quote:
Hoho, toendertijd kon ik het zelf ook heel goed aan. Ik kan nou ook gaan bitchen over de dingen die ik haar cadeau heb gegeven en terug wil. Dan ben ik ook aardig wat spullen rijker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:28 schreef GateWayX het volgende:
Als ik het zo lees heeft 't vrouwtje goed (financieel) voor je gezorgd toen je het blijkbaar zelf niet kon.
Het is in mijn optiek dus nogal lullig en egoistisch van je om nu zo door te zeuren over die computer, ze heeft 'm tenslotte zelf betaald ! Ga gewoon met dat geld cash langs en vraag om al je papieren, zijn jullie beiden weer blij.
Lezen is een kunst.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Je ex heeft dus je telefoonrekening betaald terwijl het al uit was en nu wil jij dat niet terug betalen. Lekkere vent ben je. En dan vindt je het gek dat zij je die computer niet meer wil geven?
Betaal haar gewoon terug dan krijg jij je papieren. Die computer kon je bij mij ook op je buik schrijven met zo'n houding.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:11 schreef renwan het volgende:
-
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
4. dreig gewoon met een advocaat (brief cc aan d'r ouders, beide aangetekend), dat zal al voldoende zijn, je kunt sowieso aangeven dat alle financiële schade door het niet kunnen solliciteren op haar verhaald kan worden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef dr.dunno het volgende:
4. dreig gewoon met een advocaat (brief cc aan d'r ouders, beide aangetekend), dat zal al voldoende zijn, je kunt sowieso aangeven dat alle financiële schade door het niet kunnen solliciteren op haar verhaald kan worden.
dan ben je héél erg de klos tegenover iemand als ondergetekende, geloof mequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk geen ouders hebben die vinden dat dochterlief al zat voor TS heeft gedaan en die kans zit er dik in als mams aan die pc heeft meebetaald en hoort dat dochterlief nog tijden voor zijn telefoonrekening heeft betaald en hij te lam was daar geld voor te regelen en haar aanraden het hele boeltje door de versnipperaar te halen en in de fik te steken. Welluke papieren?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan ben je héél erg de klos tegenover iemand als ondergetekende, geloof me
quote:Hoe kan ik het beste ervoor zorgen dat ik juist die spullen terug krijg zonder die rekening te betalen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan ben je héél erg de klos tegenover iemand als ondergetekende, geloof me
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:51 schreef NED het volgende:
Wat dacht je van gewoon langsgaan bij haar aan de deur, die snol eventueel dat bietje geld in handen duwen wat ze nog krijgt van je en melden dat je even je papieren komt ophalen en dat je haar verder één, of beter nog, een stuk of wat enge ziektes gunt en niks meer met haar te maken wilt hebben?!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:46 schreef NED het volgende:
Het is een domme snol omdat ze:
3). hem zijn belangrijke papieren niet wil teruggeven.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:11 schreef renwan het volgende:
Het probleem is nu alleen dat ik het geld wel heb maar na contact met haar heeft zij blijkbaar toch besloten dat ik die computer niet meer terug krijg. Ik mag alles terug hebben behalve dat ding, omdat zij 'm nou zelf gebruikt.
quote:Een paar maanden geleden heb ik besloten weg te gaan bij mijn toenmalige vriendin. Na heel wat gezeik heeft ze toen toegezegd dat ik (zoals ik vanzelfsprekend vind) al mijn spullen terug krijg.
wat dacht je van civiele acties uit onrechtmatige daad? en aangifte doen wegens vernieling? het laatste kan TS sowieso doorzetten, ook al zien agenten er geen succes in, ze zijn sowieso verplicht het op te nemen en ze zullen dan in ieder geval de persoon in kwestie voor een gesprek benaderen, de dreiging daarmee lijkt mij al voldoendequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat iemand als ondergetekende ook wel mans genoeg is zijn eigen telefoonrekening te betalen. En net als Alicey zie ik geen legale mogelijkheden daar iets tegen te doen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:46 schreef NED het volgende:
Het is een domme snol omdat ze:
1). die telefoon op haar eigen naam zet.
2). die computer die feitelijk van TS is niet teruggeeft.
3). hem zijn belangrijke papieren niet wil teruggeven.
Reden genoeg dunkt me om iemand te bestempelen als een domme snol ja, dankjewel
Geen bewijzen. Als zij het net zo hard speelt kan ze vervolgens aangifte wegens valse aangifte doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat dacht je van civiele acties uit onrechtmatige daad? en aangifte doen wegens vernieling? het laatste kan TS sowieso doorzetten, ook al zien agenten er geen succes in, ze zijn sowieso verplicht het op te nemen en ze zullen dan in ieder geval de persoon in kwestie voor een gesprek benaderen, de dreiging daarmee lijkt mij al voldoende
Denk je niet eerder dat die ouders jou dan erg intimiderend vinden overkomen?quote:sowieso moet je dreigen met het zwaarste geschut in dit soort gevallen, dus aangifte en schadevergoeding, benader de ouders en leg hen dringend uit dat ook zij in de problemen kunnen gaan komen daar zij een gezin vormen met hun inwonende dochter, etc.; de dreiging op zich is bijna altijd al voldoende.
Je kan vanalles, maar je zal ook dingen moeten bewijzen. Een simpel: 'Wélke papieren? Hij heeft alles al meegenomen, dat zou toch iedereen doen?' en jij moet laten zien dat het anders is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat dacht je van civiele acties uit onrechtmatige daad? en aangifte doen wegens vernieling? het laatste kan TS sowieso doorzetten, ook al zien agenten er geen succes in, ze zijn sowieso verplicht het op te nemen en ze zullen dan in ieder geval de persoon in kwestie voor een gesprek benaderen, de dreiging daarmee lijkt mij al voldoende
Dreigen, dreigen, leuk bedacht. Totdat je iemand hebt die lak heeft aan jouw grote bek en een wél te bewijzen aangifte wegens bedreiging doet. Even los van het feit dat TS naar eigen zeggen alles kan krijgen, behalve de computer. De papieren zijn het probleem helemaal niet.quote:sowieso moet je dreigen met het zwaarste geschut in dit soort gevallen, dus aangifte en schadevergoeding, benader de ouders en leg hen dringend uit dat ook zij in de problemen kunnen gaan komen daar zij een gezin vormen met hun inwonende dochter, etc.; de dreiging op zich is bijna altijd al voldoende.
Ongeloofelijk wat sommige mensen kunnen doen om hun ex-geliefde zo kapot proberen te maken. Diep triest als je het mij vraagt. Wat al eerder werd gezegd, betaal die rekening en vraag of je je diploma's mee kan nemen en laat die pc, het is het imo niet waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sowieso moet je dreigen met het zwaarste geschut in dit soort gevallen, dus aangifte en schadevergoeding, benader de ouders en leg hen dringend uit dat ook zij in de problemen kunnen gaan komen daar zij een gezin vormen met hun inwonende dochter, etc.; de dreiging op zich is bijna altijd al voldoende.
en jij denkt dat ze haar dan geloven? die snorren zijn wellicht ook niet de meest vooruitstrevende lui maar echt niet helemaal achterlijk hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen bewijzen. Als zij het net zo hard speelt kan ze vervolgens aangifte wegens valse aangifte doen.
dat kan mij geen reet schelen, is juist de bedoelingquote:[..]
Denk je niet eerder dat die ouders jou dan erg intimiderend vinden overkomen?
laat me raden, je vriending zit ook op dit forum en leest jouw posts mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ongeloofelijk wat sommige mensen kunnen doen om hun ex-geliefde zo kapot proberen te maken. Diep triest als je het mij vraagt. Wat al eerder werd gezegd, betaal die rekening en vraag of je je diploma's mee kan nemen en laat die pc, het is het imo niet waard.
Ik weet niet in hoeverre dat van belang is of zij haar geloven. Jij hebt sowieso geen bewijzen, in welke situatie het niet verstandig is om aangiftes te gaan doen etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze haar dan geloven? die snorren zijn wellicht ook niet de meest vooruitstrevende lui maar echt niet helemaal achterlijk hoor
maak daar maar ¤70,- van... En dan moet je op dat papiertje nog 5-6 weken wachten ook, de afzettersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
IB groep kan je bepaalde diploma's opvragen tegen een kostprijs 35 euro ofzo
Triest ... en nee ze leest niet mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
laat me raden, je vriending zit ook op dit forum en leest jouw posts mee?
ik heb deze tactiek nog nooit hoeven toepassen gelukkig, temeer ik überhaupt niet de gelegenheid zou bieden aan iemand om over zulke belangrijke documenten te beschikken, maar als iemand z'n fikken niet van jouw spullen af kan houden dan mag je best daartegen optreden; die watjeshouding die ook jij portretteert is juist de reden (los van laksheid) dat lui als TS in dit soort problemen überhaupt verzeild raken.
je hebt je poten maar af te houden van andermans spullen, zo simpel is het.
met zo'n instelling worden die agenten idd alleen maar dikker van donuts etenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre dat van belang is of zij haar geloven. Jij hebt sowieso geen bewijzen, in welke situatie het niet verstandig is om aangiftes te gaan doen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |