abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53718963
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef twi het volgende:
Jezus wat een drama wordt er van alles gemaakt zeg. Het is de fuckin' UEFA Cup. Jammer, maar helaas. Er is gewonnen van AZ en we staan eerste. Het voetbal mag dan kut zijn geweest, maar wat is de big fuckin' deal nou? Een maand terug, na uitschakeling voor de CL, oke. Maar nu? Waar zijn nu al die mensen die niets gaven om een knullig toernooitje als de UEFA Cup?
Ooit van een UEFA Coefficient gehoord? Zoek dat maar even op.. dan weet je misschien al iets meer..
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:20:27 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53718971
Godverdomme! Wat een ongein, waarom in godsnaam die valse hoop geven met een persconferentie als er niets veranderd is??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:20:46 #203
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_53718980
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:04 schreef Longmen het volgende:

[..]

Allmachtig die vent zit wel vast in zn stoel. Een Blind was al lang ontslagen....
Blind is ook veel te vroeg ontslagen toen, net toen hij het een beetje op de rails had moest ie weg.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_53718988
quote:
Jezus wat een drama wordt er van alles gemaakt zeg. Het is de fuckin' UEFA Cup. Jammer, maar helaas. Er is gewonnen van AZ en we staan eerste. Het voetbal mag dan kut zijn geweest, maar wat is de big fuckin' deal nou? Een maand terug, na uitschakeling voor de CL, oke. Maar nu? Waar zijn nu al die mensen die niets gaven om een knullig toernooitje als de UEFA Cup?
Na de uitschakeling tegen Praag? Na ontiegelijk slecht voetbal in de competitie? Het is een optelsom! Het is niet alleen de uitschakeling van gisteren, het is een optelsom van 3 weken slecht voetbal en een bijna uitschakeling in de beker.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:21:33 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53718999
quote:
.

Laat ook maar...... er zouden realisme pillen op de markt moeten komen.
Get woke, go broke!
pi_53719000
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef HeatWave het volgende:
Godverdomme! Wat een ongein, waarom in godsnaam die valse hoop geven met een persconferentie als er niets veranderd is??
Die is er elke vrijdag om half 1 .
pi_53719005
Iets als eerste willen brengen heeft men veel voor over.
That's all folks!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:21:51 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53719008
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die is er elke vrijdag om half 1 .
Ow .

Toch kut.
Get woke, go broke!
pi_53719022
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ooit van een UEFA Coefficient gehoord? Zoek dat maar even op.. dan weet je misschien al iets meer..
DAt kan me weinig schelen hoor. Wat me wel boeit, is dat Ajax weer het lachertje is in Europa. Dat Dinamo Zagreb gewoon in Amsterdam komt en het spel dicteert. En ik had best graag UEFA Cup gespeeld overigens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:22:37 #210
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53719032
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat interesseert me dat fuckin' coefficient nou? Leuk als het goed gaat met het Nederlandse voetbal internationaal, maar laten we eerst maar eens gewoon een keertje kampioen worden. Daar snak ik meer naar dan Europees overwinteren.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:22:53 #211
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53719042
Een staand overleg in het home dus. Want zitten kun je er eigenlijk niet meer
pi_53719052
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:22 schreef twi het volgende:

[..]

Wat interesseert me dat fuckin' coefficient nou? Leuk als het goed gaat met het Nederlandse voetbal internationaal, maar laten we eerst maar eens gewoon een keertje kampioen worden. Daar snak ik meer naar dan Europees overwinteren.
Meen je dat ja? haha.. oke.. nou ieder z'n beleving..
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:23:28 #213
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53719058
quote:
Das wel lekker makkelijk redeneren....
Zou "the big fuckin' deal" niet het probleem zijn dat Ajax op Europees niveau handen en voeten te kort komt? Dat ze niet bij de beste 16 zitten, iets wat in het beleidsplan staat..

Dat je doet alsof er niets aan de hand is.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:23:33 #214
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_53719060
Hij blijft....

Maar goed als ie was weggegaan was er nog niet veel verbeterd, pas als het huidige bestuur weg is kan Ajax beginnen met het healings proces.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_53719063
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:19 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Wat een blunder van de NOS Die mogen die journalist wel ontslaan zeg
Welnee, hij gaat echt wel. Maar t is nog niet rond vermoed ik...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53719076
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:23 schreef Rossoneri het volgende:
Hij blijft....

Maar goed als ie was weggegaan was er nog niet veel verbeterd, pas als het huidige bestuur weg is kan Ajax beginnen met het healings proces.
Juist
pi_53719094
Misschien voor dit Ajax wel het beste dat er geen nieuwe trainer komt.

Voorlopig staan we 1e in de competitie en ik eis van deze selectie de dubbel. Het moet nu echt afgelopen zijn. Volgend jaar is het dus zeker dat Ten Cate weggaat, en daarbij voorzie ik een grote leegloop. Gabri en Urzaiz vertrekken (die zijn gekomen omdat Ten Cate coach is, anders waren ze nooit gekomen), Heitinga heeft zich in de picture gespeeld, Huntelaar is toe aan een buitenlands avontuur, Stam gaat stoppen, Davids is niet meer de oude Davids.

Dan zit je dus opgescheept met een matige selectie. Geen superspits naast Suarez, de aanval bestaat verder uit Leonardo, Rommedahl, Mitea en Manucharyan. Het middenveld heeft geen ervaring, maar moet het doen met jongens als Maduro en Delorge, en de verdediging bestaat dan waarschijnlijk uit Vermaelen, Van der Wiel, Ogararu en Emanuelson.

Daarnaast, als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, dan is de kans weer uitermate groot dat er wederom geen CL wordt gehaald. Je moet weer vier wedstrijden overleven in de playoffs en daarna nog twee in de voorronde. Daar is dit Ajax niet toe in staat, wat er weer voor zorgt dat spelers liever naar PSV of AZ vertrekken en helemaal niet naar Ajax komen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:24:56 #218
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53719098
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:22 schreef PLAE@ het volgende:

Een staand overleg in het home dus. Want zitten kun je er eigenlijk niet meer
lul
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53719103
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:22 schreef twi het volgende:

[..]

in 2010 worden we kampioen en spelen we voorronde CL, vanwege al die punten die oa ajax binnenhaalt in europa.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:26:03 #220
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_53719132
quote:
knullig toernooitje voor jullie ja, voor Nederland zijn dit peperdure punten die gemist worden, in de UEFA kun je nog steeds veel punten halen (even ter illustratie AZ had een paar jaar geleden meer punten gehaald in de UEFA dan PSV in de CL, en toen kwam PSV in de 1/2 finale). En ik had jou weleens willen horen als Ajax de UEFA-cup had gewonnen, dan was het zeker ook maar een knullige troostprijs
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:26:50 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53719152
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Na de uitschakeling tegen Praag? Na ontiegelijk slecht voetbal in de competitie? Het is een optelsom! Het is niet alleen de uitschakeling van gisteren, het is een optelsom van 3 weken slecht voetbal en een bijna uitschakeling in de beker.
Als we met slecht voetbal kampioen worden ben ik op dit moment de laatste die daarmee zit. Of we met dit spel kampioen worden? Geen idee, maar op het moment staan we gewoon eerste. Ik zeg nergens dat het goed gaat, ik vind het alleen misplaatst dat mensen op dit moment zo panisch doen. Na de uitschakeling in de voorronde CL, prima. Als Ajax weer eens kansloos verliest en geen uitzicht meer heeft op het kampioenschap, ja. Maar nu we niet meer in het toernooi spelen wat niet meer dan een excuus is voor ploegen, die niet goed genoeg zijn voor de CL, om toch een reisje naar een Oostblokland te kunnen maken. Sorry, ik kan er geen traan om laten op het moment. Zolang we maar van Sparta winnen.
pi_53719160
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:24 schreef RayMania het volgende:
Misschien voor dit Ajax wel het beste dat er geen nieuwe trainer komt.

Voorlopig staan we 1e in de competitie en ik eis van deze selectie de dubbel. Het moet nu echt afgelopen zijn. Volgend jaar is het dus zeker dat Ten Cate weggaat, en daarbij voorzie ik een grote leegloop. Gabri en Urzaiz vertrekken (die zijn gekomen omdat Ten Cate coach is, anders waren ze nooit gekomen), Heitinga heeft zich in de picture gespeeld, Huntelaar is toe aan een buitenlands avontuur, Stam gaat stoppen, Davids is niet meer de oude Davids.

Dan zit je dus opgescheept met een matige selectie. Geen superspits naast Suarez, de aanval bestaat verder uit Leonardo, Rommedahl, Mitea en Manucharyan. Het middenveld heeft geen ervaring, maar moet het doen met jongens als Maduro en Delorge, en de verdediging bestaat dan waarschijnlijk uit Vermaelen, Van der Wiel, Ogararu en Emanuelson.

Daarnaast, als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, dan is de kans weer uitermate groot dat er wederom geen CL wordt gehaald. Je moet weer vier wedstrijden overleven in de playoffs en daarna nog twee in de voorronde. Daar is dit Ajax niet toe in staat, wat er weer voor zorgt dat spelers liever naar PSV of AZ vertrekken en helemaal niet naar Ajax komen.
Bedankt voor het herhalen van mijn post
pi_53719235
HOERENZOOI.

Henk OPROTTEN.

Blind lag er voor minder al veel eerder uit.

KUTbestuur. OOK OPROTTEN.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:31:32 #224
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53719257
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:24 schreef Sethje het volgende:

[..]

lul
Ik ga m'n eigen onderkomen niet slopen hoor :L
pi_53719276
Hij blijft...dus Colin blijft opgesteld worden

Blijft afca.nl nu het hele seizoen op zwart??
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:33:34 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53719300
Dan is het seizoen officieel gedoemd. Dit team gaat zoveel klappen krijgen, dat gaat ze echt slopen.
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:34:14 #227
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53719309
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik ga m'n eigen onderkomen niet slopen hoor :L
dat bedoel ik ook niet ei, maar die opmerking was wel heerlijk droog, een staand overleg
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53719314
Twi

Coëfficient is ook voor Ajax van belang. Mochten we ooit weer CL halen, dan zou het toch wel lekker zijn als we in pot 2 terecht komen. Dat kunnen we nu wel schudden.

Verder vind ik de Uefa Cup een leuk toernooi, met mooie tegenstanders en leuke tripjes. Plus leuke dagjes in Amsterdam.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:34:55 #229
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53719323
quote:
Onderzoek thuiswedstrijden Ajax in de EC
Gepubliceerd door
Rob
at 05/10/2007 in Opmerkelijk. 0 Reacties

(ingezonden)
Na de wedstrijd van gisteravond hebben wij een klein onderzoekje gedaan naar de thuiswedstrijden van Ajax in Europa Cup, en dan een vergelijk gemaakt tussen de periode in De Meer en Het Olympisch Stadion t.o.v. de periode in de Amsterdam Arena. In bijna 40 jaar Europa Cup tot de verhuizing in 1996 verloor Ajax slechts vijf thuiswedstrijden. Van deze vijf thuisnederlagen werden er drie 'rechtgezet' door een beter resultaat in de uitwedstrijd. Slechts tweemaal werd Ajax uitgeschakeld door een thuisnederlaag.

Sinds 1996 zijn de statistieken geheel omgeslagen. Van de 47 wedstrijden op eigen grond, verloor Ajax er 17. Dit is meer dan een derde van de duels. Mede door de groepswedstrijden is niet meer te bepalen of een thuisnederlaag tot uitschakeling leidt. Wel is opgevallen dat Ajax procentueel gezien vier maal zoveel thuisnederlagen leidt in de Amsterdam Arena dan in de periode daarvoor (36% t.o.v. 9%).

Nog opvallender is de lijst met statistieken is het aantal van de thuiswedstrijden die Ajax verloor en waarin het niet wist te scoren. Tot de verhuizing naar de Arena verloor Ajax slechts eenmaal zonder zelf te scoren (Panathinaikos, 0-1, laatste wedstrijd in Olympisch Stadion). In de Amsterdam Arena wist Ajax in 12 van de 17 thuisnederlagen niet te scoren (in de reguliere speeltijd).

Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, is een nieuw negatief record gevestigd. Nog niet eerder wist Ajax in 10 opeenvolgende eredivisieseizoenen slechts tweemaal landskampioen te worden. Tot nu toe waren de perioden 1956-1966 en 1985-1995 de magere jaren in de geschiedenis van onze club met 'slechts' drie landstitels. Ook op dit gebied is er veel veranderd sinds de verhuizing naar de Amsterdam Arena in 1996 en de beursgang in 1998.

Stichting 'De Goeie Ouwe Tijd.nl'
pi_53719328
Het home is dus nog wel open
pi_53719351
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:30 schreef Nashje het volgende:
HOERENZOOI.

Henk OPROTTEN.

Blind lag er voor minder al veel eerder uit.

KUTbestuur. OOK OPROTTEN.
Niet meer, niet minder.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53719363
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Twi

Coëfficient is ook voor Ajax van belang. Mochten we ooit weer CL halen, dan zou het toch wel lekker zijn als we in pot 2 terecht komen. Dat kunnen we nu wel schudden.

Verder vind ik de Uefa Cup een leuk toernooi, met mooie tegenstanders en leuke tripjes. Plus leuke dagjes in Amsterdam.
ach.. aan dat soort lui besteed ik geen verdere moeite..
pi_53719390
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Dan is het seizoen officieel gedoemd. Dit team gaat zoveel klappen krijgen, dat gaat ze echt slopen.
Yep, hij dient zn contract uit
quote:
Ten Cate blijft bij Ajax

Henk ten Cate zal niet vertrekken bij Ajax. Dit weet Sportweek te melden. De oefenmeester van Ajax werd de laatste dagen nadrukkelijk gelinkt aan Chelsea, maar een op handen zijnde vertrek bij Ajax lijkt een storm in een glas water. ,,Het is totale onzin dat ik al vertrokken zou zijn. Ik weet dat Chelsea belangstelling heeft om mij te contracteren, maar ik ben van plan mijn contact hier uit te dienen", aldus Ten Cate.

Het eventuele vertrek van Ten Cate bij Ajax leidde tot de nodige speculaties over zijn opvolging. Marco van Basten werd als één van de belangrijkste kandidaten genoemd. De bondscoach reageerde echter als volgt op de geruchten: ,,Ajax heeft niet gebeld. We zijn bezig met een belangrijke week die eraan komt. Dat is wat telt. De rest leggen we nu naast ons neer
pi_53719420
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat weet ik wel zeker. Het is te hopen dat Davids snel terugkomt zodat we nog iets van het seizoen kunnen maken.

Zondag overeind blijven. Al heb ik er een hard hoofd in. De hele week zit vol met ziektes, dus zondag zou wel compleet maken.
pi_53719427
Peter zegt:
als ajaks kampioen wordt ga ik streaken met een Feyenoordvlag in mn hand in het ajakshome

vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:41:30 #236
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_53719509
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef Jasza het volgende:
Peter zegt:
als ajaks kampioen wordt ga ik streaken met een Feyenoordvlag in mn hand in het ajakshome

Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:43:15 #237
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53719549
quote:
"maar ik ben van plan mijn contact hier uit te dienen".
Ik meen me een (inmiddels ex) ajaxspeler te herinneren die dezelfde woorden in zijn mond nam!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53719590
Als als compromis de staf opstapt, is het oke.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:44:54 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53719593
Henkie, Henkie! Henkie, Henkie! Henkie, Henkie! We wóóóóóóóóóóóóóóóóóóóórden kampioen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:45:12 #240
52871 Blight
Supersized.
pi_53719600
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik meen me een (inmiddels ex) ajaxspeler te herinneren die dezelfde woorden in zijn mond nam!
Wie dan? Wesley Sneijder zou nog een jaar blijven, maar niet zijn contract uitdienen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')