En wanneer kom jij terug?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:27 schreef Intxaurraga het volgende:
Soms gaat een mod weg, en dan komt hij weer terug, en dan gaat hij weer weg. Zo is dat.
Als er ooit een wekelijks fokmagazine op de publieke omroep komt word ik analyticus.
Eens!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:02 schreef WurM het volgende:
Doei dirk! Tot volgende maand! Veel plezier waar je ook maar heen mag gaan!
Stiekem vond ik je best een goede mod. Soms was je, mijns inziens, een beetje te snel met slotjes, maar je hebt ons en ONZ behoed voor veel bagger!
Maak een sticky topic met namen van de hoeren die dit soort dingen flikken. kan dat fok knokploeg ding ook nog wat doen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef jogy het volgende:
Gezien de reacties van de users waarbij het gros van de weldenkende mensen denkt 'Dood is toch ook wel een optie' kan ik niet anders zeggen dat je gemist gaat worden. Maar dat was al duidelijk..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef pt0x het volgende:
[..]
Maak een sticky topic met namen van de hoeren die dit soort dingen flikken. kan dat fok knokploeg ding ook nog wat doen..
Er zit gewoon serieus een vent bij mij op kantoor die op die vent in het midden lijkt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die zie ik niet veel doen eigenlijk.
die zien er slim uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
[afbeelding]
maken we ff een nieuwe met normalemensenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef RacerDKB het volgende:
YEAH!
Waarom is hij mod-af ?!!
WHO FUCKING CARES, HIJ IS WEG
Van de drank mag ik hopen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, volgende maand ben ik weer blauw.
Had je maar kwaliteit topiques moeten makenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef Gewas het volgende:
DirkH gooide altijd mijn topics op slot.
Het resultaat is niks, ze gaan me niet eens vervangenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
Wat is het resultaat dan wel niet precies?. Lamenielache.
Het topic van Jekoos deed me de das om, het was de druppel, het was de schaap over de dam, het was overigens ook het groen gras bij de buren...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:23 schreef Ulreazj het volgende:
Waarom weg ? En welke sub forum ben je dan weer modje volgende maand ?
Mis je het slotje nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:36 schreef Dirkh het volgende:
Zo, topic is nu wel dood dacht ik zo. Houden zo.
Dus geen nachtmerries over al die topics die volgens jou een slotje verdienen maar geen krijgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu op dit topic wel. Maar verder nog niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:49 schreef jogy het volgende:
We kunnen dit topic ook gewoon open houden om hem te tergen zodat ie terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |