Das wel een heftige "bash"-aktiequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft voor Lieke 2 mariniers besteld die haar uit bed gaan tillen en haar gaan vertroetelen, een van de mariniers heet Joris
Voorlopig is nog niks te merken van haar plannen tegen Lieke, behalve de 2 mariniers.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Plannetjes tegen Lieke. Plannetjes die wel stout zijn maar met een knipoog.![]()
Het liefst wil Nadia wel schelden maar achter zei dat het niet bij haar past dus nu mag ze alleen nog maar stout zijn met een knipoog. Ze heeft nl een classy rol. En dat neem ik dan weer met een knipoog.![]()
![]()
![]()
Van al dat geknipoog gaan mijn mascarawimpers aan elkaar plakken. Ben blind nu.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
Plannetjes tegen Lieke. Plannetjes die wel stout zijn maar met een knipoog.![]()
Het liefst wil Nadia wel schelden maar achter zei dat het niet bij haar past dus nu mag ze alleen nog maar stout zijn met een knipoog. Ze heeft nl een classy rol. En dat neem ik dan weer met een knipoog.![]()
![]()
![]()
Van al dat geknipoog gaan mijn mascarawimpers aan elkaar plakken. Ben blind nu.![]()
Ja, het is een beetje stout met een knipoog.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Neuh.. geen bash aktie... maar ik vind het wel leuk bedacht.
Ja maar tussen de relatie van Huub en Lieke komen heeft alles met het spel uit te staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
Amanda gisteren overstuur want ze probeerden tussen haar relaasie te komen. Dat heeft niks met het spel te maken. Jank jank, zeik zeik en nu??
omg..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opeens moest ik denken aan (The Eyes of) Tammy Faye Bakker:
[afbeelding]
( http://www.eyesoftammyfaye.com/ )
Hemelse goedheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opeens moest ik denken aan (The Eyes of) Tammy Faye Bakker:
[afbeelding]
( http://www.eyesoftammyfaye.com/ )
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef Clank het volgende:
Nadia leest op de plasma dat ze over 2 minuten klaar moeten zijn.
Amanda haar haar lijkt nog het meest op een ontplofte baal hooi.
Ze is een kleine drie maanden dood... dus een In Memoriam collectie zit er zeker in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
omg..![]()
Toch trekken mijn dichtgeplakte ogen meer naar de lipliner en de kleur lippenstift. Mag toch hopen dat zij nooit een Icon collectie van MAC cosmetics gaat worden.
Leuk....Lieke krijgt voor niks een leuk cadeautje van die Nadia...kan ze lekker van genieten en levert weer leuke beelden voor Lieke op....Huub en Lieke hebben weer de dolste pret om hun zoiets leuks in de schoenen te schuivenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft voor Lieke 2 mariniers besteld die haar uit bed gaan tillen en haar gaan vertroetelen, een van de mariniers heet Joris
Houd ik eindelijk eens geld over!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is een kleine drie maanden dood... dus een In Memoriam collectie zit er zeker in.
Inderdaad. Ik snap het 'gemene' gehalte van deze actie ook niet echt. Of denkt Nadia dat Lieke zich niet in kan houden en een triootje gaat doen met die twee mariniers?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:56 schreef riri het volgende:
Leuk....Lieke krijgt voor niks een leuk cadeautje voor die Nadia...kan ze lekker van genieten en levert weer leuke beelden voor Lieke op....Huub en Lieke hebben weer de dolste pret om hun zoiets leuks in de schoenen te schuiven![]()
![]()
![]()
Ongecontroleerd hard op lachen hier..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft zich al gekleed op het dokters bezoek, de dokter kan zo via de onderkant haar keel bekijken.
Ik denk toch ineens aan een toneelhaak voor Dennix op de Eric manier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef riri het volgende:
Jaap over Nadia:Ik ben benieuwd of ze het over een week nog zo makkelijk heeft...die gaat het heel moeilijk krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |