quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:27 schreef MaxPower het volgende:
Kroeg van HK van helsingborg zat 50 meter van het spelershotel af, lekker handig. Ze hadden een goede groep in ieder geval. Verder niks gebeurd uiteraard.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef BonJovi het volgende:
Zweedse Hooligansdie gasten neem je sowieso niet serieus.
Je hebt wel sommige gasten er tussen zitten maar dat is overal wel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:21 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar geen weet van de scene daar....
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef BonJovi het volgende:
Zweedse Hooligansdie gasten neem je sowieso niet serieus.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je hebt wel sommige gasten er tussen zitten maar dat is overal wel.
tering, is andere shit als hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:15 schreef reem het volgende:
In Argentinië is er op dit moment vooral veel gezeik tussen de verschillende harde kernen binnen de clubs. Meestal als gevolg van ordinarie machtsstrijd. Bij de harde kern van Boca "La Doce" is er nieuwe leider die blijkbaar nog niet door iedereen geaccepteerd wordt, want er werd flink geknokt onderling tijdens River - Boca.
Bij River is er al praktisch driekwartjaar een machtsstrijd gaande tussen twee fracties van "Los Borrachos del Tablon" (de dronkaards van de tribune), wat leidde tot een moord een maand geleden. Beide facties van de harde kern komen al een tijdje niet meer in het stadion, alhoewel ze er geloof ik afgelopen weekend allebei wel waren...
Gaat ook oa over de dingen van donderdag en dat de meeste nu bang wegrennen, heb geen scanner hier anders had ik het wel gedaan, mocht vast wel hehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand die het in kan scannen?
Als er een scanner was geweest had ik het wel ff gedaan, maar was er niet, verder was ik zo skerr dat ik geen geld had dus helaasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Of typ het ff over.
Er staat teveel bullshit in ja, lekker lopen fantaseren die schrijver iigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:50 schreef Erasmusch het volgende:
Dooie mus
Ik regel het wel weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand die het in kan scannen?
quote:10 oktober - Berichtgeving Nieuwe Revu is onjuist ¨
In tegenstelling tot wat er in de Nieuwe Revu vermeld is is het onjuist dat er afgelopen zaterdag drugs en/of wapens gevonden zouden zijn in het supportershome. Het klopt ook niet dat het home voor een jaar haar deuren zou moeten sluiten. Wij betreuren het dat het erg moeilijk blijft voor media om feiten objectief weer te geven en niet met 'indianenverhalen' te komen.
Bron: Ajaxsupportershome.nl
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Vooral die Jurre, wat een pannekoek!
Denk je niet eerder dat de berichtgeving klopt maar iemand "iets te stoer" probeert te doen tegen de NR?quote:
Gaat vooral om de afsluiter in NR, daar staat dat home gesloten is en als dat zo zou zijn, had ik dat wel gehoord.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Denk je niet eerder dat de berichtgeving klopt maar iemand "iets te stoer" probeert te doen tegen de NR?
Are you serious?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef RijstNatie het volgende:
Gister the football factory met danny dyer op discovery channel
Lees je dit topic uberhaupt wel of kom je hier alleen maar om nutteloze dingen te posten ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef RijstNatie het volgende:
Is zo lang geleden dat ie waarschijnlijk een stoomtrein bedoelde...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Klopte dat verhaal eigenlijk van die Utrecht gast die vertelde dat ie een trein met Feyenoorders in de fik had gekregen?
quote:Fans en spelers raken slaags op Staaien (belgie)
Gisterenavond stond er op het veld van STVV de finale van de Beker van het Gewest op het programma en dit tussen Provinciale clubs VK Zepperen en Brustem VV.
De fans van Zepperen hadden voor de wedstrijd de nieuwe tribune op Staaien verfraait met een reuze spandoek met daarop: "Brustem are going down" en hadden zich als achtergrond voor deze tifo laten inspireren door de vele bars die er aan de Luikersteenweg in Brustem te vinden zijn.
De spelers van Brustem VV die net de penalty van Zepperen zagen naast gaan, en daardoor zeker waren van winst, liepen in al hun euforie de nieuwe tribune op en begonnen het grote spandoek los te maken en wilde het mee op ereronde nemen. Dat was zonder enkele heethoofden van Zepperen gerekend die verhaal gingen halen bij de spelers van de winnende partij. Het kwam tot trek en duwwerk waarbij zowel enkele fans als spelers een zware val maakten. Hierdoor raakte de gemoederen nog meer overhit en kwam het tot een handgemeen. Na een tiental minuten hielden de spelers van Brustem het dan maar voor bekeken en begonnen aan hun ereronde, weliswaar zonder spandoek.
En dat zeg je nu pas.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef RijstNatie het volgende:
Echt de confrontatie aangaan durven ze daar volgens mij niet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sWsNIDofuPI
Ze halen de kliko's gewoon leeg
Wel zonder helmen deze keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |