hehehehe en dan mag nix een spelletje doen waar je gegarandeerd een zak met geld kan winnen, boem boem boem, 100% zeker weten , morgen bij jouw op je rekeningquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een succes van een Jaap en Huub show. Talkshows zijn zo verdomde moeilijk om echt goed te maken, en beide missen ze imo de kwaliteiten hiervoor. Ben bang dat het het niveau van de Nachtsuite niet zal overstijgen.
Achter de schermen ok, maar op tv echt niet......quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:48 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...liggen heel veel mogelijkheden voor hem en huub samen...lieke zou achter de schermen veel kunnen doen
De nieuwe fitnesstrainers...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:53 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn die twee oude mensen eigenlijk?
Hou toch op.... die gast hoor je nooit weer wat van. Zelf vond ik Eric the Loser van DGK. Maar de febo was in staat een nog grotere loser te vinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hehehehe en dan mag nix een spelletje doen waar je gegarandeerd een zak met geld kan winnen, boem boem boem, 100% zeker weten , morgen bij jouw op je rekening
O Fuck. Ik dacht dat het een fake was. Zijn die oudjes er echt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:53 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn die twee oude mensen eigenlijk?
Dat zijn de mevrouw en meneer van de jurkenwinkel Le Marriage.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:58 schreef itsme het volgende:
[..]
O Fuck. Ik dacht dat het een fake was. Zijn die oudjes er echt?![]()
![]()
![]()
![]()
En dan om de tien minuten fuckin hell uit jaap z'n mond horen?Of bier en tieten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef diedirk het volgende:
Lijkt me wel leuk show met Jaap, Huub en camera/produktie Lieke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |