Dan doet de Fedex-man in jou buurt niet echt zijn best.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
De levering is vaak 4 dagen vanaf het moment dat het pakket door FedEx is opgepikt.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan doet de Fedex-man in jou buurt niet echt zijn best.
Sep 20, 2007
12:22 PM - Delivery
10:04 AM - On FedEx vehicle for delivery - RIDDERKERK NL
8:03 AM - Int'l shipment release - RIDDERKERK NL
8:03 AM - At local FedEx facility - RIDDERKERK NL
8:03 AM - Int'l shipment release - RIDDERKERK NL
Sep 19, 2007
8:17 PM - Departed FedEx location - PARIS FR
6:37 PM - Arrived at FedEx location - PARIS FR
2:28 AM - Departed FedEx location - NEWARK, NJ
1:06 AM - Arrived at FedEx location - NEWARK, NJ
Sep 18, 2007
12:26 PM - Package data transmitted to FedEx
deze weekquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef nelisb het volgende:
mijn kleding zijn via priority mail verstuurd afgelopen maandag,iemand enig idee?
Via USPS is het niet echt te zeggen, de laatse paar keer was het:quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef nelisb het volgende:
mijn kleding zijn via priority mail verstuurd afgelopen maandag,iemand enig idee?
quote:Nov 7, 2007 2:42 AM Departed FedEx location NEWARK, NJ
1:44 AM Arrived at FedEx location NEWARK, NJ
whahaha classic!quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:53 schreef DaveC het volgende:
[..]
Voor mij is er ook iets onderweg, kreeg afgelopen vrijdag een telefoontje van m'n zus en haar vriendin uit de A&F store "THEY LOOK VERY FADED! SURE YOU WANT IT? WHAT? CAN'T TELL! IT'S TOO DARK IN HERE!"![]()
Buren?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:59 schreef Syytön het volgende:
Ik werk alleen full time, dus dat is een beetje lastig, ik ben er waarschijnlijk niet als ze langskomen.
Omg, ik hoop het niet.quote:
ohja, die kans bestaat natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Omg, ik hoop het niet.![]()
Wordt zowat elke week wel een pakketje bij de buren voor mij afgegeven.![]()
Bovendien zal het wel een flink pakket zijn. En mogelijk mag ik direct aan de postbode betalen.
Weet ik niet, ze leveren het altijd bij de buren, desnoods een paar huizen verder.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, die kans bestaat natuurlijk ook nog.
Hoe doet DHL of UPS dat eigenlijk, als je 2 keer niet thuis bent?
Hebben zij net als TNT ook een afhaalpunt?
Geloof niet dat ze het naar het PKT brengen namelijk...
Dat deed ik ook altijdquote:Op woensdag 7 november 2007 15:21 schreef Syytön het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze leveren het altijd bij de buren, desnoods een paar huizen verder.
Je hoeft niks aan het fedex mannetje te betalen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Omg, ik hoop het niet.![]()
Wordt zowat elke week wel een pakketje bij de buren voor mij afgegeven.![]()
Bovendien zal het wel een flink pakket zijn. En mogelijk mag ik direct aan de postbode betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |