Het leek wel een fukkin amateur elftal. Zelfs F-jes geven nog betere corners en passesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Dinamo fucking Zagreb. Niet te geloven wat een kutpot gisteren.
quote:'Ten Cate tekent contract bij Chelsea'
AMSTERDAM - Ajax-trainer Henk ten Cate heeft een contract getekend als assistent-coach bij Chelsea. Dat meldt de NOS vrijdagochtend.
Ajax en Chelsea zouden het nog eens moeten worden over de transfer. Het contract van Ten Cate bij Ajax loopt in 2008 af. Bij Chelsea zou de Nederlander de tweede man worden naast de nieuwe trainer Avram Grant, opvolger van José Mourinho.
De club uit Londen speelt Champions League. Ajax verloor donderdagavond van Dinamo Zagreb. Daarmee is de Amsterdamse club uitgeschakeld voor het UEFA Cup-tournooi.
Dat was echt erg ja. Ik zou zo graag zelf gewoon zo'n corner nemen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:19 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het leek wel een fukkin amateur elftal. Zelfs F-jes geven nog betere corners en passes![]()
Het was echt pruts werk alom.
Jol zal wel eerst ontslagen moeten worden, zn afkoopsom is 7,5 miljoen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:33 schreef Bruce117 het volgende:
Neem aan dat Ajax ten Cate niet gaat ontslaan. Laat hem maar ontslag nemen.
Gaat Jol de opvolger worden ?
Neuh, Martin Jol mag daar weg an als hij naar Ajax kan, zal er wel een akkoord komen. Hetzelfde geldt ook voor Henk ten Cate, Ajax zal hem (hopenlijk) makkelijk naar CFC laten gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jol zal wel eerst ontslagen moeten worden, zn afkoopsom is 7,5 miljoen...
Ik vrees dat Marco gepolst gaat worden![]()
en de knvb bekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef Suijk het volgende:
Maar hey, nu kunnen we al onze aandacht op het kampioenschap richten.
En de beker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef Suijk het volgende:
Maar hey, nu kunnen we al onze aandacht op het kampioenschap richten.
Zijn vorm denk ik. Ten Cate stond er boven op en twee tellen later stond Delorge klaar. Het spijt me maar ik hoop dat Colin definitief van het toneel is verdwenen gisteren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heel tekenend was een actie van Jurgen Colin bij de middenlijn, met de tegenstander in zijn rug, waar hij de bal gewoon over de zijlijn liep. Waarom werd hij trouwens gewisseld? Geblesseerd of puur vanwege zijn vorm?
Niet mee eens, Laurent Delorge was nog een van de lichtpuntjes. En dat meen ik serieus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Delorge speelde ook bagger anders.
Het werd wel wat beter toen ogararu kwam
Precies. Toen Johnny centraal ging spelen. Maar dat was veel te laat natuurlijk....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Delorge speelde ook bagger anders.
Het werd wel wat beter toen ogararu kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |