Ik heb ook echt geen trek, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef Blight het volgende:
Ik weet even geen toffe TT.
Dit is trouwens een zeeolifant. Een lamantijn is een zeekoe. My bad,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
(c) Maisnon.
Wat een scheetjes, die lamantijnen..
Semi-intellectuele TVP's waren in 326 v. Chr. al passé.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:33 schreef Litso het volgende:
De nachtelijke walmen gonsden uit het abattoir. "Bejegen mij onheus!" krijste het speenvarken. Ik sloeg een lamp kapot.
Here comes the cancer train...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Semi-intellectuele TVP's waren in 326 v. Chr. al passé..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:33 schreef Litso het volgende:
De nachtelijke walmen gonsden uit het abattoir. "Bejegen mij onheus!" krijste het speenvarken. Ik sloeg een lamp kapot.
Willekeurig bij elkaar getyfte zinnen en quotes van die ene matige copypasta-comic-over-kankerpatiëntjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Here comes the cancer train...
Choo choo!
Next stop: horribly painful death!
Ik ging slapen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:10 schreef Litso het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk RPP? Nog steeds zoveel aan het varen?
FullQuickReply.quote:
En hoe zet ik dat aan dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FullQuickReply.
Deze waren stuk (danny had deze extensie in Replique hard uitgezet), maar na aanpassing ofzo werkt het weer[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |