abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53719644
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet meer, niet minder.
Blind had een mindere selectie, haalde CL en overleefde zelfs de groepsfase.
Ten Cate heeft een veel betere selectie, verliest 2 keer in de voorronde van de CL en haalt niet eens de groepsfase van de UEFA Cup.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:48:04 #242
52871 Blight
Supersized.
pi_53719664
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:50:53 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53719725
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Twi

Coëfficient is ook voor Ajax van belang. Mochten we ooit weer CL halen, dan zou het toch wel lekker zijn als we in pot 2 terecht komen. Dat kunnen we nu wel schudden.

Verder vind ik de Uefa Cup een leuk toernooi, met mooie tegenstanders en leuke tripjes. Plus leuke dagjes in Amsterdam.
Coefficient is zeker van belang, maar pas als je er wat mee doet. Ajax is duidelijk niet klaar om wat voor Nederland (en zichzelf) te betekenen wat coefficient betreft, dus waarom zou ik me daar zorgen om maken? Laat Ajax eerst maar eens nationaal wat gaan presteren voordat we steen en been klagen om de internationale prestaties.

Geweldig als we de UEFA Cup of de Champions League winnen, maar realistisch is het niet. Het is zelfs de vraag of het realistisich is om het kampioenschap te winnen, maar laten we maar beginnen bij de meest voor de hand liggende prijs. Dan kunnen die paar rondjes UEFA Cup mij persoonlijk gestolen worden. Dat er mensen zijn de graag een trip met Ajax maken en dit jammer vinden, uitstekend. Maar ik ga niet naar Europese uitwedstrijden en in plaats van een UEFA passe partout koop ik dan wel een paar extra kaarten voor eredivisiewedstrijden. So be it.

Persoonlijk win ik liever het kampioenschap dan dat er een handvol Europese wedstrijden zonder echt resultaat gespeeld worden. Na het echec van de CL voorronde heb ik mij in elk geval op het kampioenschap gericht, en is elk resultaat in de UEFA Cup leuk meegenomen, maar niet meer. En dus behandel ik dit verlies zeker niet als een drama.

Ajax hoort niet bij de beste teams in Europa, dan moet je van voren af aan beginnen en maar eens zorgen dat je (een keer) de beste in Nederland bent voordat je over de grens gaat kijken.
pi_53719735
Die Albert Riera waar Ajax achter aan zat in nu zelfs opgeroepen voor het Spaanse elftal.
pi_53719772

Ik verdien verdorrie zo langzamerhand wel wat meer krediet. Ik heb gisteren hele goede dingen gezien, alleen omdat de arena roze was geverfd waren we danig in de war. Er zit veel potentie in dit team. 9 van de 10 keer win je gewoon van die Kroaten.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53719789
Niet dat het iemand ook maar ene shit zal interesseren, maar wat een hoog topicnummer hebben we opeens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53719827
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Suijk het volgende:
Niet dat het iemand ook maar ene shit zal interesseren, maar wat een hoog topicnummer hebben we opeens.
Waarschijnlijk ook onze ranking in Europa.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:55:21 #248
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53719843
Maar Henk..

ach, het zal ook allemaal wel. Ballenzooi
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53719896
Het zit ook echt nooit mee de laatste jaren, het elftal is zwaar in onbalans telkens. Nu hebben we echt 2 topspitsen en is het middenveld drama. Vorig seizoen was het middenveld goed maar was de aanval weer een stuk slechter. Over de verdediging nog niet te spreken die sinds Trabelsi en Maxwell weg zijn nooit echt sterk meer is geworden.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:58:26 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53719925
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:51 schreef Fides het volgende:
Die Albert Riera waar Ajax achter aan zat in nu zelfs opgeroepen voor het Spaanse elftal.
Oh, dan is mijn week weer goed.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:58:38 #251
82589 S-Two
barba macacu
pi_53719929
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Suijk het volgende:
Moet 797 zijn, heeft iemand anders ook al gezegd meen ik.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53720007
Lekker wisselbeleid ook.
pi_53720012
Ik denk dat ten Cate wel vertrekt.

Zijn zaakwaarnemer heeft ten slotte vanmorgen verteld dat de deal al rond was. (was op het nieuws)

Ze zullen het wel na het weekend bekend maken (hoop ik dan)
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_53720083
Als ik enkele 100% serieuze vragen aan Ten Cate mocht stellen. Zouden dit ze zijn. Hier snap ik namelijk echt helemaal niks van. Zou zijn argumenten hierover graag willen horen. Misschien dat hier iemand ze kan beantwoorden, maar dat lijkt me niet.

- waarom blijf je de altijd matige Colin opstellen terwijl je jeugdspelers hebt (V/d Wiel, Vertonghen, Schilder) die eigenlijk nu al beter zijn?
- waarom heb je Colin uberhaupt gehaald? Met Boakye had je zeker een gelijkwaardige speler gehad
- iedereen ziet dat Emanuelson op het middenveld hoort (zeker na wat dure fouten van hem), waarom blijf je hem dan opstellen als linksback? Vertonghen heeft zich al bewezen op linksback en Schilder deed het ook niet onaardig.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:03:44 #255
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_53720092
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik denk dat ten Cate wel vertrekt.

Zijn zaakwaarnemer heeft ten slotte vanmorgen verteld dat de deal al rond was. (was op het nieuws)

Ze zullen het wel na het weekend bekend maken (hoop ik dan)
Ik help het je hopen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_53720182
Bovenaan staan en geen europese verplichtingen meer dus rustig naar de titel toe kunnen werken en dan is het nog niet goed ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:08:29 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53720225
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:03 schreef Nashje het volgende:
Als ik enkele 100% serieuze vragen aan Ten Cate mocht stellen. Zouden dit ze zijn. Hier snap ik namelijk echt helemaal niks van. Zou zijn argumenten hierover graag willen horen. Misschien dat hier iemand ze kan beantwoorden, maar dat lijkt me niet.

- waarom blijf je de altijd matige Colin opstellen terwijl je jeugdspelers hebt (V/d Wiel, Vertonghen, Schilder) die eigenlijk nu al beter zijn?
- waarom heb je Colin uberhaupt gehaald? Met Boakye had je zeker een gelijkwaardige speler gehad
- iedereen ziet dat Emanuelson op het middenveld hoort, waarom blijf je hem dan opstellen als linksback? Vertonghen heeft zich al bewezen op linksback en Schilder deed het ook niet onaardig.
Eerste twee vragen zijn prima, derde ben ik het echter niet mee eens. Ten eerste wérd Urby Emanuelson opgesteld als linkshalf, maar verhuisde een linie naar achteren omdat Jurgen Colin geslachtofferd werd. Daarbij kan Emanuelson wel degelijk goed uit de voeten als linksback, echter niet in dit systeem.

Zelf zou ik hem willen vragen waarom er niet met een tien gespeeld wordt en waarom er geen echte vervanger voor Wesley Sneijder gehaald is, Ajax wordt pas gevaarlijk als Klaas Jan Huntelaar zich laat terugzakken en dat schiet natuurlijk niet op. Ajax moet gewoon weer met tien gaan spelen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:09:21 #258
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53720247
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bovenaan staan en geen europese verplichtingen meer dus rustig naar de titel toe kunnen werken en dan is het nog niet goed ...
Ieder nadeel heb ze voordeel
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:11:21 #259
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53720310
En ondertussen zit Fenin nog bij Teplice
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53720398
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eerste twee vragen zijn prima, derde ben ik het echter niet mee eens. Ten eerste wérd Urby Emanuelson opgesteld als linkshalf, maar verhuisde een linie naar achteren omdat Jurgen Colin geslachtofferd werd. Daarbij kan Emanuelson wel degelijk goed uit de voeten als linksback, echter niet in dit systeem.
Hij kan er wel degelijk uit de voeten inderdaad. De laatste tijd heeft ie helaas wel wat fouten gemaakt. Hij neemt sowieso veel risico vind ik. Als ie op linkshalf staat kan ie lekker vrijuit voetballen en mee opkomen. Fouten zijn daar niet meteen garant voor een penalty en tegendoelpunt. Dan heb ik toch liever iets meer zekerheid achterin.
pi_53720408
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon weer met tien gaan spelen!
Ik zag gister in de Arena een goede 10 alleen liep die bij de tegenstander
Yo!Soppa?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:16:32 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53720445
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:15 schreef soppa het volgende:

[..]

Scoutingapparaat bij Ajax stelt niets voor, die jongen had allang gehaald moeten worden!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:16:39 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53720447
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:15 schreef soppa het volgende:

[..]

Ook al spelen ze een ronde verder en Ajax niet, ik denk dat ie voor een goed bedrag best wil komen hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53720464
Iemand zei dat hij al was vast gelegd door Bayern Munchen maar dat vind ik zo 123 nergens terug.
Yo!Soppa?
pi_53720470
Ten Cate blijft dus! Hoe heet die site ook alweer die op zwart blijft staan tot dat ten Cate weg is?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:17:42 #266
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53720472
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Scoutingapparaat bij Ajax stelt niets voor, die jongen had allang gehaald moeten worden!
heel Europa zat/zit al achter hem aan

bovendien wordt de scouting genegeerd
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53720509
Jammer ook van die domme overtreding van van der wiel. Die jongen moet ook nog het een en ander leren.
lollig
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:20:53 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53720553
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Jammer ook van die domme overtreding van van der wiel. Die jongen moet ook nog het een en ander leren.
Mwah, dom omdat je weet dat zo'n gast meteen gaat liggen, maar het was nauwelijks een overtreding, laat staan een penalty.
Get woke, go broke!
pi_53720580
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef ub40_bboy het volgende:
No shit. Die gast is 19 jaar. Daarnaast was het geen penalty, maargoed. Hem kun je weinig kwalijk nemen vind ik.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:22:21 #270
52871 Blight
Supersized.
pi_53720592
Lebohang Mokoena, kom d'r maar in! !
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:22:25 #271
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53720595
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:17 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ten Cate blijft dus! Hoe heet die site ook alweer die op zwart blijft staan tot dat ten Cate weg is?
www.google.com
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53720638
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:22 schreef Blight het volgende:
Lebohang Mokoena, kom d'r maar in! !
Moet je eens zoeken op Google naar Lebohang Mokoena. Dan krijg je alleen maar Football Manager sites. Alleen in dat spel is hij zo goed
pi_53720643
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:17 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ga breezers drinken, nepperd.
pi_53720680
quote:
Stam, Maduro en Emanuelson onzeker voor Sparta

Trainer Henk ten Cate van Ajax weet nog niet of hij zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Sparta over Jaap Stam, Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro kan beschikken. Het drietal kwam niet fit uit de verloren wedstrijd van donderdag.

"Ik weet pas zaterdag meer over de ernst van de blessures'', stelde Ten Cate. De oefenmeester kan tegen Sparta zeker geen beroep doen op de gekwetste Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Edgar Davids, Thomas Vermaelen en Nicolae Mitea.

"Vorig jaar is er in de uitwedstrijd tegen Sparta veel fout gegaan'', doelde Ten Cate op de nederlaag en de rode kaart van Wesley Sneijder. "Ajax moet kampioen worden. Daarom willen we van Sparta winnen.''
.
pi_53720712
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ga breezers drinken, nepperd.
Ik mag er toch wel om lachen? Als ze echt zulke doorzetters zijn dan blijft die site het hele seizoen nog op zwart.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:27:02 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53720724
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

.
.

De malaise duurt voort!!

LEEG die beker, he-le-maal LEEG!!!!!

.
Get woke, go broke!
pi_53720780
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

De malaise duurt voort!!

LEEG die beker, he-le-maal LEEG!!!!!

.
Erwin Koeman zou een goede trainer voor jullie zijn. Die kan ook wel over die beker mee praten
Die had het vorig seizoen bij Feyenoord ook elk weekend weer over die beker.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:30:08 #278
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53720807
tyf eens op met je gemekker

concentreer je toch eens op je eigen club ipv de club waar je tegenop kijkt.
pi_53720826
Als chelsea ten cate niet koopt moet ajax hem gewoon ontslaan. Dit kan je als bestuur niet maken ten opzichte van de achterban.
lollig
pi_53720864
Moet morgen een parodie zingen van minstens 1 minuut op het clublied van Ajax, had gewed dat Ajax wel "ff door zou gaan" naar de 2de ronde. . Iemand tips voor een refrein?
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')