Nee, hij mag in iedere willekeurige volgorde. Zelf weten waar je begint.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:13 schreef TNA het volgende:
Maken die cijfertjes nog wat uit?
Ik heb de oplossing zelf ook niet dus jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:16 schreef TNA het volgende:
Wat een kutpuzzel. Ik hou... steeds 1 lijntje over!
rechtsboven ben je vergeten! probeer nu maar niet.. want dit lukt niet! echt niet! Dit is idd een spelletje om je bezig te houden!quote:
shit lijntje over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:20 schreef BrandX het volgende:
volgens mij heb ik de oplossing.
ik ga ff painten
Haha ja bij mij duurde het iets langer dan een kwartiertje totdat ik die conclusie trok.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:25 schreef Calibrero het volgende:
Ben er een kwartiertje mee bezig geweest, en mijn conclusie is dat het inderdaad onmogelijk is
Je houdt altijd 1 lijntje over.
Ligt eraan wat je verstaat onder doorkruistquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:45 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verstaat onder doorkruist
Hij wordt wel degelijk aangesneden
Kijk nog eens goed naar lijntje 12quote:
De lijn linksboven is tweemaal gekruistquote:
hahaha, shit.... ik kijk 'm tig keer en had iets van 'nu is 'ie goed'.... niet dusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:07 schreef Calibrero het volgende:
[..]
De lijn linksboven is tweemaal gekruist
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:10 schreef AMDB het volgende:
Er staat toch nergens dat je maar 1 lijn mag trekken?
haha ja dan zou die wel makkelijk zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:10 schreef AMDB het volgende:
Er staat toch nergens dat je maar 1 lijn mag trekken?
hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:12 schreef TNA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo moeilijk was 'ie uiteindelijk niet!
Een lijn is recht en oneindig smal; dat je meer dan 1 lijn moet trekken is derhalve direct duidelijk. Maar je bedoelt waarschijnlijk dat je niet je pen van papier mag halen.quote:Er staat toch nergens dat je maar 1 lijn mag trekken?
ah, die weet ik niet meer, maar ik weet wel dat die wel mogelijk is!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Calibrero het volgende:
Een beetje hetzelfde als deze puzzel:)
[afbeelding]
Verbind elk huisje door middel van drie lijnen aan het Gas (G), Water (W), en Licht (L). De lijnen van de huisjes mogen elkaar niet kruisen.
Succes:)
Je dacht ik sluit het gas op het licht aan, en huisje 3 krijgt de scheit maar?quote:
Einzquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:56 schreef daReaper het volgende:
[..]
Je dacht ik sluit het gas op het licht aan, en huisje 3 krijgt de scheit maar?
Je mag natuurlijk geen waterleiding door een electriciteitscentrale leggen, hèquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:54 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Einz! Ik had hier de oplossing staan maar niet goed nagetekend
http://home.versatel.nl/wilma.van.laar/supuzzle.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |