Zeer aantrekkelijke bod.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef Opperuiver.com het volgende:
Ik bied 120 voor het totale pakket
Bied je die ¤60,-?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:08 schreef t0n het volgende:
Ik MOET de console, check je privé berichten.
Ja hij doet het wel hoor, maar ik gebruik gewoon mijn controller ervoor. Er zitten altijd 2 controllers in en voor die afstandsbediening moet ik er weer 1 uithalen, lui enzo.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom vind je m waardeloos? doetie het niet ofzo?
Oké, genoteerd.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:41 schreef eriksd het volgende:
Mocht alles afketsen dan heb je hier een bod van 60 excl. voor de ps2 console
Ik wacht nog even een weekje, want er zitten ook andere interessante biedingen tussen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef Opperuiver.com het volgende:
Waneer word er eigenlijk beslist, wat ik ga niet tot volgend jaar kerstmis wachten natuurlijk, dan zoek ik wel verder....
Die andere controller heeft het leven gelaten na een bezoekje van een neefje.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef Opperuiver.com het volgende:
Zitten altijd 2 controllers in?
En je hebt er maar 1 bij zitten?![]()
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden zeggen ze wel eens he, haha
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bied je die ¤60,-?
Ik woon btw in Oosterhout (Noord-Brabant).
Thanks...quote:Op woensdag 5 december 2007 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb je bod (¤66,50) genoteerd, maar ik ben het vergeten te melden. Bij deze dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |