Nee, helaas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Batsies het volgende:
Verkoop je het hoesje ook apart? Zoja, hoeveel?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef Dizzident het volgende:
Hoop geld, de nieuwste versie kost 169 euro.
De film zat er toen gratis bij...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:29 schreef Rnnz het volgende:
Belachelijke prijs natuurlijk, maar goed. Dat je er destijds ¤60,- of ¤70,- wil niet zeggen dat je dat er nu ook nog voor krijgt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:41 schreef Dizzident het volgende:
Tja, een 4gb memorystick kost nu nog maar ongeveer 45 euro...
Maar succes met de verkoop
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:43 schreef montoya_fan het volgende:
90 euro bied ik, en dan mag je de film en het spel houden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
100 euro geboden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik sla even over...die lite heeft toch wat meer mogelijkheden![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, 2 mogelijkheden meer (je kunt hem op je TV aansluiten en nog iets).
Maar goed, het staat je vrij om je bod terug te trekken.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Vooral dat gamen op de tv spreekt me aan anders had ik wel die van jou gekocht...
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:15 schreef Batsies het volgende:
Verkoop je het hoesje al los?
Dan moet je toch even iets meer vermelden als alleen Noord Brabant, dan weten we of het de moeite waard is om heen en weer te rijdenquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Als jullie vanaf nu willen vermelden of jullie bod inclusief/exclusief verzendkosten is?
Dank u.
Oosterhout.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:00 schreef CybErvee het volgende:
[..]
Dan moet je toch even iets meer vermelden als alleen Noord Brabant, dan weten we of het de moeite waard is om heen en weer te rijden
Ik heb hem zo'n 2 maanden nadat ie op de markt kwam gekocht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:58 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb interesse
hoe oud is het ding?
gebruikerssporen? dode pixels?
waar op halen?
psp + dat spel voor 100? ik hoef die film niet.
Het is geen dode pixel, maar een 'slapende'.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:37 schreef RijstNatie het volgende:
kijk een dode pixel, nu komt de aap uit de mouw
ik woon wel in de buurt, dus als ik hem koop dan kom ik hem halen
Ik ga er even over nadenken, want als ik de psp overneem dan krijg ik hem natuurlijk nooit meer verkocht aan een gek die een psp overneemt met 1 dode pixel
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:09 schreef RijstNatie het volgende:
zodra ik me ps2 verkocht heb, kom ik die psp van je halen!
Oké, genoteerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:59 schreef Benny1979 het volgende:
Mocht niemand meer bieden of interesse hebben bied ik 90 euro.
Ja, die is ook niet ongeldig verklaard ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:45 schreef RijstNatie het volgende:
hallo ik bied 100 euro !
quote:Mocht niemand meer bieden of interesse hebben bied ik 90 euro.
[TK] Wekkerradioquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is geen dode pixel, maar een 'slapende'.![]()
Ben je nou mijn topic aan het kapen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[TK] Wekkerradio
12,50! Een echte Philips!
Je mag hem hebben, als je hem hier komt ophalen. Anders wil ik hem wel opsturen, maar ik ga niet naar Breda of Roosendaal toe. En anders wens ik je succes met verderzoeken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef RijstNatie het volgende:
kan ik de psp deze week krijgen voor 100 euro?
dan kom ik hem van de week halen. anders haak ik af en zoek ik op marktplaats eentje die sneller afhandelt en dichterbij woont.
Wat mag dat zijn?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Welke firmware heeft ie?
gezien dit topic al 55 dagen oud is.quote:
Ik wacht nog eventjes. Iemand heeft meer dan jou geboden, maar daar heb ik heel lang niets meer van gehoord. Ik weet niet hoe lang het gaat duren. Niet al te lang i.i.g., want ik wil er ook van af.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gezien dit topic al 55 dagen oud is.
Wanneer krijg ik uitsluitsel?
Oké, genoteerd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:21 schreef Knuffelbeertje het volgende:
dan ga ik voor 90¤ incl.
10 euro geboden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[TK] Wekkerradio
12,50! Een echte Philips!
Versie van de software, kan je terugvinden bij de systeeminstellingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |