Kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
Jezus wat een herrie![]()
Maar zie ik het goed dat ze maar met 2 man zijn?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat deze gasten ook een aardige bak herrie kunnen produceren met z'n tweeenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bibelot? Popcentrale?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Nog mensen uit de buurt van Dordrecht hier?
Daar moeten we waarschijnlijk optreden, bijna rond!
Dat moet dan nèt gebeurd zijn... ik kan er nu ook niet meer opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
lol
"Invalid Friend ID.
This user has either cancelled their membership, or their account has been deleted."
Na het bezocht worden door wel 3 fokkers vonden ze zichzelf niet meer kvlt genoeg en hebben de site opgeheven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat moet dan nèt gebeurd zijn... ik kan er nu ook niet meer op
Dat sowieso. *7-akkoorden FTW!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Powerchords zijn voor mietjes.
Schaap in wolfsklerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hier is echt maar één antwoord op mogelijk..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als de rest van de band kan, mogen wij begin volgend jaar met Black Cobra optreden!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Hoe vet, een electrische viool in een GT-6 duwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hier is echt maar één antwoord op mogelijk..
ik zei niets over powerchords...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |