Ik hoop t, maar ben er niet 100 % zeker van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Jaap maakt het seizoen gewoon af en staat aan het einde met de schaal in zijn hand!
Neh, Jaap wil afscheid nemen met een prijs.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat ie uit zichzelf gaat stoppen.
Dat niet, maar jij komt wel meteen met drastische maatregelen, zonder verder ook maar iets te hebben bedacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef peaceman het volgende:
Dat is de volgende vraag, maar je wil toch niet beweren dat het bestuur en de voorzitter nu zo goed zijn geweest voor de club... of wel?
Wat zeiden ze ook alweer over onkruid?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Cate blijft dus nog wat jaartjes bij jullie?
Dat groeit als een kakkerlak?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:09 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat zeiden ze ook alweer over onkruid?
Aissati halen ze niet want die kost 13 miljoen en dan hebben ze nog maar 14 miljoen over om in te zwemmenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:47 schreef peaceman het volgende:
Advies: Engelaar/El Ahmadi/Aisatti halen
In opleiding niet alleen maar middenvelders opleiden, maar ook goede spitsen en degelijke verdedigers! En kweek vooral ook leiders!
Jullie staan in de competitie nog boven PSV hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, natuurlijk, die wil ook wel van goed lopend CL spelend PSV naar diep gezonken titanic-club Ajax.
oh ja kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:16 schreef Wooldoor het volgende:
dat is Affelay die na elke 3 wedstrijden is gebleseerd.
Nee, maar wegsturen is één, goede vervangers halen die het beter doen dan het zooitje dat op straat komt te staan is twee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is de volgende vraag, maar je wil toch niet beweren dat het bestuur en de voorzitter nu zo goed zijn geweest voor de club... of wel?
[..]
Gaan ze hem de JC schaal meegeven bij zijn afscheid dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
en staat aan het einde met de schaal in zijn hand!
Voorzitter: Keje Molenaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wie moeten die posities allemaal gaan bekleden volgens jou?
Hij wilde onlangs zijn contract niet verlengen bij PSV en lijkt onder Koeman ook geen basisplaats te krijgen. Ook is hij denk ik nog niet klaar voor het buitenland en bij Az hebben ze al Cziommer en Martens al. Hij zou een erg belangrijke man bij Ajax kunnen worden en zo'n beetje het systeem om hem heen gebouwd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
oh ja kloptik mix die 2 altijd..
![]()
anyway zoals heatwave al aangaf waarom zou een PSVer die CL speelt naar ajax willen?![]()
Het zou mooi zijn als die komt, maar ik denk dat psv hem nooit zal laten gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:37 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij wilde onlangs zijn contract niet verlengen bij PSV en lijkt onder Koeman ook geen basisplaats te krijgen. Ook is hij denk ik nog niet klaar voor het buitenland en bij Az hebben ze al Cziommer en Martens al. Hij zou een erg belangrijke man bij Ajax kunnen worden en zo'n beetje het systeem om hem heen gebouwd.
Ik heb al een bagger humeur toen ik m'n bed uitkwam vanmorgen, en dat is nu nog het gevalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:45 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag was weer een trieste teringzooi, als je de krantenkoppen erbij pakt
Hij is geblesseerd geweest...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:41 schreef TornadoDK het volgende:
Wel een naaistreek van psv. in de voorbereiding en in het begin van de competitie alles laten spelen en na de transferdeadline zit hij opeens wee op de bank.
www.download.com/r-dinhojacksonballad.mp3quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof Aisatti ooit maar dan ook ooit bij Ajax komt, ik zie nog eerder Ronaldinho een ballad met Michael Jackson opnemen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
www.download.com/r-dinhojacksonballad.mp3
[afbeelding]
quote:
Zeker weten. En een ontzettend aardige gozer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ogararu ,
De beste rechtsback die we hebben![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeker weten. En een ontzettend aardige gozer.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
is dat zo? wanner dan? ik kan me helemaal niet herrineren dat ik daar iets over gelezen heb.
Ho wacht even.... bijna iedereen hier heeft wel eens geroepen dat het bestuur weg moet en ook in de stadions doet men dat. Denk je echt dat iedereen die dat roept precies heeft nagedacht wie er dan moeten komen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:05 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat niet, maar jij komt wel meteen met drastische maatregelen, zonder verder ook maar iets te hebben bedacht.
Ten eerst wat doen ze precies fout dan? Ik weet niet wat de voorzitter allemaal doet en of moet doen, maar jij schijnbaar wel dus vertel even wat doet ie fout en wat moet er beter.
En als je dat dan kunt uitleggen en wil ze ontslaan, moet je op zijn minst goede vervangers kunnen noemen en waarom die het wel beter kunnen.
Hij is ook duur, toegegeven, maar de suggesties waren dan ook adviserend. Je moet gewoon een creatieve middenvelder hebben, anders wordt het een moeilijk seizoen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Aissati halen ze niet want die kost 13 miljoen en dan hebben ze nog maar 14 miljoen over om in te zwemmen![]()
klopt, maar je kunt spelers wel op leiderachtige capaciteiten in hun karakter beoordelen. Dat geeft geen garantie, maar het zou een goed begin kunnen zijn.quote:En leiders kan je niet kweken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
geinig dat iedereen Ogararu nu ineens waardeert
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:08 schreef peaceman het volgende:
Ho wacht even.... bijna iedereen hier heeft wel eens geroepen dat het bestuur weg moet en ook in de stadions doet men dat. Denk je echt dat iedereen die dat roept precies heeft nagedacht wie er dan moeten komen?
1 ding is in elk geval zeker. Deze lui hebben een grote mond over wat er allemaal behaald moet worden, maar als het dan mis gaat, zitten ze in treurnis, roepen dat alles goed komt en doen vervolgens: NIETS!
Dus zeg ik (en veeeeeele anderen) wegwezen met die lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |