abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:20:45 #151
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_53988894
Tadaa, en die BJ's die laat ik liever achterwege.
Net me capita binnen! toch maar verder gekeken dan me bataleon neus lang is!

Kneusteun - Teun
Stats: 186cm, 70kg, 42,5, 1986
Boards: Capita foto fetish 158 (FS), en zo nu en dan een bataleon
Binding: SP private's , Drake F40
Schoen: Thirtytwo 306, Forum Explorer
Goggle: Spy Orbit
Protectie: None
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:37:33 #152
71115 Rnej
I walk the line
pi_53989225
ben wel benieuwd naar die photo fetish... mocht er nog een meet komen moeten we maar ff plankje ruilen

mooi ding, volgens de specs is het een ruig beestje
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:01:23 #153
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_53989672
Hij is idd wel focking stijf, tis wel het model 06/07 maar nieuw voor 150 eur mag ik nie over klagen.
En de graphics zijn ook nog is te leyp(niet dat dit veel zin heeft, maar is toch leuk)
Binnenkort ff testen.
pi_53990051
Dan ga ik dus voor de classic met 80 gieg

Cool Teun, lijken me mooie boardjes die Captiva !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:39:45 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53992141
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:24 schreef ForumGek het volgende:
Dan ga ik dus voor de classic met 80 gieg

Cool Teun, lijken me mooie boardjes die Captiva !
Goeie keuze

ik ga nog een nieuwe broek kopen denk ik. Me grijze jas moet natuurlijk wel opgefleurd worden met een ander kleurtje dan een zwarte broek
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:27:41 #156
71115 Rnej
I walk the line
pi_53993154
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:01 schreef KneusTeun het volgende:
Hij is idd wel focking stijf, tis wel het model 06/07 maar nieuw voor 150 eur mag ik nie over klagen.
En de graphics zijn ook nog is te leyp(niet dat dit veel zin heeft, maar is toch leuk)
Binnenkort ff testen.
een echte halfpipe/kicker plank.. volgepropt met carbon ook erg nice.... ik heb er lang over nagedacht , maar kon toen een T6 voor 500 krijgen.... en daar paste ik ook wat beter op qua gewicht
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:38:43 #157
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53993417
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:37 schreef ForumGek het volgende:
ff een vraag om advies van jullie !

Mijn schoonpa gaat volgende week naar de states toe, en ik laat hem natuurlijk wat harde waren meenemen, gezien de huidige dollar koers. Maar nu zit ik te twijfelen tussen 2 ipods. Namelijk, de nieuwe Nano met 8gig ($200 = ¤154 oid) of (voor $50 meer, totaal $249 = ¤190) de nieuwe classic met 80gig. Aangezien de classic nu ook video's afspeelt gaat daar mijn voorkeur naar uit. Maar is ie dan nog wel goed mee te nemen met snowboarden e.d. ?

Dus, wat zouden jullie doen ! ?

Im moment heb ik nog een Ipod Mini van 4 gig, die nog goed werkt enzo. Maar ik wil toch altijd meer en beter dus tja...
De enige juist iPod keuze op dit moment is een iPod Touch.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:54:53 #158
71115 Rnej
I walk the line
pi_53995189
idd, 350 euro betalen voor 16 gb opslagruimte is heul niet idioot....
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:57:24 #159
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53995265
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef Rnej het volgende:
idd, 350 euro betalen voor 16 gb opslagruimte is heul niet idioot....
Nee, want het apparaat is keivet.
16 gig is idioot veel data voor een week muziek, iedereen hier is nerd genoeg om als je langer dan een week weggaat de macbook mee te sjouwen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:53:55 #160
71115 Rnej
I walk the line
pi_53996658
t idee van de touch is toch ook dat je er video op kan kijken? daarom ook het grotere schermpje.... ?

voor 250 eu heb je 80 gieg, dan kan je tenminste lekker films kijken (aansluiten op tvtje in je appartement) enzeau
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:57:15 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53996759
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:53 schreef Rnej het volgende:
t idee van de touch is toch ook dat je er video op kan kijken? daarom ook het grotere schermpje.... ?

voor 250 eu heb je 80 gieg, dan kan je tenminste lekker films kijken (aansluiten op tvtje in je appartement) enzeau
Nee man! Dat ding is alleen gadget, het gaat niet om het gebruiken. Het moet fuckin sexy zijn.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:01:31 #162
71115 Rnej
I walk the line
pi_53998358
daar heb je je mini toch al voor?

moet zeggen dat de wifi functie wel leuk is op zich maargoeoeeoed
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:30:32 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53999123
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:57 schreef XL het volgende:

[..]

Nee, want het apparaat is keivet.
16 gig is idioot veel data voor een week muziek, iedereen hier is nerd genoeg om als je langer dan een week weggaat de macbook mee te sjouwen.
macboek

Doe maar een gewone. Aan die touch kan alleen maar veel kapot gaan. Zeker als je er mee gaat snowboarden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:36:12 #164
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53999209
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

macboek

Doe maar een gewone. Aan die touch kan alleen maar veel kapot gaan. Zeker als je er mee gaat snowboarden.
Wat kan kapot, er zit geen knop op.
Die iPod zit vol knoppen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:43:06 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53999359
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef XL het volgende:

[..]

Wat kan kapot, er zit geen knop op.
Die iPod zit vol knoppen.
Knoppen zijn stevig. Touchscreens niet.
Verder ben ik wel met je eens dat het een geil hebbedingetje is
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:44:40 #166
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_54004275
Cheryl Maas op Nitro
Cheryl Maas laat haar rijden het verhaal doen. Het was een tijdje stil rond de sponsering, maar we kregen zojuist bericht van onze paparazzi uit Saas Fee dat er nieuwe sponsors in aankomst zijn. Nitro is aan de stickerjob toegevoegd. De foto’s hieronder bewijzen dit.

Cheryl zit nu in het internationale team en zal ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Ze vertelde ons dat ze stoked is over het team en haar nieuwe Nitro gear.

Compleet Copie-paste van Tacky.nl

Dat international en national team van Nitro is echt tering groot.
http://www.nitrousa.com/en/team
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:32:22 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54007139
Wat een fuckin hoge spine

anyway, persoonlijk vind ik Nitro zuigen. Ik hou helemaal niet van die boards. Ik weet niet waarom maar ik vind ze bijna allemaal kut rijden. Heb nog wel een Nitro Magnum liggen van heel vroegah (ding is een jaartje of 7/8 oud). Vond het toen te gek maar had natuurlijk niet echt vergelijkingsmateriaal.
Sindsdien vind ik alles van hun (wat ik gereden heb) ruk rijden.
Ze breken trouwens ook snel. Een collega van mij heeft al een stuk of 3 T1's of T2's gebroken op rails enzo.

En wat heeft Cheryl een belachelijk grote broek aan.
Verder wel vet setje.

En Cheryl Maas rockt natuurlijk als een motherfucker

[ Bericht 7% gewijzigd door Komakie op 19-10-2007 14:50:58 ]
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:36:57 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54007247
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 08:44 schreef Basje_B het volgende:
Dat international en national team van Nitro is echt tering groot.
http://www.nitrousa.com/en/team
het internationale team valt toch wel mee

Maar al die nationale teams zijn wel groot ja. Hoewel ze echt iedereen erop hebben gezet die op een Nitro rijdt volgens mij. Zitten een paar gasten tussen waar ik echt nog nooit van gehoord heb.

Als ik ze niet zo ruk zou vinden, zou ik ze maar eens gaan aanschrijven
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:16:32 #169
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_54008130
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

het internationale team valt toch wel mee

Maar al die nationale teams zijn wel groot ja. Hoewel ze echt iedereen erop hebben gezet die op een Nitro rijdt volgens mij. Zitten een paar gasten tussen waar ik echt nog nooit van gehoord heb.

Als ik ze niet zo ruk zou vinden, zou ik ze maar eens gaan aanschrijven
hele team samen is groot.

Zitten ook dubbele in
Park Sang-su
Hong Jung-su
Kum Jung-hyun
Kum Jung-hyun

Lee Jae-jin
Jung He-chul
Kim Hyun-ju
Lee Ji-eun

wat is er ruk aan Nitro? (ook neit mijn favo merk maar ruk is anders) T1 was vorig jaar goed verkopend board

Ze hebben 2 boarden in TWsnowboarding.com good wood top 10
Top Ten Men's Park Boards Under $400

Nitro T1
The most park-oriented board in Nitro's line, the T1 features a true-twin shape with a progressive tri-radial sidecut to speed through the turns. Also available in limited-edition T1 Legacy graphic featuring 70s American hardcore-inspired topsheets.

Tester feedback:
"A soft board good for pressing and butters."
"Smooth good ride and very stable."

Available sizes: 149, 153, 156, 159
$370

Nitro Team
The wood core of the directional Team features a tapered tip and tail to reduce swing weight. An all-terrain board makes moves in and out of the park. The tighter center sidecut elongates to a larger tip and tail radius sidecut banging out performance turns and smooth landings.

Tester feedback:
"This was my favorite board so far. A little stiff, but it can handle everything."
"Super fun board-a little stiff, but easy to adjust to. Perfect for everything."

Available sizes: 152, 155, 155W, 157, 157W, 159, 159W, 162, 162W

$399
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:12:07 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54010277
Met ruk bedoel ik niet persé dat het voor iedereen slecht moet zijn.
Hoe boards rijden is natuurlijk puur persoonlijk. Ik vind ze ruk rijden. Aangezien ik al van meerdere mensen gehoord heb dat (vooral de T1) boards van Nitro snel breken ben ik er niet zo positief over.

Daarnaast zijn verkoopaantallen natuurlijk maar relatief. De Burton Baron verkoopt ook waarschijnlijk beter dan de Rome Flag (zeker in europa) maar toch vind ik een Flag beter. Heeft met persoonlijke smaak te maken maar zeker ook met bekendheid en reputatie (de je verkrijgt door bekendheid).
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:34:20 #171
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_54010685
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 14:12 schreef Komakie het volgende:
Met ruk bedoel ik niet persé dat het voor iedereen slecht moet zijn.
Hoe boards rijden is natuurlijk puur persoonlijk. Ik vind ze ruk rijden. Aangezien ik al van meerdere mensen gehoord heb dat (vooral de T1) boards van Nitro snel breken ben ik er niet zo positief over.

Daarnaast zijn verkoopaantallen natuurlijk maar relatief. De Burton Baron verkoopt ook waarschijnlijk beter dan de Rome Flag (zeker in europa) maar toch vind ik een Flag beter. Heeft met persoonlijke smaak te maken maar zeker ook met bekendheid en reputatie (de je verkrijgt door bekendheid).
snap het.
vriend van me heeft die T1 en meot zeggen dat heerlijk rijd.
Vind alleen al die dooskoppen bij Nitro niet gaaf.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:41:18 #172
87096 pyroxx
Vivat Dionysos
pi_54010803
Omdat ik de paar daagjes dat ik deze zomer op het strand was alléén maar aan sneeuw kon denken, ik de oude snowboardmagazines al weer uit de kast heb gehaald en ik mij nu ook nog zit te verlekkeren aan de nieuwe films dit seizoen, werd het ook maar weer eens tijd dit topic aan te breken:)

Omdat mijn Baronesje vorig seizoen is gebroken had mijn Burton dealer mij beloofd dat ik een nieuwe plank zou krijgen. Zojuist met hem gebeld en hij vertelde dat het een Custom X wide gaat worden omdat de Baron niet meer gemaakt wordt. Wel echt balen want de Baron was zo'n heerlijk board!!
Heeft iemand al gereden op de nieuwe custom x wide? Is dit enigzins vergelijkbaar met een ES?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 15:04:39 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54011268
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 14:41 schreef pyroxx het volgende:
Omdat ik de paar daagjes dat ik deze zomer op het strand was alléén maar aan sneeuw kon denken, ik de oude snowboardmagazines al weer uit de kast heb gehaald en ik mij nu ook nog zit te verlekkeren aan de nieuwe films dit seizoen, werd het ook maar weer eens tijd dit topic aan te breken:)

Omdat mijn Baronesje vorig seizoen is gebroken had mijn Burton dealer mij beloofd dat ik een nieuwe plank zou krijgen. Zojuist met hem gebeld en hij vertelde dat het een Custom X wide gaat worden omdat de Baron niet meer gemaakt wordt. Wel echt balen want de Baron was zo'n heerlijk board!!
Heeft iemand al gereden op de nieuwe custom x wide? Is dit enigzins vergelijkbaar met een ES?
De Custom X wide is gewoon een Baron ES.
Alleen het naampje is ff anders.

De Baron ES was al jaren een bredere versie van de Custom X. Zou verder hetzelfde moeten rijden (ongeveer) hoewel ik het daar niet mee eens ben (ik heb er zelf ook 1)
Net als dat de gewone Baron gewoon een bredere Custom is (wat wel klopt).

Ze hebben de naam veranderd omdat ze zo in het verlengde van elkaar liggen dat het eigenlijk niet logisch is om een totaal andere naam te gebruiken voor hetzelfde board dat alleen maar iets wijder is.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:16:44 #174
87096 pyroxx
Vivat Dionysos
pi_54013450
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

De Custom X wide is gewoon een Baron ES.
Alleen het naampje is ff anders.

De Baron ES was al jaren een bredere versie van de Custom X. Zou verder hetzelfde moeten rijden (ongeveer) hoewel ik het daar niet mee eens ben (ik heb er zelf ook 1)
Net als dat de gewone Baron gewoon een bredere Custom is (wat wel klopt).

Ze hebben de naam veranderd omdat ze zo in het verlengde van elkaar liggen dat het eigenlijk niet logisch is om een totaal andere naam te gebruiken voor hetzelfde board dat alleen maar iets wijder is.
Hm, volgens de burtonsite en de jongens van Cellblock in Utrecht zou de custom X toch iets meer freestyle georienteerd zijn. Naja, tis volgens mij een prima boardje dus je hoort mij niet zeuren.

Begint al goed te kriebelen he
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:30:10 #175
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_54013670
binnenkort ff snel naar LG,helaas is het een feit dat elke keer als ik daar sta dat ik nog liever weer naar de echte bergen wil .
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:34:06 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54014793
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef pyroxx het volgende:

[..]

Hm, volgens de burtonsite en de jongens van Cellblock in Utrecht zou de custom X toch iets meer freestyle georienteerd zijn. Naja, tis volgens mij een prima boardje dus je hoort mij niet zeuren.

[ afbeelding ]
Burton zelf vind het anders ook dezelfde boards.
Er staat precies hetzelfde stukje bij de wide als bij de gewone Custom X.
Hetzelfde bij de gewone Custom.

Het is al jaren niet helemaal hetzelfde board. Dat komt mede omdat hij gewoon breder is. Dus krijgen dezelfde technieken toch vaak een net ietsje ander gevoel. Wil niet zeggen dat het gewoon hetzelfde board is maar dan wat breder.

Ik ben het trouwens wel vaker niet eens met die gasten van Cellblock. Ik heb altijd het idee dat ze je maar al te graag op een bepaald merk willen zetten dat anders is dan Burton. Toen ik de laatste keer een board zocht (was toen ik me Baron ES kocht) gingen ze me ook een Ride en een Bataleon aanbevelen. Terwijl ik al gezegd had dat ik de Baron ES wilde.
Ik was er wel redelijk klaar mee toen ze me een Ride Decade wilden verkopen. Was goedkoper en ook heel goed. Ging veel langer mee wat niveau groei betreft enzo. Maar ja, zoveel groeien in me boardniveau doe ik nou ook weer niet

Verder zijn het trouwens wel aardige gasten hoor. Ze hebben alleen een iets andere visie op snowboarden dan de gemiddelde persoon en toevallig heel veel merken waar ik niets mee heb en ze toch veel willen verkopen omdat zij er heel blij mee zijn. Maar merken als Ride en Bataleon zijn niet aan mij besteed.
Niet dat ze slecht zijn trouwens, maar het is net als met Nitro. Ik vind het nix....
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:42:41 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54014971
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef KneusTeun het volgende:
binnenkort ff snel naar LG,helaas is het een feit dat elke keer als ik daar sta dat ik nog liever weer naar de echte bergen wil .
Vette pic

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ga al niet meer. Elke keer als ik daar kom is het toch een complete fiasco. De laatste keer in Landgraaf was het helemaal erg. Ik was 10min in het pand (nog niet eens op de baan) en toen had ik het al gehad. Verhaaltje over die dag staat een topic terug geloof ik. Als je nieuwsgierig bent

maaaRRRRRRRRRRRRRRRR.... Over een weekje 3 daagjes boarden in Hintertux. Echte sneeuw

btw, iemand nog ideeën voor een nieuwe snowboardbroek?
Ik heb een grijze jas dus wat raar te combineren. Bestaat trouwens uit hele kleine donker grijs met licht grijze puntjes. Eigenlijk vandaar dat het wat lastiger is. Aan de binnen kant is hij Oranje dus dat kan maar ja is ook een btje saai.

Deze is trouwens wel vet
http://www.sessions.com/detail.php?sid=3>ype=M&psid=152&pid=757&start=8
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:10:49 #178
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_54015507
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef pyroxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
holly smoke wat een vette afbeelding.. wat duurt februari 08 nog lang
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:13:59 #179
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54026525
Whehehe, ik krijg dit jaar een wintersportvakantie van de zaak
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:40:42 #180
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_54026953
@komakie

idd een vette broek! alleen die naam bonerpant whahaha!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')