quote:
Hoho, toendertijd kon ik het zelf ook heel goed aan. Ik kan nou ook gaan bitchen over de dingen die ik haar cadeau heb gegeven en terug wil. Dan ben ik ook aardig wat spullen rijker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:28 schreef GateWayX het volgende:
Als ik het zo lees heeft 't vrouwtje goed (financieel) voor je gezorgd toen je het blijkbaar zelf niet kon.
Het is in mijn optiek dus nogal lullig en egoistisch van je om nu zo door te zeuren over die computer, ze heeft 'm tenslotte zelf betaald ! Ga gewoon met dat geld cash langs en vraag om al je papieren, zijn jullie beiden weer blij.
Lezen is een kunst.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Je ex heeft dus je telefoonrekening betaald terwijl het al uit was en nu wil jij dat niet terug betalen. Lekkere vent ben je. En dan vindt je het gek dat zij je die computer niet meer wil geven?
Betaal haar gewoon terug dan krijg jij je papieren. Die computer kon je bij mij ook op je buik schrijven met zo'n houding.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:11 schreef renwan het volgende:
-
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
4. dreig gewoon met een advocaat (brief cc aan d'r ouders, beide aangetekend), dat zal al voldoende zijn, je kunt sowieso aangeven dat alle financiële schade door het niet kunnen solliciteren op haar verhaald kan worden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef dr.dunno het volgende:
4. dreig gewoon met een advocaat (brief cc aan d'r ouders, beide aangetekend), dat zal al voldoende zijn, je kunt sowieso aangeven dat alle financiële schade door het niet kunnen solliciteren op haar verhaald kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |