een gok of herkende je het?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:46 schreef starla het volgende:
lima?
gokje...meer grote steden in het westen van zuid -amerika kende ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een gok of herkende je het?
Lima is goed
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Budapest
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het goed?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Gokje: Samarkand
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef habsudovafan het volgende:
Samarkand, Oezbekistan
Freddiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef rosstek het volgende:
Freddy Mercury memorial in Montreux, Switzerland.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:41 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ljubljana, Slovenië?
Nope.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef Blik het volgende:
Mount Fiji, Japan??
Was al aan het zoeken naar wat voor bierblikje het was, kon het niet vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef unagii het volgende:
[..]
Nope.
Hint #1 Dat blikje is van het biermerk Imperial
Maar op die foto kan je niet zien vanuit welke stad die genomen is want er staan geen kenmerken van de stad op de foto.... de omliggende steden kunnen we hier dan wel 1 voor 1 op gaan noemen, maar dat is naar mijn mening niet de bedoeling van dit topic, dus ik ga er maar vanuit dat je raad de vulkaan hebt gelezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef unagii het volgende:
Arenal vulkaan is goed
Tot die conclusie kwam ik inderdaad ook pas toen ik hem al gepost had, sorry daarvoor. De stad was eigenlijk La Fortuna.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar op die foto kan je niet zien vanuit welke stad die genomen is want er staan geen kenmerken van de stad op de foto.... de omliggende steden kunnen we hier dan wel 1 voor 1 op gaan noemen, maar dat is naar mijn mening niet de bedoeling van dit topic, dus ik ga er maar vanuit dat je raad de vulkaan hebt gelezen
Is dit niet gewoon de Oude Gracht in Utrecht?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar op die foto kan je niet zien vanuit welke stad die genomen is want er staan geen kenmerken van de stad op de foto.... de omliggende steden kunnen we hier dan wel 1 voor 1 op gaan noemen, maar dat is naar mijn mening niet de bedoeling van dit topic, dus ik ga er maar vanuit dat je raad de vulkaan hebt gelezen
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Seattle, USAquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:03 schreef Harmen1984 het volgende:
Wenen, Oostenrijk?
quote:Op maandag 5 november 2007 16:45 schreef boerinnetje het volgende:
Is dat niet de olifantenmoskee in de dierentuin van Budapest?
Zoek het in Noord-Amerikaquote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef MCH het volgende:
Dublin?
Amen to that.. of een nieuwe opdracht plaatsen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef habsudovafan het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe tip?
Dit was trouwens wel een fijne hint. Deze kerk is geen kathedraal en op de website spreken ze in het "architecture" gedeelte niet over een Keuls voorbeeld (buiten het feit dat hij daar totaal niet op lijkt).quote:Op woensdag 7 november 2007 15:44 schreef boerinnetje het volgende:
Deze kathedraal is eind 19de eeuw gebouwd naar Keuls voorbeeld....
Nu moet ie te raden zijn...
In die wiki staat wel degelijk 'Construction of the new church, based on the Cologne Cathedral, began in 1877' Alhoewel ik die gelijkenis ook nogal ver te zoeken vind, maar misschien is het vloerplan of zo iets flauws gelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:37 schreef Skande het volgende:
[..]
Dit was trouwens wel een fijne hint. Deze kerk is geen kathedraal en op de website spreken ze in het "architecture" gedeelte niet over een Keuls voorbeeld (buiten het feit dat hij daar totaal niet op lijkt).
Ik geloof persoonlijk niet alles wat er in de wiki staatquote:Op woensdag 14 november 2007 18:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In die wiki staat wel degelijk 'Construction of the new church, based on the Cologne Cathedral, began in 1877' Alhoewel ik die gelijkenis ook nogal ver te zoeken vind, maar misschien is het vloerplan of zo iets flauws gelijk
Ik reageerde op je opmerking dat het niet op die pagina stond. Ik ben het er verder ook niet mee eens hoor, maar ik heb een mail aan de kerk gestuurd met de vraag hoe dit zit.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Skande het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk niet alles wat er in de wiki staat![]()
Hint 3: Zoek deze stad in de Europese Unie.
Londen. Die Byzantijnse stijl zet je wel snel op het verkeerde spoor.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Londen. Die Byzantijnse stijl zet je wel snel op het verkeerde spoor.
Kan iemand anders misschien een nieuwe leveren, ik ben wat inspiratieloos.
Valt wel mee hoor. Je kan aan de bebouwing ook zien dat het geen rijk land kan zijn. Zoveel miljoenensteden aan de voet van een berg zijn er dan niet meer over...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Blik het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar deze foto is echt veel te onduidelijk. Het enige wat je eruit op kunt maken is dat het een redelijk grote stad is die aan de voet van een berg ligt
Dit topic ligt nu al een week stil, dus blijkbaar is het wel te moeilijk. Twee hints waar je nog steeds weinig mee opschiet in een week is ook wel erg weinig. Wordt dus hoog tijd voor een betere hint. Welk land? Is het een hoofdstad? Of geen desnoods een continent.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Skande het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan aan de bebouwing ook zien dat het geen rijk land kan zijn. Zoveel miljoenensteden aan de voet van een berg zijn er dan niet meer over...
Tja, het is niet mijn opdracht en ik heb niet zoveel tijd, maar erg veel hints worden er niet gegeven. Zoek een hoofdstad in Amerika.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:00 schreef NAKZ het volgende:
[..]
Dit topic ligt nu al een week stil, dus blijkbaar is het wel te moeilijk. Twee hints waar je nog steeds weinig mee opschiet in een week is ook wel erg weinig. Wordt dus hoog tijd voor een betere hint. Welk land? Is het een hoofdstad? Of geen desnoods een continent.
quote:Op zondag 25 november 2007 16:30 schreef fsleeking het volgende:
Miami?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:23 schreef OA het volgende:
De Arc-de-Triomphe du Carrousel in Parijs.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef rosstek het volgende:
Haifa, Israel.
Ik kan op het moment echter geen nieuwe opgave plaatsen, dus als iemand zich geroepen voelt...
quote:
Klopt!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:50 schreef NAKZ het volgende:
Florence?
(Mocht het goed zijn heb ik geen tijd om een nieuwe te plaatsen.)
neem nooit de moeite terug te kijken. Ik hoop altijd maar dat ze nog niet geweest zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Skande het volgende:
Recyclen uit deel 74 is blijkbaar populair tegenwoordig
Brest, Frankrijk
Lijkt me wel ja!quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hong Kong?
Zet jouw foto maar in [SC] HTL #139 - Met k_man die niet harder als 170 durft (het slowchat topic)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:28 schreef NED het volgende:
Mag ik zo eentje plaatsen? Niet dat ik deze weet ofzo hoor, maar ik kreeg van een mod de tip om hier te vragen.
Ik heb namelijk een foto en ik weet niet waar die genomen is en jullie zouden dat wel weten.
Zodoende.
Die is goed!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:06 schreef habsudovafan het volgende:
Ik denk ergens in Noorwegen Stavanger Misschien
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Ryoga het volgende:
st petersburg? lijkt op de st isaac
HSBC headquarter te Canary Wharf, Londenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:00 schreef rosstek het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet in de gelegenheid een nieuwe opgave te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |