Ik ga dan 's avonds echt geen brood meer eten, die troep komt me mn strot uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar voel me altijd erg slecht daarna, ookal is het 'maar' brood wat ik eet![]()
En terecht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet moet altijd erg lachen om huisvrouwtjes die speciaal extramager vlees in hun karretje hebben liggen, en een grote doos goedkope melkchocolade.
Beetje te vergelijken met mensen die een large Quarterpounder menu met extra frietjes en frietsaus bestellen bij de Mac, maar dan wel gaan voor de "cola light"quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet moet altijd erg lachen om huisvrouwtjes die speciaal extramager vlees in hun karretje hebben liggen, en een grote doos goedkope melkchocolade.
Dat doe ik dus wel zoals ik al zei. Ik eet echt genoeg en ik zit gewoon vol. Ook als ik zwaar eet (friet ofzo) dan heb ik na een paar uur weer trekquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom eet je bij het avondeten dan niet voldoende?
Ieuwwww, dat vind ik nou zo viesquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Oh en van die Optimel producten.
Eet je veel carbs?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat kan heel goed maar hoe kom je er vanaf?
Voedingscentrumquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Oh en van die Optimel producten.
Hm ja ik eet 's morgens of yoghurt of een beschuitje/fruit en 's middags gewoon broodquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eet je veel carbs?
Zo ja: na het eten komt er te veel insuline bij je vrij die de normale opname van glucose belemmert. Er blijft te veel insuline in het bloed achter (niet te verwarren met diabetes). De hersenen ontvangen daardoor geen verzadigingssignaal en binnen korte tijd heb je weer trek. Je zou een tijdje lowcarb kunnen proberen om de cirkel te doorbreken, daarna langzaam weer de goede carbs gaan toevoegen.
of een fles rivalla light..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat doe ik op zich ook, gewoon omdat ik cola light net zo lekker vind en dan zou het los van wat je voor de rest eet zonde zijn om gewone cola te nemen. Maar goed, ik heb niet de illusie dat ik door die cola light gezond bezig ben ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken met mensen die een large Quarterpounder menu met extra frietjes en frietsaus bestellen bij de Mac, maar dan wel gaan voor de "cola light"
Daarmee hou je het natuurlijk wel in stand, omdat je lichaam nu gewend is om nog wat te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:03 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Same hereWij eten altijd nog maar wat brood. Soms wat chips of nootjes. Elke avond er niet aan toegeven terwijl je maag rammelt is ook killing
ik wist tot voor kort niet dat dat ook bestond in de niet light variantquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of een fles rivalla light..
Is jammergenoeg alleen heel moeilijk verkrijgbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef zquing het volgende:
[..]
ik wist tot voor kort niet dat dat ook bestond in de niet light variant
En dan vind je het gek dat je 2 uur later honger hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik hou sowieso niet van vol spul. Echte suiker mag er best inzitten van mij maar persoonlijk vind ik een bakje naturel magere yoghurt met wat zoetstof lekkerder dan met suikerEn dat is niet omdat het dan zo 'verantwoord' mogelijk is
mischien moet je magere kwark proberenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik hou sowieso niet van vol spul. Echte suiker mag er best inzitten van mij maar persoonlijk vind ik een bakje naturel magere yoghurt met wat zoetstof lekkerder dan met suikerEn dat is niet omdat het dan zo 'verantwoord' mogelijk is
sorryquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet dat 's avonds toch nietLees jij eigenlijk wel??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |