ideale stand? wil maar niet lukken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:58 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand nog de perfecte freeride stand of een linkje met goede info hierover? Ik ben al jaren opzoek naar mijn ideale stand (sta zowiezo goofy), maar elk jaar wil het maar net niet lukken
edit: ik weet nie of k deze week nog kan... :s ... too bad .. mn personeelspas is nog tot de 7e geldig dus voor die tijd ga ik nog wel een keer boarden in ZM ... maar wanneer dat is... :Squote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:33 schreef NoComment het volgende:
Godverdegodver.. Zat vanmiddag op m'n werk, belt een vriend van me op of ik mee ga naar Snowworld Zoetermeer. Vond ik dus prima (alhoewel het wel handig is als je het íets eerder weet) dus na m'n werk in Delft snel naar Haarlem om m'n spullen te pakken. Helemaal in de stress ben ik om kwart voor 6 naar m'n baseplates aan het zoeken, en toen ik de eindelijk gevonden had (in m'n boardtas, hoe typisch
) alles in de auto gepropt, navigatiesysteem ingesteld, en weggereden om 10 over 6 terwijl ik op 6 uur gehoopt had. Ben ik de straat nog niet uit, belt ie mij op: 'eeh ja eeh... ik heb een ongelukje gehad.. toen ik uit m'n parkeerplaats draaide had ik een lantaarnpaal niet gezien en nu ligt m'n achterruit eruit'
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer beter dus, hij is nog wel even bezig met de verzekering denk
Psst, wilt er nog iemand gaan boarden deze week, nu ben ik natuurlijk helemáál in de stemming.. donderdag ofzo..
Die ES rij ik niet meer op en de Malolo heb ik vorig jaar gesloopt weet je nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:09 schreef Rnej het volgende:
hey komakie, niet liegen, je hebt een Baron ES en een Malolo
Rome is op zich niet zo heel duur vind ik...quote:je gebruikt ze weliswaar niet meer zoveel maar toch!
ik rij nu ook t meest op mn flag, maar mn T6 blijft toch mn paradepaardje... die Vapor stelt echt geen aars voor, niet bijzonder, alleen heel erg licht.... de T6 daarentegen is tenminste nog een uitdaging
![]()
maar wat komakie zegt... de custom is 80 eu duurder dan de tegenhanger van nitro (de team), maar heeft meestal toch wel vettere graphics en een wat snellere base.... om zomaar een voorbeeld te noemen..
en zeker qua parkplankjes heeft burton een mooi aanbod, en zeker niet duur, kijk naar de Love en de Twin...
kijk btw eens naar ride (of naar Rome) ... zijn ook niet de goedkoopste....
moet wel zeggen dat je vaak wel een goedkoper alternatief kan vinden, maar voor veel mensen is er gewoon weinig mis met burton... ik vind het gros van de plankjes van burton een beetje suf... maar aan de andere kant heb ik dat ook met nitro en met K2 .... dusja... kwestie van smaak?
enne nocomment.. de ultieme custom-killer is de Rome Agent.. 520 eutjes.. best koop die je ooit zal doen
Ik kijk me ook allemaal snowboard films de laatste tijd. En spreek met vrienden over snowboarden. Ik wilde eerst voor ¤299 mee gaan met opleiding pedagogiek op wintersport, maar die gaan dus in de voorjaarsvakantie. Dus dan ga ik al !quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:51 schreef GenesiZ het volgende:
Dude, ik zit nu December te kijken en heb net DC MTNlab zitten kijken. Ik ben ook echt fokking in de stemming. Ik heb alleen helaas geen geld en tijd meer
@Renj, thanks. De T1 staat me wel aan en zijn ook redelijk goedkoop.
tja, in hoeverre doe je aan freeriden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:58 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand nog de perfecte freeride stand of een linkje met goede info hierover? Ik ben al jaren opzoek naar mijn ideale stand (sta zowiezo goofy), maar elk jaar wil het maar net niet lukken
Het is ook de bedoeling dat hij een beetje opvalt. Ik heb een grijze jas (tenminste, heel veel kleine donkergrijze en lichtgrijze puntjes door elkaar) en daar moest ik nog een broek onder. Bij zo'n jas moet je natuurlijk wel een beetje opvallende broek hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:27 schreef Gstyles het volgende:
pfoei die valt wel heel erg op
@iedereen:
Misschien een keer een leuk idee om een meat en greet te organizeren in Snowworld Zoetermeeriedereen zn board meenemen en lekker knallen
mij lijkt het wel wat!
dat plan ligt er al heel lang...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:27 schreef Gstyles het volgende:
pfoei die valt wel heel erg op
@iedereen:
Misschien een keer een leuk idee om een meat en greet te organizeren in Snowworld Zoetermeeriedereen zn board meenemen en lekker knallen
mij lijkt het wel wat!
Landgraaf lijkt me wel erg vet maar dat moet weer echt in het weekend omdat het behoorlijk ver is.. ZM kan ik na m'n werk gewoon heenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat plan ligt er al heel lang...
ik vind stiekem dat we dan naar landgraaf moeten, kan k me tenminste nog vermaken, zoetermeer begint me echt te kort te worden.... maarreh, I'm game...
zoetermeer hoef ik niet te dokken dus op zich vind ik t niet zo heel erg om naar ZM te gaan
Je hebt mailquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:15 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik kijk me ook allemaal snowboard films de laatste tijd. En spreek met vrienden over snowboarden. Ik wilde eerst voor ¤299 mee gaan met opleiding pedagogiek op wintersport, maar die gaan dus in de voorjaarsvakantie. Dus dan ga ik al !Dacht ik ff een goedkope vakantie gevonden te hebben.
Trouwens, kan jij DC Mtnlab voor me regelen ?![]()
voor een railplank redelijk stijf... maar dat wil niet zeggen dat als je flink aan de maat bent, hij niet als een vaatdoek voeltquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:00 schreef GenesiZ het volgende:
@ Renj, hoe kom jij er eigenlijk bij dat de Nitro T1 een vaatdoek is. Volgends deze review is hij redelijk stijf http://www.tripleair.nl/downloads/sb01-boardtest.pdf (pagina 9)
Lesgeven in snowboarden tiens:) maar nog niet aan gevorderden, tot blokrotatie en hoog - en laagontlasting nog maar. maar dat was de meest gevorderde cursus die ik kon doen op 17jquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:44 schreef Sport_Life het volgende:
wat houdt 'monitor' in dan? Toezichthouder ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |