Ik heb al een bagger humeur toen ik m'n bed uitkwam vanmorgen, en dat is nu nog het gevalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:45 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag was weer een trieste teringzooi, als je de krantenkoppen erbij pakt
Hij is geblesseerd geweest...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:41 schreef TornadoDK het volgende:
Wel een naaistreek van psv. in de voorbereiding en in het begin van de competitie alles laten spelen en na de transferdeadline zit hij opeens wee op de bank.
www.download.com/r-dinhojacksonballad.mp3quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof Aisatti ooit maar dan ook ooit bij Ajax komt, ik zie nog eerder Ronaldinho een ballad met Michael Jackson opnemen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
www.download.com/r-dinhojacksonballad.mp3
[afbeelding]
quote:
Zeker weten. En een ontzettend aardige gozer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ogararu ,
De beste rechtsback die we hebben![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeker weten. En een ontzettend aardige gozer.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
is dat zo? wanner dan? ik kan me helemaal niet herrineren dat ik daar iets over gelezen heb.
Ho wacht even.... bijna iedereen hier heeft wel eens geroepen dat het bestuur weg moet en ook in de stadions doet men dat. Denk je echt dat iedereen die dat roept precies heeft nagedacht wie er dan moeten komen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:05 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat niet, maar jij komt wel meteen met drastische maatregelen, zonder verder ook maar iets te hebben bedacht.
Ten eerst wat doen ze precies fout dan? Ik weet niet wat de voorzitter allemaal doet en of moet doen, maar jij schijnbaar wel dus vertel even wat doet ie fout en wat moet er beter.
En als je dat dan kunt uitleggen en wil ze ontslaan, moet je op zijn minst goede vervangers kunnen noemen en waarom die het wel beter kunnen.
Hij is ook duur, toegegeven, maar de suggesties waren dan ook adviserend. Je moet gewoon een creatieve middenvelder hebben, anders wordt het een moeilijk seizoen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Aissati halen ze niet want die kost 13 miljoen en dan hebben ze nog maar 14 miljoen over om in te zwemmen![]()
klopt, maar je kunt spelers wel op leiderachtige capaciteiten in hun karakter beoordelen. Dat geeft geen garantie, maar het zou een goed begin kunnen zijn.quote:En leiders kan je niet kweken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
geinig dat iedereen Ogararu nu ineens waardeert
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:08 schreef peaceman het volgende:
Ho wacht even.... bijna iedereen hier heeft wel eens geroepen dat het bestuur weg moet en ook in de stadions doet men dat. Denk je echt dat iedereen die dat roept precies heeft nagedacht wie er dan moeten komen?
1 ding is in elk geval zeker. Deze lui hebben een grote mond over wat er allemaal behaald moet worden, maar als het dan mis gaat, zitten ze in treurnis, roepen dat alles goed komt en doen vervolgens: NIETS!
Dus zeg ik (en veeeeeele anderen) wegwezen met die lui.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:17 schreef StarGazer het volgende:
Henk Resultate blijft aan...the horror
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lees eens wat meer posts van mij over Ogararu. Dan had je geweten dat ik altijd al fan van hem ben geweest.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja want een trainerswissel gaat helpen, zoals de afgelopen 10 jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |