Denk je dat echt?quote:
14.gifquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Syytön het volgende:
Ik heb alle betalingen binnen! vanavond de bestelling plaatsen!
Je hebt het zeker voor vrijdag. Als het op maandag bij Abercrombie weggaat dan is het gewoon dinsdag in Nederland.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Er zit wel een weekend tussen he..
Misschien klopt het wel, maar k ga er niet vanuit dat ik het voor vrijdag in m'n handen heb
Ok.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hebt het zeker voor vrijdag. Als het op maandag bij Abercrombie weggaat dan is het gewoon dinsdag in Nederland.
tja dat klopt wel over een bedrag van $228.50, is zo'n 32%, ik zou het fijner vinden als ze de verzendkosten niet zouden meerekenen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:45 schreef Version1 het volgende:
Krijg net de naheffing van FedEx71.80 euro op een bedrag van $178.50 (inc. $50 verzendkosten). Zie dat ik naast de douanerechten en btw ook nog eens 15% aan aanvullende rechten moet betalen?
![]()
Het bedrag wat hij noemt is inclusief verzendkosten van $50,-...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
tja dat klopt wel over een bedrag van $228.50, is zo'n 32%, ik zou het fijner vinden als ze de verzendkosten niet zouden meerekenen.
Nee die $178.50 is inclusief de 50$ verzendkosten, dus ¤71.80 over een aankoopbedrag van $128.50. Had wel rekening gehouden met die 19% btw en 12% douanerechten, maar nog eens 15% aan aanvullende rechten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
tja dat klopt wel over een bedrag van $228.50, is zo'n 32%, ik zou het fijner vinden als ze de verzendkosten niet zouden meerekenen.
oh zo, what the fuck!!! die 15% extra is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef Version1 het volgende:
[..]
Nee die $178.50 is inclusief de 50$ verzendkosten, dus ¤71.80 over een aankoopbedrag van $128.50. Had wel rekening gehouden met die 19% btw en 12% douanerechten, maar nog eens 15% aan aanvullende rechten?![]()
15% protectiequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:47 schreef sjeppert het volgende:
zo is het niet leuk meer om te bestellen...
Die krijg je wel...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:19 schreef Syytön het volgende:
Mag hopen dat ik ook niet zo'n naheffing krijg, dan kost me die bestelling alleen maar extra geld.
Duurt 4 weken ofzo, dus je hebt even tijd. Is misschien wel lastig verreken voor die IA?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef Syytön het volgende:
[..]
Oh fijn, mag nu al gaan sparen dan.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Onzin. Ze controleren steekproefsgewijs dus het hoeft helemaal niet.
FedEx is als koeriersbedrijf verplicht om aangifte te doen, dus die naheffing komt er helaas. Lekker, $128 voor kleding en $154 voor verzendkosten en invoerrechten, jeez!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij zorgt FedEx ervoor dat je altijd een naheffing krjigt, als je dus direct van abercrombie.com naar NL laat verzenden.
Hoi ik ben er weer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:44 schreef Syytön het volgende:
Ik kan trouwens nog niet bestellen; ik wacht op reactie van eer-ik; artikel is tijdens het bestellen uitverkocht geraakt.. ik moest namelijk weer wachten op reactie van iemand anders waarvan het artikel was uitverkocht.
Leuk bedragjequote:Dear SYYTÖN,
Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time. You can expect your order in 5-7 Business Days for all in-stock items.
Subtotal $774.20
Shipping and Handling $100.00
Taxes $.00
Total billing to MASTERCARD ############ $874.20
GRAND TOTAL $874.20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |