nee?quote:
oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:57 schreef eer-ik het volgende:
Ohja, die kerel zei: Nee, wij doen er altijd rookworst op.
Wij doen daar Rookworst opquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, wat is het antwoord van die limburger daar ook alweer op
Ik vermoed inderdaad dat het iemand anders isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:00 schreef Muck het volgende:
[..]
nee?
hmmmm, dan heb ik een foto van iemand anders met een cavia
Ikke wel. Bij het ontbijt, en op de TU, maar wel ook minder dan normaalquote:
quote:
Absoluutquote:
maar ik weet wel zeker dat ik een foto van puckie ergens hebquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vermoed inderdaad dat het iemand anders is
voor mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Zo maar weer eens een sjokiemel in de maggetron rammen.
moeders en techniekquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
Geef ik m'n moeder een nummer via m'n server, snapt ze niet hoe het werkt.
Unzippen weet ze al niet hoe dat moet
mijn moeder heeft ooit een hele avond achter de PC gezeten, omdat ze niet wist hoe ie uit moestquote:
oeeeeehquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:18 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Et voila.
Inclusief slagroom
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een hele avond achter de PC gezeten, omdat ze niet wist hoe ie uit moest
ze durfde ook niet de stekker eruit te trekken ofzo, omdat ze bang was dat ze hem zou slopenquote:
Whehehe........quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ze durfde ook niet de stekker eruit te trekken ofzo, omdat ze bang was dat ze hem zou slopen
ik raakte vroeger de PC alleen maar aan als mijn broer in de buurt wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe........
Stiekem ontzettend herkenbaar![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik raakte vroeger de PC alleen maar aan als mijn broer in de buurt was
quote:
quote:
WMzquote:
blazen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:39 schreef eer-ik het volgende:
Donders, m'n sjokiemel is te heet om te drinken
Whehe... Ja, t kon tochquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nee hoor
ik woon al 2 1/2 jaar op mezelf
quote:
doen we een keer niet klef, doet OA het wel voor onsquote:
quote:
Ja, precies... Als MM nu weer gaat klagen moet ze dat maar bij OA doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
doen we een keer niet klef, doet OA het wel voor ons
mijn vader was de eerste bij ons, zo'n enorme IBM met een miniscuul oranje/zwart beeldschermpje erinquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Ja, t kon toch![]()
[/quote
met mij weet je maar nooit
[quote]
Ik was de eerste hier in huis achter de computer [afbeelding]
mijn broer bouwt de zijne ook altijd zelf en lars trouwens ook.quote:Inmiddels heb ik een pracht van een zelfbouwmachine op mn bureau staan![]()
Wat een lelijk gedrocht...quote:
hij heeft een ontzettende gebruiksaanwijzing, maar ja dat heb ik ook, dus jaquote:
wie is dat en waarom heeft ze zoveel tanden?quote:
Dat is Rachel Bilson.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
wie is dat en waarom heeft ze zoveel tanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |