Hmmm... Ik dacht ik noteer het even, voor het geval er iemand meer biedt.quote:
Oké, ik vind het ietwat te laag, maar ik heb je bod genoteerd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:31 schreef rakotto het volgende:
Read my msg above?
Jep.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:56 schreef rene90 het volgende:
betaling ontvangen magnificent?
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:24 schreef rene90 het volgende:
Top ik zal een gil geven wanneer ontvangen,
bedankt voor de service
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:00 schreef rene90 het volgende:
in goede orde ontvangen vandaag:)
Zeg maar dat ik hem veel plezier toewens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
de spellen zijn binnen
en de reaktie van zoonlief kan ik als volgt samenvatten:![]()
![]()
Ja, slim.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
kan je niet beter even melden wat je nog over hebt?
(gratis kick)
Ja, het zijn originele, maar helaas verkoop ik ze niet los.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:14 schreef lady-wrb het volgende:
verkoop je trouwens die memorycard en die ab ook los(en zijn het een originele? )
Ik verkoop die afstandsbediening wel los!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:14 schreef lady-wrb het volgende:
verkoop je trouwens die memorycard en die ab ook los(en zijn het een originele? )
waarom vind je m waardeloos? doetie het niet ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:18 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik verkoop die afstandsbediening wel los!
Hij ligt hier thuis al jaren weg te kwijnen, perfecte staat trouwens, maar ik vind hem waardeloos.![]()
Stuur maar even een PM'tje, ik check dit misschien niet meer.
(Ik weet niet zeker of ik nog de doos heb, omdat ik mij herinner dat het zo'n hardplasticen doos was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |