Kunnen ze geen beter excuse vinden ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik moet naar de dokter maar ik wil eigenlijk naar de chirurg. Amanda moet ook want die had allemaal bloed in haar keel. Met de nodige ehm's er tussendoor.
Ah, rot op!
Als Amanda ongesteld moet worden ligt ze steevast in bed met een kruikje en lammetjesthee te zeiken over haar zere buik. Nu heeft ze allemaal bloed in haar keel en we horen niks. In de jacuzzi zei ze snel dat ze naar de dokter moest omdat er bloed in haar keet zat en toen stak ze een peuk op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Naad gaan idd naar de dokter.
Naad voor een verwijskaart ivm haar 3 navels.
Amanda proeft bloed in haar keel.![]()
Ik heb toch wel zo'n hekel aan liegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Amanda ongesteld moet worden ligt ze steevast in bed met een kruikje en lammetjesthee te zeiken over haar zere buik. Nu heeft ze allemaal bloed in haar keel en we horen niks. In de jacuzzi zei ze snel dat ze naar de dokter moest omdat er bloed in haar keet zat en toen stak ze een peuk op.
Amanda en Nadia hadden toch allemaal plannetjes ingediend en daar zou toch nog over gesproken worden?
Dus ze is gewoon ongesteld. Of had Brian allemaal bloed in zijn keel tijdens de nodige orale handelingen maar verwart Amanda Brian z'n keel met de hare.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft zich al gekleed op het dokters bezoek, de dokter kan zo via de onderkant haar keel bekijken.
Amanda ziet er weer uit alsof ze klaar is voor het CS, werkelijk, het ziet er echt niet uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dus ze is gewoon ongesteld. Of had Brian allemaal bloed in zijn keel tijdens de nodige orale handelingen maar verwart Amanda Brian z'n keel met de hare.![]()
Dat rokje is echt te ordinair voor woorden. Zeker zoals zij het draagt. Met een dikke maillot zou het hééééél eventueel nog kunnen, maar zo is het cheaper dan cheap.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda ziet er weer uit alsof ze klaar is voor het CS, werkelijk, het ziet er echt niet uit.
Jaap zou het na Nando vertellenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:38 schreef Guuskeee het volgende:
ik vraag me af of Jaap en nix nu aan het praten zijn samen (of bij de febo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |