
Ik waardeerde Ogararu vorig seizoen ook al alleen jammer dat hij al wat ouder is.
pi_53725716
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:52 schreef TornadoDK het volgende:

is dat zo? wanner dan? ik kan me helemaal niet herrineren dat ik daar iets over gelezen heb.

Hij was pas weer inzetbaar tegen Inter.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:08:16 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_53725721
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:05 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Dat niet, maar jij komt wel meteen met drastische maatregelen, zonder verder ook maar iets te hebben bedacht.
Ten eerst wat doen ze precies fout dan? Ik weet niet wat de voorzitter allemaal doet en of moet doen, maar jij schijnbaar wel dus vertel even wat doet ie fout en wat moet er beter.

En als je dat dan kunt uitleggen en wil ze ontslaan, moet je op zijn minst goede vervangers kunnen noemen en waarom die het wel beter kunnen.
Ho wacht even.... bijna iedereen hier heeft wel eens geroepen dat het bestuur weg moet en ook in de stadions doet men dat. Denk je echt dat iedereen die dat roept precies heeft nagedacht wie er dan moeten komen?
1 ding is in elk geval zeker. Deze lui hebben een grote mond over wat er allemaal behaald moet worden, maar als het dan mis gaat, zitten ze in treurnis, roepen dat alles goed komt en doen vervolgens: NIETS!
Dus zeg ik (en veeeeeele anderen) wegwezen met die lui.
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:12 schreef jna het volgende:

[..]

Aissati halen ze niet want die kost 13 miljoen en dan hebben ze nog maar 14 miljoen over om in te zwemmen
Hij is ook duur, toegegeven, maar de suggesties waren dan ook adviserend. Je moet gewoon een creatieve middenvelder hebben, anders wordt het een moeilijk seizoen.
quote:
En leiders kan je niet kweken
klopt, maar je kunt spelers wel op leiderachtige capaciteiten in hun karakter beoordelen. Dat geeft geen garantie, maar het zou een goed begin kunnen zijn.
pi_53725730
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
geinig dat iedereen Ogararu nu ineens waardeert

Lees eens wat meer posts van mij over Ogararu. Dan had je geweten dat ik altijd al fan van hem ben geweest.
pi_53725870
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:08 schreef peaceman het volgende:

Ho wacht even.... bijna iedereen hier heeft wel eens geroepen dat het bestuur weg moet en ook in de stadions doet men dat. Denk je echt dat iedereen die dat roept precies heeft nagedacht wie er dan moeten komen?
1 ding is in elk geval zeker. Deze lui hebben een grote mond over wat er allemaal behaald moet worden, maar als het dan mis gaat, zitten ze in treurnis, roepen dat alles goed komt en doen vervolgens: NIETS!
Dus zeg ik (en veeeeeele anderen) wegwezen met die lui.

dat je dat in de emotie van een wedstrijd roept of vlak er na kan ik begrijpen. Maar het is nu een dag later, dus de meeste emoties van de wedstrijd zullen nu wel langzaam weg zijn.
Waarom wil je dat bestuur dan alsnog weg?
Nogmaals wat is de taak van de voorzitter, wat doet hij niet goed en wie kan dat beter?
Kom eerst maar eens met antwoorden voordat je gaat roepen dat iedereen weg moet, geldt ook voor andere hoor. iederen roept maar die en die moet weg maar niemand zegt wie het dan moet overnemen, wat er moet veranderen en wat eventuele nieuwe mensen beter zullen doen dan degene die er nu zitten.

de enige die ik kan begrijpen dat je weg wilt is van Geel. Want hij is verantwoordelijk voor Ten Cate en het aan en verkoop beleid. dus hem kun je meer dan wie ook verantwoordelijk houden voor de resultaten. Maar goed, wie het beter zou doen als van Geel? dat zou ik ook niet weten. Misschien Beenhakker, maar ik betwijfel of die wil komen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:17:16 #121
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_53725913
Henk Resultate blijft aan...the horror
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53725952
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef StarGazer het volgende:
Henk Resultate blijft aan...the horror

Ja want een trainerswissel gaat helpen, zoals de afgelopen 10 jaar
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53725970
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Lees eens wat meer posts van mij over Ogararu. Dan had je geweten dat ik altijd al fan van hem ben geweest.

Ik heb eigenlijk nooit wat over hem geroepen, ik vond hem altijd een degelijke speler en dat vindt ik nog steeds van hem.
Ik vervacht wel nog dat hij nog wat beter gaat voetballen. Hij zit hier nu een jaar en ik denk dat het nu langzaam eruit gaat komen en dat hij net zo goed of in ieder geval in de buurt van trabelsi gaat komen qua niveau.

Net als ik ook Maduro nu redelijk vindt presteren dit seizoen. Maar ik vind dat hij nog meer moet brengen vooral qua handelingssnelheid. Anders blijft het altijd wisselvalig met hem dan weer 2 wedstrijden slecht dan weer 2 wedstrijden goed.
pi_53726020
Enigste mooie moment gister was dat Huntelaar zei

"He dropped the fucking ball"
AFC AJAX
pi_53726151
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja want een trainerswissel gaat helpen, zoals de afgelopen 10 jaar

Het is ook niet verstandig om trainers die goed presteren (Adriaanse, Olsen en Blind) te ontslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')