Wij 'wonnen' laatst een boodschappenkarretje met... euroshopper producten bij de Appie. Je moest de prijs van die boodschappen raden en wie het dichtste bij zat die mocht het karretje meenemen. Blablablabla het was ¤12,09 en ik had ¤12,50 gezegd en zat er het dichtste bij. En ik moet toegeven voor ¤12,09 heb je verbazingwekkend veel producten van euroshopper, alleen... alles van euroshopper is weliswaar tegen bodemprijzen, maar het is volgens mij vies of deugt niet. Zelfs het zakje spekjes dat erin zat is vies... Hoe krijgen ze het voor mekaar, zou je zeggen.
En idd dat is iets wat ik me afvraag. Welke dwaze fabrikant gaat nu producten maken, die weliswaar goedkoop zijn, maar vies of ondeugdelijk. En welke klant koopt dat in godsnaam. Dan kun je beter naar de Aldi gaan, die ook schappelijke prijzen heeft, maar waarvan het meerendeel der producten redelijk tot verrassend goed is. De pindakaas, door consumentenbond als beste getest, is idd ook beter dan Calvé bijv. Het biertje dat ze verkopen doet niet onder voor gerenomeerde merken. Het euroshopper bier daarentegen...
![]()
.
Elk product van de Appie heeft een frigging euroshoppervariant die vies is of ondeugdelijk. Wat is dit voor 'n volslagen krankzinnig geworden wereld man?
![]()
.