Goeie keuzequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:24 schreef ForumGek het volgende:
Dan ga ik dus voor de classic met 80 gieg![]()
Cool Teun, lijken me mooie boardjes die Captiva !
een echte halfpipe/kicker plank.. volgepropt met carbon ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:01 schreef KneusTeun het volgende:
Hij is idd wel focking stijf, tis wel het model 06/07 maar nieuw voor 150 eur mag ik nie over klagen.
En de graphics zijn ook nog is te leyp(niet dat dit veel zin heeft, maar is toch leuk)
Binnenkort ff testen.
De enige juist iPod keuze op dit moment is een iPod Touch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:37 schreef ForumGek het volgende:
ff een vraag om advies van jullie !
Mijn schoonpa gaat volgende week naar de states toe, en ik laat hem natuurlijk wat harde waren meenemen, gezien de huidige dollar koers. Maar nu zit ik te twijfelen tussen 2 ipods. Namelijk, de nieuwe Nano met 8gig ($200 = ¤154 oid) of (voor $50 meer, totaal $249 = ¤190) de nieuwe classic met 80gig. Aangezien de classic nu ook video's afspeelt gaat daar mijn voorkeur naar uit. Maar is ie dan nog wel goed mee te nemen met snowboarden e.d. ?
Dus, wat zouden jullie doen ! ?
Im moment heb ik nog een Ipod Mini van 4 gig, die nog goed werkt enzo. Maar ik wil toch altijd meer en beter dus tja...![]()
![]()
Nee, want het apparaat is keivet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef Rnej het volgende:
idd, 350 euro betalen voor 16 gb opslagruimte is heul niet idioot....
Nee man! Dat ding is alleen gadget, het gaat niet om het gebruiken. Het moet fuckin sexy zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:53 schreef Rnej het volgende:
t idee van de touch is toch ook dat je er video op kan kijken? daarom ook het grotere schermpje.... ?
voor 250 eu heb je 80 gieg, dan kan je tenminste lekker films kijken (aansluiten op tvtje in je appartement) enzeau
macboekquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:57 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, want het apparaat is keivet.
16 gig is idioot veel data voor een week muziek, iedereen hier is nerd genoeg om als je langer dan een week weggaat de macbook mee te sjouwen.
Wat kan kapot, er zit geen knop op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
macboek
Doe maar een gewone. Aan die touch kan alleen maar veel kapot gaan. Zeker als je er mee gaat snowboarden.
Knoppen zijn stevig. Touchscreens niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef XL het volgende:
[..]
Wat kan kapot, er zit geen knop op.
Die iPod zit vol knoppen.
het internationale team valt toch wel meequote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:44 schreef Basje_B het volgende:
Dat international en national team van Nitro is echt tering groot.
http://www.nitrousa.com/en/team
hele team samen is groot.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
het internationale team valt toch wel mee
Maar al die nationale teams zijn wel groot ja. Hoewel ze echt iedereen erop hebben gezet die op een Nitro rijdt volgens mij. Zitten een paar gasten tussen waar ik echt nog nooit van gehoord heb.
Als ik ze niet zo ruk zou vinden, zou ik ze maar eens gaan aanschrijven
snap het.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:12 schreef Komakie het volgende:
Met ruk bedoel ik niet persé dat het voor iedereen slecht moet zijn.
Hoe boards rijden is natuurlijk puur persoonlijk. Ik vind ze ruk rijden. Aangezien ik al van meerdere mensen gehoord heb dat (vooral de T1) boards van Nitro snel breken ben ik er niet zo positief over.
Daarnaast zijn verkoopaantallen natuurlijk maar relatief. De Burton Baron verkoopt ook waarschijnlijk beter dan de Rome Flag (zeker in europa) maar toch vind ik een Flag beter. Heeft met persoonlijke smaak te maken maar zeker ook met bekendheid en reputatie (de je verkrijgt door bekendheid).
De Custom X wide is gewoon een Baron ES.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:41 schreef pyroxx het volgende:
Omdat ik de paar daagjes dat ik deze zomer op het strand was alléén maar aan sneeuw kon denken, ik de oude snowboardmagazines al weer uit de kast heb gehaald en ik mij nu ook nog zit te verlekkeren aan de nieuwe films dit seizoen, werd het ook maar weer eens tijd dit topic aan te breken:)
Omdat mijn Baronesje vorig seizoen is gebroken had mijn Burton dealer mij beloofd dat ik een nieuwe plank zou krijgen. Zojuist met hem gebeld en hij vertelde dat het een Custom X wide gaat worden omdat de Baron niet meer gemaakt wordt. Wel echt balen want de Baron was zo'n heerlijk board!!
Heeft iemand al gereden op de nieuwe custom x wide? Is dit enigzins vergelijkbaar met een ES?
Hm, volgens de burtonsite en de jongens van Cellblock in Utrecht zou de custom X toch iets meer freestyle georienteerd zijn. Naja, tis volgens mij een prima boardje dus je hoort mij niet zeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
De Custom X wide is gewoon een Baron ES.
Alleen het naampje is ff anders.
De Baron ES was al jaren een bredere versie van de Custom X. Zou verder hetzelfde moeten rijden (ongeveer) hoewel ik het daar niet mee eens ben (ik heb er zelf ook 1)
Net als dat de gewone Baron gewoon een bredere Custom is (wat wel klopt).
Ze hebben de naam veranderd omdat ze zo in het verlengde van elkaar liggen dat het eigenlijk niet logisch is om een totaal andere naam te gebruiken voor hetzelfde board dat alleen maar iets wijder is.
Burton zelf vind het anders ook dezelfde boards.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef pyroxx het volgende:
[..]
Hm, volgens de burtonsite en de jongens van Cellblock in Utrecht zou de custom X toch iets meer freestyle georienteerd zijn. Naja, tis volgens mij een prima boardje dus je hoort mij niet zeuren.
[ afbeelding ]
Begint al goed te kriebelen he![]()
Vette picquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef KneusTeun het volgende:
binnenkort ff snel naar LG,helaas is het een feit dat elke keer als ik daar sta dat ik nog liever weer naar de echte bergen wil
.
holly smokequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef pyroxx het volgende:
[..]
Hm, volgens de burtonsite en de jongens van Cellblock in Utrecht zou de custom X toch iets meer freestyle georienteerd zijn. Naja, tis volgens mij een prima boardje dus je hoort mij niet zeuren.
[ afbeelding ]
Begint al goed te kriebelen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |