quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:38 schreef hmmmz het volgende:
jaja, het gaat hard. Nog even en je kan voor 100 euro heel die AnF site leegkopen![]()
Heb dit berekend omdat ze me nergens wilden vertellen welke wisselkoers wordt gehanteerd bij betalingen via credit card. Postbank niet en Mastercard niet, en internet hielp ook niet echt.quote:
het is bij mij bijna altijd 4 cent lager dan de huidige koers als ik online in amerika bestel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb dit berekend omdat ze me nergens wilden vertellen welke wisselkoers wordt gehanteerd bij betalingen via credit card. Postbank niet en Mastercard niet, en internet hielp ook niet echt.![]()
bij die $245 komen er $60 aan verzendkosten bij, dat reken je om naar euro's, over dat bedrag wordt dan nog eens 19% + 12% btw en invoerrechten gerekend, en msschien komt er ook nog eens 15% aan aanvullende rechten bij, die laatste 15% heb ik zelf nog nooit gehad, maar iemand anders hier op fok wel die laatst een bestelling heeft gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Qlubtempo het volgende:
Ik ben ook van plan te gaan bestellen.
Een bestelling van 245 Dollar, ongeveer 160 Euro.
Op hoeveel extra kosten moet ik rekenen? Verzend-, invoer- en overige kosten?
Ik weet dat ABN een koersopslag hanteert van 1.95%, Rabobank 1% en van de postbank zie ik op de site dat ze ook een koersopslag van 1% hanteren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb dit berekend omdat ze me nergens wilden vertellen welke wisselkoers wordt gehanteerd bij betalingen via credit card. Postbank niet en Mastercard niet, en internet hielp ook niet echt.![]()
http://www.postbank.nl/in(...)59_491064205,00.htmlquote:Wat is een koersopslag?
De koersopslag houdt in dat Postbank bij de omrekening van de vreemde valuta naar de euro de wisselkoers verhoogt met 1,0% voor de Postbank creditcards.
Heb jij ook deze extra 15% moeten betalen? Kan me herinneren dat je ook 4 weken geleden ofzo wat had besteld of niet?quote:
Nopequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:14 schreef Version1 het volgende:
Heb jij ook deze extra 15% moeten betalen? Kan me herinneren dat je ook 4 weken geleden ofzo wat had besteld of niet?
Ik doe mee als je wil gaan bestellen. ik ben trouwens ook 1,93 en ik zou voor de lengte een xl nemen mouwen zijn atlijd wel wat te lang maar iig loop je niet met een blote buik rond.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef Daan89 het volgende:
Wil binnenkort ook wat producten gaan bestellen via de site! Iemand nog zin om een gezamenlijke inkoopactie op te starten (net als hiervoor, besparen we ff op de verzendkosten), of is er belangstelling voor? Ik heb er helaas geen tijd voor..![]()
Vraag me alleen af wat voor maat ik nodig zou hebben voor truien & shirts. Ben 1.93m lang, 80kg... normaal (hier in NL dus) heb ik maatje L of XL (L is vaak net te klein bij de rug, en XL is net weer iets te groot).
Zozo doe maar duur.quote:Op maandag 5 november 2007 11:44 schreef Robertje het volgende:
Ik heb net de leren jas van ACF besteld
Hoe lang ben je en in welke maat heb je die bruine fleece gekocht?quote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Robertje het volgende:
Die ja
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En ook maar deze![]()
relaxte kleren, maar je neemt wel een behoorlijke gok door even een jas van 600 dollar te kopen die je niet gepast hebt, moet je veel vertrouwen in de maatvoering van A&F hebben, iets wat ik nog niet echt heb.quote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Robertje het volgende:
Die ja
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En ook maar deze![]()
Zal m'n verwachting dan toch uitkomen?quote:Op maandag 5 november 2007 22:23 schreef Syytön het volgende:
Ik heb nog geen mailtje van A&F dat 't verzonden is, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |